Доколкото разбрах , за да кандидатствам по този проект за "Подкрепа на микро.....и т н" трябва да направя регистрация в ИСУН 2020 и след това от там да се подават всички необходими документи. Много сложно ми се струва , но сядам да го разгледам.
За нас никога нищо лесно няма. И всичко ново - трупат на нас да правим. :cray:

Като гледам - първата ни работа е да им направим пълномощни за подаване и да отиват да си вадят удостоверения от общините - че напират вече.
Леко съм учуден, че не искат такова от НАП, а от общините. Защото не много фирми имат  вземане-даване с общините.
И според мен - до 30.06. ще корегират данъчната сметка.
Ще се опитам да го напиша по-кратко, пък дано съм прав.
УСЛОВИЯ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:

1. Всеки работодател, който отговаря на 6-те изисквания по т.3 от ПРОЦЕДУРАТА за кандидатстване.

2. Работодатели:

А.  Които, въз основа на заповед на държавен орган, са преустановили работата на предприятието, на част от предприятието или на отделни работници.. / по т.4 от Процедурата/.

Б. Които, са преустановили работа.. ИЛИ установили непълно работно време..,
но декларират И намалени приходи от продажби не по-малко от 20%.
Т.е.  кумулативно 5.1 или 5.2  +  5.3. /по т.5 от Процедурата/.
Не.
Задълженията ви стоят и изплащащите от НОИ ще ги видят.
извинете за тъпия въпрос ,ако 2019 оборота ми е 14000 а 2020 е 12000 спада колко процента е
Базата е 14000 - това е 100%
12000 са 85.7142% от 14000.
100% - 85.7142% = 14,2858% - това ти е спада за 2020г.

За да ти е поне 20 процента спада спрямо 2019г., то оборота за 2020 трябва да ти е най-много 11200лв.  / 14000х20% - 14000 = 11200 лв./.
Е, може и по-съкратено, но така се разбира по-добре.
Добре беше казал един бивш министър да не се дават помощи, а поръчки и работа.
Те поръчките и работата са за едни други хора.. :smile1:
Благодарности за информацията! :good:
Остава да видим документите, които ще приемат бюрата по труда.
На сайта на АЗ има вече надпис:
 Изплащане на компенсации за запазване на заетостта - Предстои публикуване на информация.
Хотели, транспорт, търговия на дребно, но не всички. Това е към момента проект. Какво ще е окончателно, не се знае
Хм, мисля че и не малко производства ще бъдат включени.
Точно това значи.
Програмите, какво? Начислявате си пълен работен месец със заплати и си ги получавате.
В Д1 - същото.
До отмяната на извънредното положение.
А това, че сте си били в къщи, а не на работа - това е "бонус" по ЗМДВИЗ. :smile1:
Хахахааааа....
както ..и са подадени всички декларации обр.1 и 6, както и Декл. по чл.73, ал.6 ! :)))))))))
Вчера писах служебни бележки на трима - пътуват от близките села..
Свободен текст - данните на фирмата, на лицата от къде са, за къде пътуват, че строителния обект е в града.. За понеделник ще им свършат работа. Сега - нова мода шентиклер, както казва Хайтов.

Явно, този който я е писал не е никакъв административен капацитет, а и е много зле юридически.
..
Апропо, вчера попаднах на един образец на сл.бележка, който се върти из нета, в който след името на фирмата и служителя се декларира така: "...работи като осигурен/а за всички осигурени социални рискове...". :blink:
Мога да го постна тук, но да не претоварвам аудиторията.
Щом "колежката " е решила и това да включи за информация на полицаите... ще четат и него. :smile1:
Аз да благодаря не само за информацията, но и на хората, които отделиха време, подготвиха и намериха начин да внесат промените за гласуване - промени, касаещи счетоводната общност. :yes3: :smile1:
Вчера писах служебни бележки на трима - пътуват от близките села..
Свободен текст - данните на фирмата, на лицата от къде са, за къде пътуват, че строителния обект е в града.. За понеделник ще им свършат работа. Сега - нова мода шентиклер, както казва Хайтов.

Явно, този който я е писал не е никакъв административен капацитет, а и е много зле юридически.
..
Апропо, вчера попаднах на един образец на сл.бележка, който се върти из нета, в който след името на фирмата и служителя се декларира така: "...работи като осигурен/а за всички осигурени социални рискове...с безсрочен (срочен) договор". :blink:
Мога да го постна тук, но да не претоварвам аудиторията.
Щом "колежката " е решила и това да включи за информация на полицаите... ще четат и него. :smile1:
Това е добре, много добре. Благодарности за хората изготвили предложенията за промените!
Че ще има и такива мушмороци, които ще ползват неплатен "отпуск" само по документи, е ясно. Но те като цяло няма да са много.
По-важното е за нормалния бизнес да върви. Сега има отложени доставки на суровини, материали, стоки, забавени транспорти. Не може да се работи нормално в не малко фирми, но с една помощ от държавата - да бъдат подкрепени излезлите в неплатен отпуск работещи - ще е много добре и за хората и за фирмите. Така и държавата ще получи приходи  - под формата на данъци,  от тази нейна помощ. В света вече го правят това - Италия, Гърция, скоро и в Германия.
Точният отговор е - да си подаде ГДД чл.50 от ЗДДФЛ за доходите от наем. Толкоз!
Независмо какво биха написали някои след мен.
Не само ти го правиш така, marpan_64 - такъв е резона. В годината на плащане, се начисляват като разход и затова се дават в увеличение на ФР в същата година. :good: