Издава се касов бон не защото парите постъпват в касата при плащане с банкова карта, а затощо наредбата го изисква.
Приложение № 12 към чл. 113, ал. 4 от ППЗДДС:
Полетата задължително се попълват с код "999999999999999" в случаите, когато контрагентът е чуждестранно лице (физическо или юридическо), което няма регистрация по Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и ЗДДС или няма ДДС номер, с който лицето е регистрирано за целите на ДДС в друга държава членка.
Ако дружеството не работи, то тогава за актив как ще се начислява амортизация, след като не се ползва?
Имате ли основателна причина да се местите към НОИ или така чухте, че е по-добре там?
В Бюрото по труда е аналогично - много им харесва чл.4 от КСО и обикновено до там стигат, но чл.10 не ги вълнува.
За какво да уведомявате НАП за АНУЛИРАНА фактура? То си е ваша работа, може клиента да е направил рекламация, примерно и да не иска замяна на продукта, тогава какво ще правим? Според мен си я аналурате и си издавате нова. Дано НАП не се интересуват при проверка защо сте го правили...
Нека собственика си прецени на кого да повярва, аз изказвам мнението си на база представената фактическа обосновка от Вас, като считам, че няма  основние към настоящия момент за задължителна регистрация по ЗДДС. Може би са имали предвид, че при продажбата на алкохол и цигари бързо ще се достигне прага за регистрация по ЗДДС, но това само времето ще покаже.
Безоснователното изплащане на пари е скрито разпределение на печалбата. Плащате си данъка и всичко ви е точно.
Имаше особеност, но какво точно беше не си спомням добре.
Ако е взето решение, че ще се приема нов съдружник ще мине през 426 с/ка първо. Ако ли не покупко-продажбата ще си я отразите 101/101 със аналитичностите. Не съм сигурен, но предполагам, че това е.
Знам, че мнението ми е непоискано, но аз бих го освободил, без да си хабя нервите. Дори и да се опитате да го задържите, има вероятност служителят да не подходи по най-коректния начин на работа.
Кредитното известие трябва да е от Ваша страна не от австрийската. Нещо сте объркали в казуса.
Отсрещната страна ще си увеличи счетоводния финансов резултат и това е. Няма фискален бон, съответно разходът е необоснован по ЗКПО.
Аз пък получих пълен достъп до услугите след 1-2 дни след като ми дадоха частичен, но аз съм автор на подписа, както и собственик на предприятието, ако това има значение за НАП.
Основанието е самия договор за наем, а платежните документи са СИС. Разходът си е признат.
Може ли след като има дебитно салдо, за да се закрие сметка ДДС за възстановяване, следва да се кредитира, а да се дебитира разходна сметка.
Благодаря, delphine! Жива и здрава!  :good:
Здравейте,
Ако СОЛ-ът е полагал труд до 18.03. включитиелно, то следва ли, че:
1. Днес е срокът да подаване на ОКд 5, тоест 7-дневният?
2. При подаване на Д1 за март означава ли, че последният ден в осигуряване ще бъде попълнен 17.03? Ако е така се губи един ден, няма да има осигурителен стаж.
Според мен с решениеото на общото събрание би следвало да покриете счетоводната загуба (салдото по с/ка 121 Непокрити загуби), а не на данъчния финансов резултат, който служи за ГДД.
Интересно, ако собственикът иска да си "вземе" неразпределената печалба какво ли ще бъде записването?
Би следвало да е едно и също дали ще има само 122/493
или и 122/501 и после 501/493.