Изискванията за съставител са махнати като член във финалната версия на проекта, който извадиха днес. Затова така стои текста с “допълнителни изисквания” за бюджетните предприятия, при все че няма основни такива.

В предходната версия на проекта изискванията за съставител бяха в чл. 19, като текстовете бяха аналогични на тези от чл. 35 от сега действащия ЗСч. След като са премахнали чл. 19, са прономеровали всички членове надолу в проекта.

Какви са мотивите за това обаче, така и не са обяснили. От МФ определиха среща на Работната група другия петък на 26 юни в 10,30 ч. в сградата на Министерство на финансите. Тоест тогава на място ще ги попитаме.
Колеги, добре е, че глобите и санкциите (чл. 71) за отчитане на привидни и фиктивни сделки не са за счетоводителите, защото в първия проект, който МФ ни изпрати, имаше доста солидна глоба и за счетоводителя, ако той е осчетоводил привидна или фиктивна сделка. Ние от АССП изключително аргументирано им обяснихме, че счетоводителите не присъстват на сделките на клиентите си - това е смисъла на аутсорсинга на счетоводни услуги или изнесеното счетоводство. Радвам се, че са се вслушали и са приели мотивите ни.

В проекта на ЗСч, както виждате няма нито Съвет, нито лицензираща организация, за което ние от АССП настоявахме през цялото време.

Изненада е отпадането на изискванията за съставителя на финансовия отчет. В предния проект, който МФ ни изпрати преди месец имаше такива текстове - същите каквито са в сега действащия ЗСч.
Днес Европейската комисията представи своя план за действие за цялостна реформа на корпоративното данъчно облагане в ЕС. Чрез него ще се промени генерално данъчната система за компаниите, които развиват дейност в повече от една държава в ЕС. Действащата понастоящем нормативна уредба за корпоративното данъчно облагане в ЕС изостава от развитието на съвременната икономика, посочва Комисията.
Снимка: Европейски парламент

Някои дружества се възползват от некоординираните мерки на национално равнище, за да избегнат данъчното облагане в ЕС. Това води до значителни загуби на постъпления за държавите членки, до по-голяма данъчна тежест за гражданите и до нарушаване на конкуренцията за предприятията, които плащат своя дял от данъците. За да се преодолее тази ситуация ЕС предлага Пакета от мерки за прозрачност в данъчното облагане.

Налагане на общата данъчна основа за облагане на печалбите в ЕС

Основните действия в плана включват въвеждането на обща консолидирана основа за облагане с корпоративен данък (ОКООКД), с която да се гарантира данъчно облагане на печалбата там, където е генерирана.

Идеята е печалбата от дейността на една мултинационална компания да бъде разпределена между всички страни членки, в които компанията има клонове, на база на формула за разпределение и обложена от всяка държава със съответната национална ставка на данък печалба. Във формулата, предложена от ЕК, участват три фактора – продажби, труд (заплати и брой служители) и активи. Това ще замени сегашната система, при която всяка страна членка облага корпоративните печалби според собствените си правила. Тъй като директивата не предвижда хармонизация на ставките, всяка страна прилага националната си ставка върху своя дял, получен от формулата.

За разлика обаче от предложението за ОКООКД през 2011 година, когато се предвиждаше незадължително въвеждане на общата данъчна основа за облагане на печалбите, днес ЕК представи своя план за поетапно въвеждане на задължителна ОКООКД. Като целта е държавите членки по-бързо да осигурят въвеждането на общата данъчна основа. Консолидацията ще започне като втора стъпка, тъй като тя е най-трудната до момента точка от преговорите. Комисията ще представи това ново предложение възможно най-рано през 2016 г.

Въпросът е доколко това разпределение всъщност ще е преразпределение и някои страни ще загубят за сметка на други, особено в толкова тежък момент за повечето национални бюджети.

В  предходните обсъждания, българската позиция е била априори против всякакви опити за данъчна координация и хармонизация в ЕС. Българската позиция през 2011 година гласи, че предложението ще създаде допълнителна административна и финансова тежест за държавите-членки (защото трябва да обслужват на практика две данъчни системи - националната си и ОКООКД); ще лиши страната от важни конкурентни предимства; ще намали инвестициите и в крайна сметка ще допринесе за „разтварянето на ножицата“ между държавите-членки. Някои страни тогава също обявиха, че са твърдо против общата данъчна основа - Холандия, Швеция, Обединеното Кралство, Полша, Малта, Словакия, Ирландия, Румъния и България.

