Ето ги сметките: http://www.kik-info.com/calculators/cache.php?id=a14479f529a895721bfcaa47a0ab032f2116970
Преписани са данните за осигурителен доход и базата за болничните от стравката, която изпратихте. Ако имате въпроси - пишете.
Здравейте, няма нужда да се извинявате, всичко е наред и трябва да стигнем до точните данни.

Моля, изпратете ми таблицата Ви от НОИ на office@kik-info.com и ще ви дам линк с Вашите изчисления и как трябва да бъде попълнено.

Идеята на този калкулатор е с него да могат да се справят бъдещи майки несчетоводители. Затова много ще бъде полезно да разберем, ако нещо не става ясно при попълването му и ако се наложи, да променим калкулатора или указанията към него.


Сега стана малко по-ясно какво питате. Но стана ясно, че и не четете указанията преди да попълвате. Отделно най-вероятно сте правили някакви събирания на суми и се е получило натрупване, както се вижда от статичната връзка.

За съжаление нямам достъп до персоналния Ви регистър в НОИ, за да видя каквото виждате и Вие. Но в общия случай за всеки месец се там се виждат осигурителен доход и сума за база болничен, които трябва просто да препишете в съответните колони на калкулатора, съгласно указанията над самия калкулатор абсолютно нищо не събирате. От линка пък става ясно (като сте посочили 80%), че сумите в колона Болнични са сумите на болничните, а не базата за тяхното изчисление от сайта на НОИ (така ли?). Защото, ако взимате тези суми от сайта на НОИ, то това е база болничен и трябва да маркирате 100%, а не 80%.

От поста Ви разбирам, че при Вас има три суми, а не две за конкретни месеци - така ли?

Но всичко това е описано много ясно и подробно над калкулатора, като е изчерпан и Вашия случай и аз няма да Ви напиша нещо по-различно тук. Препоръчвам преди да продължите с изчисленията, да си направите труда да прочете и спазите указанията над калкулатора. Единствено, ако виждате в сайта на НОИ три, а не две суми за конкретен месец, то трябва да се установи от какво са те. Но, ако са две сумите - то прочетете указанията над калкулатора, които напълно ще отговорят на Вашите въпроси.

Леко раждане!
Благодаря,но пак нещо не ми е 100% ясно
ето линк  http://www.kik-info.com/calculators/maichinstvo.php



Кое не е ясно на 100%?  Просто спазете указанията от предходния ми пост и изчислете.

Това, което сте постнала, като линк не е статична връзка с Вашите изчисленията. Това е линк към калкулатор майчинство.
Разгледайте калкулатора по-подробно, след като направите изчисленията. Долу под него има статична връзка конкретно с Вашите изчисления.
Здравейте,

По първия цитат: Считаме, че в графика трябва да бъда дадена възможност на служителя да ползва всички дни с право на отпуск. И ако има отлагане по законов ред съответно трябва да бъдат издадени допълнителните документи удостоверяващи това на всеки служител.

По втория цитат: Спазете това, което е написано в самия цитат от мен и отговорете на въпросите от цитата, ако желаете да се опитам Ви помогна. Настройките за шрифта Ви зависят от браузера, който ползвате, а не сайта К и К Инфо.
Здравейте!Благодаря за чудесния калкулатор,но нещо май се пообърках,та имам няколко въпроса.
Вчера се пробвах да си изчисля колко ще ми бъде майчинството ,но не съм сигурна,че правилно въвеждам всички брутни,нетни и т.н неща, объркването ми идва там,където съм била в болничен за съответния месец.
Значи от страницата на Нои си взимам  осигурителния доход и го попълвам където трябва, но когато съм била в болничен за този месец имам 2 суми, събирам ли ги и сбора ли въвеждам за осигур. доход или? В този случай какво се води за брутна заплата,същото ли е като осиг. доход и ако не е каква сума пиша в брутна заплата?
В полето за болничните въвеждам сумата,която съм получила от Нои,нали така?А %отбелязвам ли?

Явно бъркам нещо,защото ми излиза нещо от сорта,че ако април и май си взема болничен/ а юни излизам в 45 дн преди раждане/ ще ми изплатят повече пари,отколкото ако за тези месеци съм на работа,което ми се струва малко невероятно.

Здравейте,

1)
В полето Брутна Заплата - пишете Бутната заплата и натискате бутона до него, за да ви изчисли Нетната заплата. (Тук може да запишете и осигурителния доход, без болничните, който виждате в сайта на НОИ.)
или
В полето Нетна Заплата - пишете получената си заплата по фиш, натиската бутона до него и калкулаторът ще ви изчисли Брутната заплата.

