Правилно за Д1 и Д6.
Данъкът си го удържате при плащане на хонорара, но го внасяте на тримесечие (в сроковете за деклариране с декларацията по чл.55) - до края на месеца, следващ тримесечието на плащането. При плащане през последното тримесечие на годината данък не се удържа от възложителя, а лицето по гражданския договор си го внася само с годишната данъчна декларация.
Осигуровките може да са заедно в платежните за трудовите договори.
За разлика от трудовите договори, при гражданските сроковете за внасяне на осигуровките и за подаване на декларация 1 и 6 се определят в зависимост от месеца на плащане, а не от това кога е положен труда. Но при попълване на декларация 1  и 6 има значение месецът, през който е положен труда.

И да допълня - до 30 април на следващата година трябва да податете справка по чл.73 в НАП за изплатените суми и удържания данък през 2014 на всички лица по извънтрудови правоотношения.
А относно банковата такса - мисля, че няма да е без такса ако суми за НАП Сливен се внесат на касата в НАП Стара Загора. В Стара Загора банката е СИ БАНК, а банковите сметки на НАП Сливен са в Уникредит Булбанк.
Място на подаване на годишната данъчна декларация
Годишната данъчна декларация се подава в Териториалната  дирекция на Националната агенция за приходите (ТД на НАП) по постоянния адрес на физическото лице, включително на едноличния търговец, носител на задължението за данъка.

А относно баркодовете - те се записват едва при принтирането на декларацията. Теглите веднъж празната бланка от сайта и я използвате колкото пъти си искате, запишете си с различни имена файловете като ги попълвате за двамата сина, за да не ги припокриете при съхраняването.
Вероятно сумата по гражданския договор е изплатена през последното тримесечие (октомври-декември 2013 г.), затова възложителят не е удържал данък, имаше промени в законодателството и е нормално да е така. Данъкът трябва да го внесете - 1 лев е, а не 1,20 лв., защото се закръгля на пълен лев. Прилагате само служебна бележка към декларацията, не е необходимо и сметката за изплатени суми да се представя на НАП, тя си е за лицето.

Относно банковата такса - ако ги внесете на гишето на банка, която е в офиса на НАП няма да има банкова такса, съответно и такса за препоръчано писмо по пощата отпада при носене на място, но пък зависи факторът време колко Ви е важен  :smile1:
Стажът по втория трудов договор се отразява в УП 3, а не в трудовата книжка.
vandu, имайте предвид, че върху обезщетението по чл.222 работодателят ще внесе осигуровки за пенсия, но не и здравни. Здравните вноски за този период ще трябва да си ги платите сам, като задължително подадете и декларация образец 7 в НАП. След това като започнат да Ви плащат обезщетението за безработица от НОИ, вече ще сте здравноосигурен и няма да внасяте Вие.
Аз имах случай, в който от НОИ ми казаха, че дори и да не плати работодателят те ще почнат да плащат от следващия месец, тъй като работодателят е длъжен да го направи.
А тези неща отразяват ли се в УП-тата

Да, отразява се в УП-тата, защото този 1 месец се зачита за осигурителен стаж. Има и страница в трудовата книжка, на която се записва сумата на полученото обезщетение.
Трябва да отидете при бившия си работодател, да му представите трудовата си книжка и да попълните една декларация, че не сте започнал работа на друго място за периода от ... до ... (един месец след прекратяване на трудовия Ви договор).
Въз основа на тези документи той ще ви изплати обезщетението. НОИ ще започнат да Ви плащат едва след изтичането на този 1 месец, в който работодателят дължи обезщетение.

Обезщетението се изплаща при поискане от служителя, и работодателя не е длъжен да го потърси, за да му го изплати.  Давността на правото на получаване на обезщетението е 3 години, т.е. ако са минали 3 години от датата на прекратяване на трудовото правоотношение, служителя губи правото на обезщетение.
Според мен не сте изпуснали никакъв срок. Тази алинея за 5-дневния срок отпадна от Наредбата (беше в чл.10, ал.2 от Наредбата за изчисляване и изплащане на паричните обезщетения и помощи от държавното обществено осигуряване , сега такава няма), мисля че трябва да го представяте по общия ред за болнични в НОИ - до 15-то число на месеца, следващ месеца на представяне при вас.
и още нещо да попитам декларацията по чл73 при не внесен данък за 4-тото тримесечие декларира ли се
защото договора е сключен на 01.10.2013 за наем.

Да, ако сте изплатили НАЕМА на лицето през 2013 г., независимо дали е удържан данък или не, се включва в справката по чл.73. Попълвате си данните на лицето, код и размер на изплатения доход, а съответно в графата за размера на данъка пишете 0.
Явно проблемът с липсващите записи в регистъра на НОИ е отстарен, появиха се и там.
Тук има хубава таблица за условията за пенсиониране по години:
http://www.noi.bg/pensions/grantpensions/1854-posv13
В първия пример - код 5 е с дата 31.01.2014 (това е датата на изплащане на заплатите), код 8 е с дата 31.01.2014 (това е последната дата на месеца, през който е удържан данъка).

Във втория пример - код 5 е с дата 07.02.2014, код 8 е с дата 28.02.2014.
Щом са напълно еднакви двете декларации, в регистъра ще съществува като една декларация, но с удвоена сума. Затова трябва да подадете декларация с код корекция - точно така, както се подава когато сте сбъркали сумата и сте написали по-голяма.
Според мен нищо не трябва да заличавате. То си пише "и декларация образец № 6 за увеличаване размера на декларираното задължение". Сигурно ще засекат сумите заедно с първоначално подадената декларация 6 за същия период и същите дати на плащане.
Щом в случая сумите са в увеличение, това на практика означава, че не подавате коригираща, а още една редовна декларация 6 с разликите. За това срок няма, можете да го направите по всяко време. А коригиращата Д1 и новата Д6 ще трябва да ги подадете заедно, за да се запази равенството.

(12) (*) Когато подадените декларации образец № 1 за коригиране на данни водят до увеличаване на изчислените осигурителни вноски и/или вноските за фонд "Гарантирани вземания на работниците и служителите", лицата по чл. 3, ал. 1, т. 1 или осигурителната каса подават едновременно и декларация образец № 6 за увеличаване размера на декларираното задължение, така че да се запази равенството по чл. 2, ал. 4.
Чл.6а от Наредба 8
(9) Декларация образец № 6, подадена от лицата по чл. 3, ал. 3, т. 1 или от осигурителна каса, може да се коригира до края на месеца, следващ месеца на възникване на задължението за подаване на декларацията.
(11) Декларация образец № 6, подадена от лицата по чл. 3, ал. 3, т. 2, 3 и 4, може да се коригира до изтичане на срока за подаването й.