В интервю от същия период икономистът обясни формулата, предложена от ЕК, така:
Цитат
“Идеята е печалбата ще се изчислява на общо европейско ниво и по една елементарна формула ще се определя в коя държава каква част от печалбата да се облага. А формулата включва например размер на разходите за заплати. Това означава, че държави с по-ниски равнища на доходите ще получават по-малка част от печалбата. Друг показател във формулата е размерът на продажбите - ако фирмата има завод в България, но по-голямата част от продажбите са за Германия, по-голямата данъчна основа ще отиде в Германия, понеже там оборотите са повече. Тежест във формулата има и цената на активите - и понеже у нас земята и сградите са по-евтини, България ще получи по-малък дял от печалбата, който да облага с ниската си ставка. Така и 5% да направим корпоративния данък, ако печалбата се облага основно в други държави, фирмите няма да имат особен стимул да идват в България. И едно от малкото успешни неща, които сме направили - данъчната реформа, ще се обезсмисли.”
Институтът за пазарна икономика цитира анализа на Ърнст и Янг, според който дългосрочните ефекти от подобна стъпка, ще са изключително неблагоприятни за българската икономика. Българската икономика ще отбележи най-голям спад спрямо останалите страни от ЕС. Също така, както се виждаше от предходните анализи, по-голямата интеграция между страните членки води до преразпределение на ресурси в полза на една икономика за сметка на друга. Без прилагането на нужните реформи, България рискува да остане в „групата на ощетените”.

В момента преговорите се намират в застой на етап обсъждане на предложението на Комисията за ОКООКД от 2011 г. Като се имат предвид обаче значителните ползи от ОКООКД, като цяло е налице консенсус относно необходимостта преговорите да бъдат подновени, посочва Комисията.

Предприятията да плащат данъците в държавата, където реализират печалбите си

В плана за действие се проправя пътят за ефективно данъчно облагане в ЕС. Това понятие означава, че предприятията следва да плащат справедлив дял от данъците в държавата, където реализират печалбите си.

Това може да се постигне по няколко начина, които не налагат хармонизиране на ставките на корпоративния данък между държавите от ЕС. Например, Комисията предлага мерки, чрез които наред с другото да се сложи край пропуските в законодателството, да се подобри системата за трансферно ценообразуване и да се прилагат по-стриктни правила за преференциалните данъчни режими. Тези инициативи би следвало да спомогнат за активизиране на продължаващия между държавите членки дебат за определяне и съгласуване на подход на ЕС за ефективно данъчно облагане.

Списък с трети държави, включени в черен списък от държавите членки

Комисията публикува първия за целия Европейски съюз списък с данъчни юрисдикции от трети държави, които не оказват съдействие, и започва обществена консултация относно необходимостта предприятията да оповестяват публично определен вид данъчна информация. Това са държави и територии, включени в черен списък от държавите членки  Списъкът ще се използва, за да се идентифицират данъчните юрисдикции, които не оказват съдействие, и да се разработи обща стратегия на ЕС за противодействие.

Днес Комисията започна също така обществена консултация, за да събере информация относно необходимостта дружествата публично да оповестяват определена данъчна информация, включително чрез отчитане по държави (ОПД). Тази консултация, както и резултатите от извършваната в момента от Комисията оценка на въздействието, ще изиграят роля при вземането на предстоящите решения в тази област на политиката. 

Комисарят по икономическите и финансовите въпроси, данъчното облагане и митническия съюз Пиер Московиси заяви: „Корпоративното облагане в ЕС се нуждае от задълбочена реформа. В интерес на растежа, конкурентоспособността и справедливостта, държавите членки трябва да обединят усилия и всеки трябва да плаща справедлив дял от данъците. Основите на новия подход към корпоративното данъчно облагане в ЕС бяха поставени днес от Комисията. Сега държавите членки трябва да продължат по този път.“

Заместник-председателят Валдис Домбровскис, отговарящ за еврото и социалния диалог, заяви: „С този план днес си поставяме амбициозна, но реалистична цел — да направим данъчното облагане в ЕС по-справедливо и по-благоприятно за растежа. В основата стои принципът, че всички предприятия, независимо дали са големи или малки, местни или мултинационални, трябва да плащат справедлив дял от данъците в държавата, където реално упражняват стопанска дейност и в която реализират печалба.“
Моята статия по въпроса: Законопроектът на Реформаторите за увеличение на прага за регистрация по ДДС е неработещ

Ще се радвам на коментарите Ви в темата.