2)
В полето Болничен пишете сумата получена от НОИ по банкова ви сметка, избирате процетна в зависимост от случая. (Над калкулатора пише какво и кога се избира.)
или
В полето Болничен пишете Базата за болничен, която ще видите от сайта на НАП и избирате 100% - база за болничен.

Това са възможностите.

Възможно е, ако сте в болничен да получите по-голямо обезщетение в последствие за мачинство, защото когато сте на работа се взима предвид и нетната заплата, която понякога е по-малка от болничния, който ще получите от НОИ, ако сте в болничен.

Дайте и линк със статична връзка с конкретни данни, ако желаете да го проверим заедно.
Здравейте,
Моля обърнетне внимание че и тази година за общо заболяване и майчинство процентът е 70%, а не 80 %  :smile1:


monovska,

Моля, не се изказвайте неподготвена, защото може да заблудите някой. Прегледайте си член Чл. 41 КСО. Съобразили сме всички нормативни проценти в калкулатора за майчинство.

Да, има и такъв процент 70% (който цитирате) свързан с болничните, но той НЕ се отнася за обезщетението от НОИ, което е целта на изчислението с калкулатора.

Проценът за обезщетението за майчинството от НОИ е 90%.
Проценът за обезщетението за общо заболяване от НОИ е 80%.
Проценът за дните от работодателя (А НЕ ОТ НОИ!) е 70%.
А ако дааден месец не съм излизала в болничен как го отбелязваме- какво избирам в последната колонка (80, 90 или 100%)

Ако в даден месец НЕ сте била в болничен, то нищо не отбелязвате за болничен и нищо не избирате в колоната с процентите.
Благодарности за бланката, няма проблем при печат. :thumbup:

Моля, и ние не можахме да намерим проблем при печат, но ако все пак при някой има такъв, то нека даде статична връзка за проверка тук.
Много е едър шрифта и  излиза на 2 стр. Как да го намаля?

Натиснахте ли бутон "За печат"?

Какъв браузер ползвате? Имате ли Page Zoom на браузера?

Публикувайте една Статична връзка, за да го проверим. (линка, долу под графика над бутон Печат)

+1 благодарен за графика - добро улеснение е!

Имам само едно предложение. Дали няма да е по-удачно да има поле, в което да се посочва за коя година са въпросните полагаеми дни (т.е. може да са за 2010, а да се ползват 2011) и така изречението  "Брой работни дни с право на платен отпуск за годината" би било по-точно "Брой работни дни с право на платен отпуск за 2011 г. (или за 2010 г.).

И още нещо - забелязах една пунктуационна грешка. В "Брой отбелязани работни дни съгласно графика по долу..." би трябвало да има тиренце между по и долу.  :)

Още веднъж благодаря!  :thumbup:

Здравейте,
Ще предвидим в бланката всички Ваши предложения и корекции.

Благодаря!

Здравейте,
Нищо не сме променяли в графика, но ще го проверим. Никой друг не е съобщавал за подобен проблем.

Ако имате възможност изгответе график от друг компютър, защото може да е локален проблем.

За дневните - в заповедта се вписва сумата им.
За плащането им на служителя, ако е по касов път - касов ордер, ако е по банков път -  банков документ.
Най-добрият начин е законният - с този, който реално ви отпуска заема (фирмата или лицето)
Искам да Ви попитам дали графикът трябва да включва неизползвания платен годишен отпуск само за 2011г или и за предшестващите години. Имам служители с 45 неизползвани дни от предшестващи години и незнам дали трябва да ги включа в графика за 2011г. Къде мога да прочета повече информация по въпроса? Благодаря Ви предварително! Успешен ден!

Както сме написали в представянето на темата:
Важно: Тук коментираме само тeзи бланки. За въпроси, касаещи конкретни казуси по трудово право, социално и данъчно облагане, молим ползвайте съответните раздели на форума. Мнения, които не са свързани с темата ще бъдат изтривани или премествани.
Върху социалните разходи се дължат различни осигуровки, затова не може да се изчисли по описания от Вас начин.
Нужна ли ми е регистрация по ДДС?

По информация, която сте дали няма изискване за задължителна регистрация по ЗДДС в България, ако до момента не сте регистриран. Все пак вижте дали услугата е с място на изпълнение извън страната. Може да ползвате Проверка за място на изпълнение при доставка на услуга, съгласно ЗДДС . Проверете и в документите за покупки на фирмата дали няма услуга от ЕС или трета страна, за което да е необходима регистрация по чл. 97а

В тази връзка, получателя на услугата може ли да ползва данъчен кредит, при условие, че аз не съм регистриран по ЗДДС?


Получателят на услугата ще се облага по законодателството на третата страна (извън ЕС), на която е резидент.