И тук да си задам въпроса,та дано отнякъде да получа отговор.За първи път ми се налага да описвам Документ за продажба по чл.131 ал.1т.2 от ЗДДС и чл.83 ал.1 от ППЗДДС.Закупихме стока от една банка,която ни издаде този документ.Стоката ще трябва да платим по сметката на депозитар.Не ми е ясно като какъв документ да го опиша в дневника за покупките и кой се явява доставчик?В документа има данни за заложен кредитор-т.е банката и данни за длъжника-някаква фирма.Друг проблем е ,че т.н Документ... няма никакъв номер.Моля дайте съвет.
И аз да питам във връзка с наемите и данъка.Клиентът ми е под наем в помещение на Ет.собственост.За пърни път ще удържаме данък по новия начин.Ет.собственост ще ни издават фактура за платения наем и ме питат мен,дали във фактурата трябва да се напише удържания ДОД.Примерно наем 300лв.-удържан данък 30 лв.Сума за плащане 270лв,защото в договора пишело Месечен наем 300лв..Питат ,ама аз като не знам.Та сега питам вас.
В справката включвате ли и нотариуси,регистрирани по ЗДДС и имащи булстат?Имам няколко,заверили пълномощни за по 5лв. без ДДС.
Дали има проблем,че на една фирма от 2009г. и подаваме нулеви декларации по ЗДДС?Аз поне не виждам в закона забрана,обаче да не съм пропуснала нещо?
Подадена е ОКд 5 на 15.02.2012г.Болничният,който е за СОЛ на каква база ще го изчислят?
Леце работи по трудов договор повече от 4г. от 15.02.2012г. е започнал като СОЛ в ЕООД на по високия процент.От 20.02.2012г. ще влиза в болница за планова операция.Два болнични ли да му кажа да си поиска?
През 2010г. фирмата е на счетоводна и данъчна загуба.През 2011г. е на данъчна печалба,но приспада загубата от 2010г- и не плаща данък.Има още 40000лв. загуба за приспадане от 2010г.Сега изчислявам авансовите вноски-ползвам калкулатора.Първото тримесечие не плащам ав.вноски,но от 04.2012 ще трябва да плащам.Но тъй като си имам загуба за приспадане,дали да внасям авансови вноски? Или за всеки случай да си пусна една Декларация за намаляване на ав.вноски? Какво мислите?