Иначе, в родния ни парламент, голяма част от депутатите се чувстват длъжни да внасят какви ли не неработещи законопроекти. Чувстват се длъжни да пилеят обществената енергия, да затормозяват различни браншове поетапно, а понякога да тестват дали ще мине номерът.

В случая интересното е, че не очаквах от претенциозните Реформатори (голямата част от които са адвокати/юристи) да се излагат така, като не си изпипат и проучат нещата.  Много непрофесионално.

И не знам с какви очи някои депутати-адвокати чрез лобиране по Закона за адвокатурата се опитаха да забранят на счетоводителите да дават данъчно-правни консултации, след като очевидно тази материя дори на депутатите-адвокати е чужда, мътна и неясна.
В края на януари от Реформаторския блок обявиха, че ще внесат предложения за промени в Закона за данъка върху добавената стойност за увеличаване на прага за задължителната регистрация по закона.

Шест месеца по-късно, на 10-ти юни, депутатите Петър Славов, Вили Лилков и Нестимир Ананиев от Реформаторския блок внесоха кратък законопроект за изменение на ЗДДС, съдържащ два единствени параграфа:
Цитат
§1. В чл. 96 числото „50 000“ се заменя с „200 000“
§2. В чл.101, ал. 7 цифрата „7“ се заменя с „3“
С проектозакона те предлагат да се увеличи прагът за задължителна регистрация по ДДС от 50 000 лева на 200 000 лева. По сега действащата уредба, при достигане на 50 000 лева облагаем оборот, данъчно задълженото лице следва задължително да се регистрира по ДДС. Това се отнася както за фирми, така и за граждани.

Два примера за задължителна регистрирация по ЗДДС на физически лица

Цитат
1) Физическо лице отдава под наем свои офиси за общата сумата от 5100 лева на месец. В резултат на това, след десетия месец физическото лице ще е задължено да се регистрира по ЗДДС.

2) Адвокат извършва облагаеми услуги за сумата от 4200 лева на месец. След дванадесетия месец, адвокатът ще е задължен да се регистрира по ЗДДС.
Регистрацията в посочените примери е задължителна, защото оборотите за последните 12 последователни месеца назад надвишават прага за регистрация от 50 000 лева.

Този праг да стане 200 000 лева предлагат реформаторите Петър Славов, Вили Лилков и Нестимир Ананиев. В своите мотиви депутатите посочват, че регистрацията по ЗДДС е свързана със завишени изисквания към счетоводна отчетност, подаване на ежемесечни справки-декларации и дневници за покупките и продажбите по ДДС. В резултат, много търговци предпочитат да се „задържат“ под установения праг от 50 000 лева оборот, за да не се регистрират по ДДС и не отчитат част от приходите си, се казва още в мотивите.

Министерство на икономиката също лансира тази идея

Предложението на Реформаторите идва на фона на широко рекламираната идея на икономическия министър Божидар Лукарски за увеличение на прага за задължителна регистрация по ДДС. По думите на Лукарски обаче, финансовото министерство на Владислав Горанов се застъпва за запазване на сегашния праг, докато икономическото министерство иска той да е по-висок, за да бъдат изкарани "фирмите на светло". Министър Лукарски посочва, че прагът по европейска директива бил 100 000 евро. Той не посочи конкретни числа, но коментира, че една от идеите е прагът плавно да достигне средните нива за ЕС.

100 000 евро ли е прагът по европейската директива обаче?

Директива 2006/112/ЕО НА СЪВЕТА от 28 ноември 2006 година относно общата система на данъка върху добавената стойност дава възможност за прагови освобождавания, които да се прилагат по отношение на доставките на стоки и услуги от малки предприятия. Член 287, параграф 17 от евродирективата посочва, че това прагово освобождаване за България е 25600 евро. Тоест прагът за България, съгласно евродирективата е малко над 50 000 лева, не 100 000 евро.

За Румъния, Словакия, Чехия и Унгария прагът е 35 000 евро, Естония – 16 000 евро, Гърция – 10 000 евро, Португалия – 10 000 евро и тн.

Въпреки това, всяка държава членка в съответствие с член 395, параграф 1 от директивата,  може да поиска от Европейската комисия разрешение да въведе специални мерки за дерогация от посочените разпоредби, за да се опрости процедурата за събиране на ДДС или да се предотвратят определени форми на отклонение от данъчно облагане.

Точно по тази процедура България може да поиска разрешение за увеличаване на прага за задължителна регистрация по ЗДДС. За целите на това България трябва да докаже, че това облекчение, няма да засегне общия размер на данъчните приходи, събрани на етапа на крайно потребление, освен в незначителна степен.

