В сайта има калкулатор за гражданските договори - само внимавайте да сложите вярно отметките дали е осигурено лицето на друго основание и т.н. и  ще видите какви осигуровки се дължат съответно от лицето и от осигурителя.

http://www.kik-info.com/calculators/civil_contracts.php
Може би този отговор от сайта на НОИ ще Ви бъде полезен:

http://www.noi.bg/forusers/faq/243-faqbgbenefits/972-faqbenefits6
Тази тема се дискутира многократно последните дни:
http://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,8460.0.html
Няма да й спрат обезщетението за майчинство, независимо каква е сумата на гражданския договор.

http://www.noi.bg/forusers/faq/243-faqbgbenefits/967-faqbenefits1
При начисляване на осигуровките има значение месецът, в който е положен труда, а не кога се изплаща възнаграждението. Затова в конкретния случай осигуровки за септември не дължите.
Pati е прав/а
Също от сайта на НОИ
Осигурителен стаж на лицата, работещи без трудово правоотношение

Осигурителният стаж и осигурителният доход на лицата, които полагат труд без трудово правоотношение, на основание ал. 2 на чл. 41 от Наредба за пенсиите и осигурителния стаж, за времето след 1 януари 2009 г., се установяват с данните по чл. 5, ал. 4, т. 1 от КСО, подадени от възложителите на работата в декларация-образец № 1 “Данни за осигуреното лице”. Осигурителният стаж и осигурителният доход на лицата, които са полагали труд без трудово правоотношение преди 01.01.2009 г. се установява със заверена осигурителна книжка.

От 1 януари 2009 г. на лицата, които полагат труд без трудово правоотношение по договор с възложител, не се издават осигурителни книжки. При поискване се издават осигурителни книжки за положен труд преди 1 януари 2009 г. Осигурителните книжки се заверяват за периода до 31 декември 2008 г. при поискване от осигурените лица. Заверяването на осигурителните книжки от инспектор по осигуряването се извършва по постоянен или настоящ адрес на лицето, независимо от това кое териториално поделение на НОИ е издало книжката.

http://www.noi.bg/benefits/insurance/994-beztp
вижте все пак и указанията на НАП за поле 31
"Полето на т. 31 за лицата с код за вид осигурен 14 се попълва само от акционери, притежаващи повече от 5 на сто от капитала на акционерното дружество, за доходи по § 1, т. 26, буква „и" от допълнителните разпоредби на Закона за данъците върху доходите на физическите лица."
Аз ще напиша само за нещата, за които съм сигурна:

31 и 31A не се попълват за гражданския договор (за код 14).
От помощта на програмния продукт за д1 излиза това:
"31. Начислен месечен облагаем доход - попълва се трудовото възнаграждение и всички други плащания в пари и/или в натура от работодателя или за сметка на работодателя, начислени за съответния месец, с изключение на доходите, посочени в чл. 24, ал. 2 ЗДДФЛ. Попълва се за лица с попълнен "Вид осигурен" в т. 12 - 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 11, 16, 17, 18, 20, 21, 24, 25, 26, 27, 70, 72, 82, 83.

31а. Начислен месечен данък - попълва се размерът на начисления от работодателя данък по чл. 42, ал. 3 ЗДДФЛ. Попълва се само за лица, за които е попълнена т. 31."



Освен декларация 1 за всички месеци, в които е положен труда, трябва и декларация 6 да е за всички тези месеци, а не 1 за октомври, когато е плащането, защото вече засичат не само платежните с Д6, но и Д1 с Д6.
Не, не се носят ведомости, вземат си данните от персоналния регистър.
чл.54 а от КСО
(7) (Изм. - ДВ, бр. 109 от 2008 г., в сила от 01.01.2009 г., предишна ал. 5 - ДВ, бр. 100 от 2010 г., в сила от 01.01.2011 г., изм. - ДВ, бр. 99 от 2012 г., в сила от 01.01.2013 г.) Отпускането, изчисляването, изменянето, отказването, спирането, прекратяването, възобновяването и възстановяването на паричните обезщетения за безработица се извършват въз основа на данните по чл. 5, ал. 4, т. 1 и данните, декларирани в подадените от лицата документи за отпускане на паричните обезщетения, при условия и по ред, определени с акт на Министерския съвет.
Ако има осигуровки по гражданския договор, не е необходимо да си внася здравни като безработен, но ще трябва отново да подаде декларация 7 след като му изтече срокът на гражданския договор.

Но проверете дали със сигурност има осигуровки по договора, защото в някои случай такива не се дължат от възложителя (например когато сумата след приспадане на нормативно признатите разходи е по-малка от минималната заплата; при авторски и лицензионни възнаграждения) и тогава ще трябва да си внесе здравните сам.
 :( Ами какво ще правим с Декларация 6 само осигуровки ли ще отбележим като внесени?

Дори когато осигурителят удържа данък по гражданските договори, той не се попълва в декларация 6, така че разлика в това отношение няма да има.
На сайта на НОИ разглеждат случая с декларация 1, когато осигурените работят на повече от едно място и по първото си правоотношение са осигурени върху максималния осигурителен доход, но са споменали само подаването при такъв случай по втори трудов договор, ДУК или самоосигуряващо се лице, не и граждански договор.

 http://www.nssi.bg/benefits/insurance/995-danniosiglica
Няма да стане двойно деклариране. В декларацията по чл.55 се попълва една обща сума за удържания данък и от НАП я сравняват с преведената сума от осигурителя по платежните нареждания. А вече в справката по чл.73 се съдържа информация с конкретни ЕГН-та - колко данък е удържан на всяко лице по отделно. Справката по чл.73 се съпоставя с декларациите по чл.50, които физическите лица ще подадат.
Да, включвате сумата на гражданския договор и удържания данък и в справката по чл.73. и я подавате вие като осигурител. А отделно от това, лицето си подава годишна данъчна декларация по чл.50 от ЗДДФЛ.
Аз лично смятам да изчакам още малко преди подаването на тази бланка. Надявам се да приемат преходния период за отписване на задълженията да бъде удължен до 2015 г., както е записано в проектозакона за изменение на ДОПК и междувременно дано да има по-голяма яснота от страна и на служителите в НАП какво точно да правят, защото сега дават противоречиви отговори.
Цитат от Наредба 8: "Декларации образец № 1, 3 и 5 не се подават за коригиране и заличаване на данни след 30 април на годината, следваща годината, за която се отнасят. След този срок декларации се подават само на електронен или хартиен носител след разрешение на Националната агенция за приходите или Националния осигурителен институт във връзка с възложените им дейности."
Ето и линк (сайта на дирекции Социално подпомагане), има разни бланки и друга информация http://pomosti.oneinform.com/semeini-pomosti/student/
За удържането на данъка има значение месецът през който плащате, а не за кога се отнася наемът. Щом плащате през септември (въпреки, че е за октомври) - удържате данък. В подкрепа на мнението ми вижте и в калкулатора на сайта за доходите от наем - има отметка "Сумата по тази сметка е изплатена през четвъртото тримесечие".