Ми, така де - митничарите стачкуват да се увеличи на 80 г. възрастта за пенсия.....вие все по тънкото и мекото гледате да вървите?!
:)))
И аз съм "ЗА" изчистване на сивата икономика във всичките й форми !
Но на практика - никъде в света не е пометена - дори и в развитите страни...
Наскоро четох, че италианците са превърнали в спорт неплащането на данъци и осигуровки...

Тъй чеее - борба ще има с нея и тук - но нека не е все на гърба на обикновения човек, от когото зависи много малко, а да захапят големите акули! За обороти, данъци, произход на средства, черни каси, нереални договори и заплати....и какво ли не...още.
ТАНИЧКА,
начислявай си амартизациите. В следващи по-добри години ще приспадаш загуби /ако формираш такива/...
ЗКПО и СС трябва да се спазват.
Жалба в деловодството?  :P
Телефонен разговор:
- Шефът там ли е?
Секретарката:
- Излезе, ох, влезе, ох, излезе. . .

Две приятелки си говорят:
- Муцка,  ти когато правиш секс говориш ли със съпруга ти?
- Еее муци, говоря - стига да ми се обади по телефона!
Таман съм си оправил "работите" за Д1 и Д6 - кое, как, кога - взЕми сега да ми объркаш главата ..  ;D  :(
да беше поне "burgas69" ..... че много я обичкам тая ракийка  :yahoo:
 :smile1:
Тия дни ще пускам 17-та Д6 с код 2 на една фирма...
Как не ги засекоха до сега - не знам..
...за които СТЕ ползвали ДК...

съгл. чл.79 ал.1,  в срока по ал.4
Eх, как искам да не ми върнат обратната разпискаааа!  :yahoo:
Цветанов и Дянков срещат премиера умислен и разтревожен. Питат:
- Г-н премиер, проблеми ли имате?
- Не, ...в същност, да - отвръща той.
- И какви са те?
- Чудя се какво да избера: от една страна ме канят на мястото на Бербатов в "Юнайтед", от друга Илиана Раева - в нейния ансамбъл.
- Че там какво?
- Това, дето го мога - ленти и бухалки.

-------
Мъж и жена пристигат в рая и жената казва "Тук ще може да бъдем заедно завинаги."
Мъжът отговаря:"Няма начин, уговорката беше "дoкато смъртта ни раздели". Тук съм ерген!
...."Да ви е честито!
Сега следва масово копи пейс, и поредния мъртво роден нормативен акт е факт :yahoo: "...

Ами - като ни вменяват такива измислени задължения - заслужават точно такива копи/пейст бумаги !!!
Браво за труда, Ангелов Од. !  :thumbup:
Мдаа...във ф-рата на gizdova няма ддс, защото ...... доставчика на нейния доставчик....и т.н.
Надявам се, при продажбата - гиздова да се е начислила ДДС....другото е алабала.
Смятам, че статията в borba.bg не е написана коректно, тъй като слага под един знаменател много типове автомобили.

N1 е подкатегория на сегмента N на товарните автомобили, който е удобен за извършване на различни търговски и транспортни дейности и при който компанията собственик ползва данъчен кредит при покупка, а след това - и при консумативите и разходите му.
Основното изискване за сертификат N1 за автомобили с общо тегло до 3.5 тона е полезният товар да бъде над 2 пъти по-голям от теглото на допустимия брой пътници, т.е. автомобилът да има преобладаваща товарна функционалност. Като такива автомобили могат да бъдат регистрирани обикновени хечбеци като Peugeot 308, 3008, Renault Megane, Hyundai i30 и много други, които притежават съответния сертификат от производителя.

Проблемът, или по-скоро объркването е, че в категорията се класират съвсем обикновени леки автомобили, които не изглеждат като товарни.
Също така често се бърка категория N1 с категория M1 – леки автомобили с монтирани допълнителни седалки. Докато при M1 се извършва допълнителен монтаж, при N1 не е нужно да се правят каквито и да било промени по серийния автомобил, те просто пристигат така от завода производител.
И на второ място – допуска се незнание относно едни и същи автомобили: като модел, външност, двигатели…и т.н. Та, такива автомобили има с категория М1, но има и с категория N1.
Например модела на  Хюндай - i30 се представя от производителите като пътнически и като товарен.  Ей това е основното неразбиране н проблема. Единият идва хомологиран с N1 – защото е преустроен от производителя като товарен, а другия - пътническия с М1.

Знаем за  желанието  на финансовия министър да прибара ДДС-то, но то не може да се случи за автомобили от клас N1. Автомобилите от този сегмент са товарни автомобили и  имат право на  всички екстри по ЗДДС.

Тази класификация не е измислена от С.Д., а е за целия ЕС.
Производителите издават общоевропейски сертификатът N1, който важи за всички страни от ЕС.
Национален сертификат, издаден от отделна страна - членка на съюза, също се   
признава у нас!
 
Значи - нямате проблеми. 
Супер!
Ами, правилно е да се ползва ДДС-то за изграждане на настилката и оградата, но само ако са в включени в общия план на обекта, заверен от общината! Иначе - не! 
Че то, физическото лице може да иска и виенско колело  да му изградите в двора :)
Но мисля - чак за това няма да се сетят данъчните при една проверка..