Разрешение от ЕК, разбира се, е удачно да бъде получено преди такъв законопроект въобще да бъде разглеждан или гласуван от Народното събрание.

Каква е процедурата?

Държава-членка, която желае да въведе мярката изпраща заявление до Комисията и ѝ предоставя цялата необходима информация. Ако Комисията счита, че няма цялата необходима информация, тя се свързва със съответната държава-членка в срок от два месеца от получаването на заявлението и конкретизира каква допълнителна информация е необходима.

След като Комисията вече е получила цялата информация, която тя счита за необходима за оценката на искането, в срок от един месец тя нотифицира искащата държава-членка в този смисъл и препредава искането на оригиналния език, на който е изготвено, на другите държави-членки. В срок от три месеца от изпращането на съобщението, Комисията представя пред Съвета или подходящо предложение, или ако има възражения по отношение на исканата дерогация - съобщение, в което са изложени нейните възражения.

Процедурата, предвидена в директивата, при всички случаи следва да се приключи в срок от осем месеца от получаването на заявлението от Комисията.

Примери за дерогация

Полша

По евродиректива Полша може да освободи от ДДС данъчно задължените лица, чийто годишен оборот не е по-висок от 10 000 EUR по обменния курс в деня на присъединяването на страната към ЕС. Въпреки това, прагът за регистрация по ДДС в Полша е 30 000 евро.

През 2009 г. Полша поиска дерогация с цел опростяване на задълженията по ДДС на дребните търговци и улесняване на събирането на данъка от националната данъчна администрация. Със своето Решение 2009/790/ЕО от 20 октомври 2009 г. Съветът упълномощи Полша да освободи от ДДС данъчно задължените лица, чийто годишен оборот не е по-висок от равностойността в национална валута на 30 000 EUR, до 31 декември 2012 г. С Решение № 2012/769/ЕС на Съвета тази дерогация бе удължена до 31 декември 2015 г. А през 2015 Полша отново получи разрешение за допълнително удължаване на мярката до края на 2018 година.

Италия

През 2013 г. Италианската република получи разрешение от ЕК да продължи да освобождава от облагане данъчно задължените лица, чийто оборот е под определен праг, и да увеличи този праг от 30 000 EUR на 65 000 EUR.

Освен Полша и Италия, разрешения за увеличаване на прага са поискали и получили Люксембург, Литва, Латвия, Белгия, Румъния, Словения и други държави-членки.

Съществуващи разпоредби в европейското право в тази област

През октомври 2004 г. Европейската комисията направи предложение за Директива за опростяване на свързаните с ДДС задължения и наред с другото включи разпоредби, с които прагът на годишния оборот, който може да бъде прилаган от държавите членки за освобождаване от ДДС на данъчно задължените лица, да бъде увеличен на 100 000 EUR, като се допуска ежегодното актуализиране на този таван. В средносрочен план Комисията счита, че приемането на предложението би било по-подходящо решение, отколкото подхода „на парче“, основаващ се на индивидуални дерогации.

Досега обаче Съветът не е постигнал споразумение прагът да бъде увеличен до 100 000 евро, както посочи министър Лукарски. Всъщност това предложение продължава да се обсъжда в Еврокомисията.

Какви са средните нива в ЕС?

Нивата за прагово освобождаване за малки предприятия от ДДС в другите държави членки са различни. Например за Германия е 17 500, Австрия - 30000, Естония - 16 000 евро, Кипър - 15 600, Литва - 50 000 евро, Словения - 50 000 евро.

Прилагаме по-долу сравнителна таблица за Европейския съюз, като третата колона в нея е за праговото освобождаване, което прилагат различните държави-членки.
>>прослуженото времето по този трудов договор не се признава за трудов, а само за осигурителен стаж.

Това ми се струва малко... Работил съм, пък не ми се признава трудов стаж. Но ако съм работил един ден на нормален ТД ми се признава. Какво пропускам?


Така е, да - времето по тези договори не се признава за трудов стаж. Виж пар. 3, чл. 114а от законопроекта: http://parliament.bg/bills/43/553-08-38.pdf

Мотивите да не се зачита трудов стаж бяха, за да не им отпаднат социалните и енергийни помощи. Иначе самите работници от тези групи няма да искат да излязат “на светло”, така да се каже...

