???
А, транспортните разходи и загубеното време не ти ли обещаха да платят?
Абе, тия много се научиха така.... да ни разхождат?!
..
Мене ми отказаха ОКд5 да ми приемат.  ;D
Нямало какъв номер да ми дадат, да отида в понеделник, няма да има глоба...  :rofl:
[/quote]
Елена-С ви е отговорила.
пп. там "на място" не е чак толкова сигурно  :smile1:
Ами, няма. Още се ...уточняват :(

От 04.01. съм подал 2 бр. Д1 на управители - още не са минали... "изчакват обработка"   :hmmm:
Тия празници нещо много зле им се отразяват май.. ;D
Тази леля не е в час! Има си началник в сектора - обърни се към нея.
Досегашните са качени - прави се отметка, само за допълнително подадени - за отмяна или допълнение на нови.
Точно в Пловдив искат само новозаявените позиции да се маркират :)
Познато до болка, Buba.. :(
След всяка проверка - пак може да не е наред...по СУПата..  :wink1:
Аз разсъждавам по същия начин.. но ще видим какво ще "предложат" от НАП.  :wink1:
Ами, за съжаление - така става :((
..."и в обяснението на платежното да се напише"...

Вече няма такова нещо, дори да е изписано в платежното...
Банковите служители не вкарват в системата си нищо повече от това, което е описано в съвместното писмо на БНБ и НАП.
А и в електронния вариант на повечето банки не е допустимо попълването на тези "излишни" вече атрибути..
Абсолютно си права, Katya!
Днес минаха доста хора през офиса и им набих чемберите да си внесат старите задължения..
Веднага разбраха, че осигуровките, които ще внесат тия дни няма да са осигуровки за м.12.2012, ами за покриване на стари дългове..
Да, ослушаха се, но разбраха за какво става въпрос..
Вярно, повечето от тях искат да ги платят, но ситуацията не им позволява..
Единият имаше пуснати 71 фактури - само 33 му са платени... другите двама - и те в подобно положение..
Просто.... не намалява и не намалява междуфирмената задлъжнялост...и това си е..
Нова, нова - колко да е нова?
Това се знае от поне 2 седмици..
Първата информация беше от СИБанк.. тогава..
На 1-ви януари от НАП пейстнаха новите две платежни нареждания..
Явно тия изостават яко, щом днес си изтеглила старите кодове :)
Верно - много е важно!

Сега нямам - но преди години, с отстъпеното право на строеж на строителните фирми - страшни коефициенти въртях - луда работа..

Неправилното съставяне на СД за м.12. от 2007г. насам, води до много неприятни последици, защото с нея, реално се декларира данък!
И на мен ми писна от тия простотии и администриране на бизнеса!
Говореха - това ще направим, онова ще направим за намаляване на бюрокрацията..но нищо подобно...
Ето - за един наем на офис от 100 лв. например, собственост на физическо лице -  фирмата наемател трябва да изготви СИС, Служебна бележка, Справка декларация по чл.73, после - Декларации по чл.55 ..
Ужас - истински ужас!
Простотия безкрайна!
Тая администрация си измисля и създава работа - за да може да съществува в този си вид и с тия заплати! това се случва вече 23 г.!
А нас - кучета ни яли.. Ще бачкаме като роби, щото някои решили така?
Пак повтарям - за един данък от няколко лева - ще ни подлудят!
Кому е нужно това и до кога трябва да търпим и да мълчим?
Луди, луди ни направиха - за 15 лв. данък - ще трябва да попълвам 4 документа!
Е, няма друга страна като нашата, с безкрайните си административни простотии - дори в Зимбаве сигурно не е така!
Може ли програмата да изготвя инвойси?

Доволен ще съм, дори  и само да конвертира съставената на Бг. език фактура в инвойс - на английски, например или на немски..
Пиша, защото след като я разгледах, не открих такава опция..
Със сигурност ще има вариант онлайн.
Днес направих само Заявлението на един от моите фирмаджии и са му го приели..
Ама, колко ще му свърши работа...не знам.
не беше внасял ЗОВ за 10, 11, 12.2012..
Katya,
моля ти се, намали темпото на публикуване на новостите!  :agree:
Въздух не ми остана вече - ту тук гледам, ту ДДС правя, ту тук гледам и после заплати и платежни ...и пак тук и... разноглед станах!  :wink1:
Вече се чуват приказки за създаване на подсметки към данъчната сметка..
Така че..
Абе, явно - поредното недомислие..
Бе, верно - да бяха направили и ДДС-то до 25-то число да се подава и внася!
Аман от тия кратки срокове :(