В договора за изпълнение на проекта най-вероятно има приложен документ като този, който premier прикачи, но касаещ Вашата програма. Проверете и за ръководство за изпълнение на проекти по съответната програма. А можете да звъннете и във финансовия отдел на Управляващия орган по програмата или звеното, в което  ще подавате отчетите по проекта. Те са хората, които ще одобряват разходите и по-добре предварително да съгласувате важни въпроси, отколкото в последствие да имате непризнати разходи.
По определени програми още в насоките за кандидатстване по проекта има ограничения координаторите или други членове на ръководния екип по проекта да бъдат на трудови, а не на граждански договори, добре е и това да проверите.
Оставам с впечатление, че питате като физическо лице, което е имало граждански договори, а не от страна на работодателя, който ги издава. Ако искате обобщена бележка за доходите през цялата 2013 г. трябва да е по новия образец. Ако обаче са Ви дали служебни бележки през 2013 г. при всяко плащане, може да се използват и те, не е нужно да се преиздават или да прилагате обща годишна по новия образец.
Мисля че в приложение 6 към данъчната декларация - Доходи от други източници, имаше и графа за лихвите. Има и конкретен образец на служебна бележка за получени доходи от други източници.
Ако е на граждански договор при вас - пак с код 14.
Хубавото е, че от 2014 г. ако има друг такъв случай - осигурен за пълен месец върху максималния месечен размер на осигурителния доход и получил възнаграждение за работа без трудово правоотношение за същия месец, няма да се подава декларация 1 за гражданския договор :-)

към tedi080 - в съобщението на сайта на НАП пише "Служебните бележки, които са издадени по старите образци (действали през 2013 г.)  няма необходимост да бъдат преиздавани."
Щом имат всичките месечни бележки, да си подадат с тях и няма да имат проблеми. А иначе хората са си в правото да искат, просто им обяснене каква е ситуацията и че причината не е във Вас.
Изчакайте няколко дни, най-вероятно ще има промени в тази бележка с обобщенията по тримесечия или указание, че под облагаем доход имат предвид придобит.

http://www.segabg.com/article.php?id=682890

А в една друга тема в счетоводния форум въпросът се дискутира от доста време - http://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,9041.120.html

А по принцип, за да издадете обобщена бележка трябва да е по новия образец. Можете и само в една служебна бележка да включите наема и на двата апартамента, щом са на едно и също лице и ги плаща една и съща фирма, като ги разделите по съответните тримесечия.
Към vish - Калкулаторът смята за местни физически лица, а този член, който съм цитирала и дискусията малко по-нагоре в тази тема беше за облагане на доходи на чуждестранни лица.
Щом и понятие нетен резултат намесиха, става страшно. Сега и едно бонус указание да напишат, че под нетно възнаграждение разбират бруто без НПР, а не бруто без осигуровки и данък   :laugh:
Благодаря ви за отговорите!
Ако правилно съм разбрала, тези 33,60 лв. здравни са авансовите 8% върху минималния осигурителен доход. А в края на годината ще направи изравняване ако има по-високи доходи. Освен това нали имаше някаква особеност за осигуряването дали е само управител или упражнява и личен труд?
Какъв вид фирма би било удачно да регистрира пенсионер (пенсиониран по възраст, а не по болест и не работи на друго място). Фирмата ще се занимава с посреднически услуги - набиране на работници за работа в чужбина. Подходящ вариант ли е ЕООД? Ще бъда благодарна ако ми дадете някакви насоки какъв е най-изгодният вариант относно осигуряването на пенсионера, представляващ фирмата.
Аз смятам докато не излезе някакво по-официално указание да издавам бележките както си пише - с облагаем доход. Разбира се, ще ги издавам само ако някое физическо лице много бърза и я поиска и ще му обясня, че има вероятност да се наложи да се преиздава в последствие.
Рискувате и някой във форума да Ви подведе с грешна информация, в това число визирам и себе си - разбира се няма да е нарочно, но понякога се получава от неправилно поставен въпрос или друго.
Като за начало трябва да регистрирате договора в НАП - в тридневен срок от датата на сключване. Попълвате и подавате една бланка, наречена Уведомление по чл.62 ал.5 от Кодекса на труда, заедно с Придружително писмо. Можете да си ги изтеглите от сайта на НАП от този линк, най-отдолу са -
http://www.nap.bg/page?id=159
Ако попълните всичко коректно и го приемат в НАП, ще Ви дадат една справка. На нея трябва да се подпише работника и едва след това може да почне работа. Тоест, ако датата на сключване на договора е днес, в него трябва да пише, че ще започне работа не днес, а считано от по-нататъшна дата (ще я напишете конктретно коя е), но така че да има време първо да подадете документите в НАП.

Да допълня, че в уведомлението едни кодове ще трябва да попълните, тях можете да ги разгледате от http://www.kik-info.com/useful_info/nkpd2011/ и тук http://www.kik-info.com/useful_info/kid2008.php и да определите кой точно се отнася за Вас.

И се присъединявам към колегите, че материята е сложна и без счетоводител рискувате солени глоби.
Да напомня и за взаимоотношенията, които ще възникнат с други институции - например щом имате служители ще трябва договор със служба по трудова медицина, което разбира се се заплаща. И разни декларации ежегодно се подават в Инспекцията по труда.
"След изменението от 1 януари 2009 г. в чл.7 от Наредбата за обществено осигуряване на самоосигуряващите се лица и българските граждани на работа в чужбина за времето след 31 декември 2008 г. осигурителният стаж и осигурителният доход няма да се заверяват в осигурителни книжки на лицата, които подлежат на осигуряване по реда на чл.4, ал.1, т.5, 7, 8 и ал.3, т.5 и 6 от Кодекса за социално осигуряване. Това са:
- членовете на кооперации, работещи без трудови правоотношения в кооперацията
- изпълнителите по договори за управление и контрол на търговски дружества, на еднолични търговци и на неперсонифицираните дружества, както и синдиците и ликвидаторите
- членовете на управителни или контролни органи на изборни длъжности на юридически лица, регистрирани по Закона за юридическите лица с нестопанска цел, и на партии
- лицата, които полагат труд без трудово правоотношение.

За положения от лицата труд преди 1 януари 2009 г. териториалните поделения на НОИ продължават да издават и заверяват осигурителни книжки.

За времето след 31 декември 2008 г. осигурителният стаж и доход на тези лица се установяват с данните по чл.5, ал.4, т.1 от КСО. Това са данните, които осигурителите подават за осигурените чрез тях лица с декларация обр. №1 "Данни за осигуреното лице".

Когато в регистъра на осигурените лица няма данни по чл.5, ал.4, т.1 от КСО за част от времето или за цялото време след 31.12.2008 г., работещите без трудово правоотношение и членовете на кооперации, упражняващи трудова дейност и получаващи възнаграждение от кооперацията, могат да удостоверят осигурителния си стаж и доход при пенсиониране със служебна бележка по образец или със сметка за изплатените суми."
От Наредбата за медицинската експертиза
Чл. 30. (1) В случай, при който бременната не се е явила своевременно за оформяне на отпуска си поради бременност, но има определен термин на раждане, болничният лист се издава, както следва:
1. ако до явяването й при лекаря е работила - само за времето от датата на прекратяване на работата до термина на раждането;
2. ако до явяването й при лекаря не е работила - за целия период от 45 дни, предхождащ термина на раждането.