Министър Калфин: "Договорът ще даде възможност работодателите да наемат по-гъвкаво работници и безработните да си увеличат дохода без да има опасност да си загубят социалните придобивки. За въвеждането на тези договори ще се наложат промени в няколко закона. Планът предвижда работниците, които ще се възползват от тях да не загубят социалните помощи, ако получават такива. Нещо повече – за ползвателите на тези договори ще бъде премахнато изискването за полагане на обществено полезен труд, което е задължително при получаване на социалните помощи. Няма да се загуби и правото на енергийни помощи, ако се получават такива. Всички, които са регистрирани в бюрото по труда, ще си запазят регистрацията. Договорите ще се зачитат за осигурителен, но не и за трудов стаж."

http://www.kik-info.com/novini/novini-i-akcenti/Ednodnevnite-trudovite-dogovori-shte-se-kupuvat-ot-Inspektsiyata.87437.php
Предполагам, че ще скочат и МОД-овете на повечето длъжности.

Няма, разбира се.
Извинете ако вече е коментирано, но не можах да го намеря. Има ли вариант да се ползва абонамента от 2 места - офиса и домашния компютър ? Става въпрос за 2 IP адреса.

Здравейте, можете да ползвате платения си абонамент от различни компютри с различни IP-та, стига да не е по-едно и също време. Тоест няма проблем да влизате от домашния си компютър в профила си, който сте ползвали през деня в офиса.
Както се казва - честито на печелившите.

Справката е на РЗ по хора, по дни, по часове, извънреден труд, болнични, отпуски - за цялата 2014 година и за месец октомври, за всички служители към 31.10.2014.
Благодаря, много усилия полагаме, за да спрем този абсурден и несправедлив проектозакон. Все още нещата не са приключили. Днес отново имаме среща с група депутати в Народното събрание, за да обясним с примери как ще се отразят тези промени на малкия бизнес, който ние счетоводните предприятия обслужваме комплексно.

В решението на КЗК могат да се видят становищата на отделните организации, включително и това, което от АССП им изпратихме. Интересно за мен е това, че Висшият адвокатски съвет до последно отрича очевидното, а именно, че с проектозакона ни се забраняват редица дейности, които според нас са част от счетоводната услуга.

Стигна се до там, че господата именити адвокати в онова сутрешно предаване на БТВ с възмутителното си поведение говореха в ефира, че г-жа Леви от АССП не е разбрала нормативните текстове и се опитваха да я обиждат и омаловажават. Е, вече десетки организации им го казаха, включително и КЗК. Не ние не сме разбрали проектозакона им, а или те буквално лъжат, че не са заложили забрани в него или не бяха си прочели какво защитаваха тогава. И в двата случая нямат оправдание за времето и енергията, които ни изгубиха и продължават да ни губят, за да спорим ненужно по очевадни неща.

Разбирам. Ще го направим, щом ще е по-удобно.
Ще проверя дали изискването в ЗДДФЛ не беше да са заедно от тази година. Имаше промени... но можем да поставим отметка за избор преди генериране, както беше преди.
Здравейте, ще го направим, записвам го в плана. :)

Хубав ден!

:)
Здравейте, ще разгледаме посочените сайтове и информацията, която сте публикували. Ще предвидим едномесечен абонамент.

Концентрирани сме в добавянето на нови приложения в КиК Инфо и разширяването на възможностите, защото вече имаме препоръки от абонирани потребители.

Благодаря на всички за мненията по темата.



Мненията, които не са по темата ще бъдат изтривани.
Не може ли едномесечен с sms както са повечето сайтове с платени услуги?

Можете ли да посочите такъв пример за едномесечен абонамент за сайт с sms?
Здравейте, ще обсъдим всички разумни предложения, без да се ангажираме с това, че ще бъдат приети. Системата за абонаменти работи по този начин, който е в момента и трябва да се пренапише цялата, за да се постигнат някои от нещата, които желаете.

Все пак калкулаторите се ползват за служебни, а не за лични цели и можете да предложите на Вашия работодател да направи служебен абонамент.
Катя Крънчева
K&K Accounting
www.kik.bg


Броени дни остават до приключване на данъчната кампания за гражданите за 2014 година. Крайният срок за подаване на годишната данъчна декларация по чл. 50 от Закона за данъците върху доходите на физическите лица е 30 април.

Освен доходи, в декларация се посочват и някои обстоятелства, например предоставените и получените заеми над 10 хил. лева, както напомнихме наскоро чрез НАП.

Притежаваните в чужбина недвижими имоти, място на стопанска дейност, определена база, акции и дялови участия в чужди дружества също се декларират в срок до 30 април в отделно приложение към декларацията. Тази година това е Приложение № 8, неразделна част от годишната декларация за облагане на доходите на физическите лица, което се подава заедно с нея.

Какви данните се посочват в декларацията?

  • За недвижима собственост в чужбина се посочва държавата, адресът, видът и датата на придобиване на имота;
  • За място на стопанска дейност и определена база на дейност в чужбина се посочва държавата, адресът и датата на придобиване;
  • За акции и дялови участия в чужди дружества се посочва, държавата, броят, дата и цената на придобиване в лева и в съответната валута.

Определена база е:
а) определено място, чрез което чуждестранно физическо лице извършва цялостно или частично независими лични услуги или упражнява свободна професия в страната, като например архитектурно ателие, зъболекарски кабинет, адвокатска или друга кантора на консултант, офис на независим одитор или счетоводител;
б) трайно извършване на независими лични услуги или упражняване на свободна професия в страната, дори когато чуждестранно физическо лице не разполага с определено място.

Място на стопанска дейност е:
а) определено място (собствено, наето или ползвано на друго основание), посредством което чуждестранно лице извършва цялостно или частично стопанска дейност в страната, като например: място на управление; клон; търговско представителство, регистрирано в страната; офис; кантора; ателие; завод; работилница (фабрика); магазин; склад за търговия; сервиз; монтажен обект; строителна площадка; мина; кариера; сонда; петролен или газов кладенец; извор или друг обект на извличане на природни ресурси;
б) извършването на дейност в страната от лица, упълномощени да сключват договори от името на чуждестранни лица, с изключение на дейността на представителите с независим статут по глава шеста от Търговския закон;
в) трайно извършване на търговски сделки с място на изпълнение в страната, дори когато чуждестранното лице няма постоянен представител или определено място.
акции, дялове,

Приложение № 8 се попълва и от местни физически лица, които през годината са придобили доходи от:

  • дивиденти от източници в чужбина;
  • ликвидационни дялове от източници в чужбина;
  • замяна на акции и дялове в търговски дружества в чужбина за акции и дялове в търговски дружества в чужбина или в местни търговски дружества;
  • доброволно осигуряване и застраховане от източници в чужбина, подлежащи на облагане с окончателен данък по реда на чл. 38, ал. 8 от ЗДДФЛ;
  • лихви по депозитни сметки в чужбина.

Лицата имат право да приспадат платения в чужбина данък за доходи от спестявания, на основание на чл. 78 от Закона за данъците върху доходите на физическите. Удържаният данък в Кралство Белгия, Република Австрия или във Великото Херцогство Люксембург за доходи от спестявания, изплатени от агент-платец на местни физически лица, с изключение на еднолични търговци, се приспада от дължимия данък върху общата годишна данъчна основа на лицето, определен в подадената годишна данъчна декларация.

Счетоводна кантора К и К
гр. София, бул. Г. М. Димитров № 54, ет.5
За контакти: 02 816 42 33
office@kik-bg.com
www.kik-bg.com
Най-бързия начин да се обезличите като сайт е да продължавате с платените услуги !

Бързам да Ви успокоя, че проблем с популярността на сайта нямаме.

КиК Инфо е най-големият счетоводен портал в България. Отдавна изпреварихме одит.инфо в няколко класации. Ето я класацията с безплатен достъп за всеки:  https://www.tyxo.bg/top100/. Обичайно сме 15-20 места над одита. Можете да се върнете и по дати, за да се уверите.

Интересно, регистриран сте от 2009 година при нас, а единствено Ви участие е да се загрижите за популярността на сайта. :)



За bigdarkmad нямам намерение отново да разяснявам правилата при публикуване в КиК Инфо, затова слагам един времен бан, който няма проблем да стане и постоянен, включително и по IP, ако се наложи.
Ще допълня още нещо за писането и изказа тук.

Винаги ще стимулираме и уважаваме полезните колеги, спазващи правилата на форума. Добрият тон тук е задължителен, за да не се превръщаме в типа форум, от който избягахме преди време.

В КиК нямаме интерес да поддържаме форум, който излага професията и е място, в което всеки може да се цепи, защото е сравнително анонимен. Много държим на това и отчитаме, че това може да отблъсне част от форумците, но бихме искали да общуваме с колеги със сходни на нашите виждания.

Ако ние самите не успеем да създадем помежду си взаимно уважение, колегиалност и високо ниво на общуване между професионалисти, то отношението към нас счетоводителите като цяло ще бъде лошо.