Данните от персоналния регистър, а с платежните документи ще се доказва, засега е така.
Bobi67, по горе има публикувани текстове от закона и варианти, при които глобите са различни. Наистина ли ще прибягвате до писмено уведомление?
Трудно се отговаря на въпроси, при които всички обстоятелства не са ясни. Трудно е и да се гадае, пък не ни е и това професията.
Работодателят няма право да ви "спира" болничният лист, но както неправомерно се "заядоха" за едното, така може да са направили и за второто, тоест за парите.
Добре е да извадите ПИК код на въпросните двама, ако сте упълномощена, или те самите да отидат до НАП да си извадят такива-ставо бързо. С този пик код ще виждате в сайта на НАП единната сметка на въпросните лица и движенията по нея.
Затрупани са с преписки по единната сметка и давността, корекции и т.н., когато отидете на место ще обърнат внимание на въпроса ви и за текста, ако трябва да променяте нещо.
По скоро проверете до къде и до кого е стигнала преписката, говорете с проверяващия въпроса и на место реагирайте.
А как този доставчик анулира фактури, на които всички екземпляри не са при него. Пазете си екземпляра и си искайте протокола, прави са колегите-вие сте изрядна страна.
Скрит текст :
Ето редът :
След като уточните датата с доставчика, сравнете я с тази от касовата бележка, така ще сте по-спокойна.
mat65, ако си регистриран по ДДС, виж и чл.29а ЗДДФЛ
Скрит текст :
 В Декларацията по чл.55 в част ІV данъка за дивидента е в колона "платец на дохода" и е на ред 3.
Марпан, сподели, какво декларираш към Сметната палата, че да не ни хване "Мексинската вълна"  :rofl:  :smile1:
Не , ако не сте почнали дейност.
За длъжността продавач консултант се предполага, че лицето не следва да е било осъждано за кражба и въпреки това работодателят може да поеме риск и да го назначи. Въпрос на правила на фирмата.  Да не задълбаваме за дискриминиране при равни други характеристики при кандидатстване за работа, но това касае нормалните държави.......
От казаното излиза, че вие влизате в Справка ДДС,което означава две неща- че сте оторизирана от НАП и заявлението и уведомлението са правилни/макар че и аз не можах да ги отворя/ и второ, че липсват настройки на компютъра.
Направете посъветваните настройки от колегите и мен и ако и тогава не става, обадете се на информационния тел на НАП, но поискайте да говорите за електорнните услуги. Помагат.  :smile1:  Другият вариант е помощ от информационно обслужване, там имат специалисти, които извършват услуги на место, естествено срещу заплащане. И трети вариант "обади се на приятел"-компютърен специалист.  :flowers:
Ако имате ел подпис, влезте в сайта на НАП в справката за трудовите договори на фирмата и вижте дата и основание на трудовия договор на лицето. Така няма да ви върнат уведомлението като грешно.
Нагледно , това което предлага М Павлова...
Чл.117
4) При изменение на данъчната основа на доставка или при развалянето на доставка, за която е издаден протокол, лицето издава нов протокол, който задължително съдържа:
1. номерът и датата на първоначалния протокол, издаден за доставката;
2. основанието за издаване на новия протокол;
3. увеличението/намалението на данъчната основа;
4. увеличението/намалението на данъка.
(5) (Изм. - ДВ, бр. 108 от 2007 г., в сила от 19.12.2007 г.) Протоколът по ал. 4 се издава не по-късно от 15 дни от датата, на която е възникнало съответното обстоятелство по ал. 4.


Чл.124

4) (Доп. - ДВ, бр. 108 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., изм. - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г.) Регистрираното лице е длъжно да отрази получените от него данъчни документи в дневника за покупки най-късно до дванадесетия данъчен период, следващ данъчния период, през който са издадени, но не по-късно от последния данъчен период почл. 72, ал. 1.
(5) Независимо от ал. 4, регистрираното лице е длъжно да отрази получените от него кредитни известия в дневника за покупки за данъчния период, през който са издадени.
Протокол за инвойса и друг със знак минус за кредитната нота. За вас резултата е нулев, но вписването им в дневниците е задължение, защото и те ще го направят и следва да се засекат данните.
Има неясноти по въпроса: Във фактурата на гръцката фирма има ли фактуриран транспорт за ваша сметка? Може да ви пуснат фактура и за транспорта, отделно от машините. Или някакъв договор, че транспорта е за сметка на доставчика? Или да са превозени стоките до България и да имат транспортен документ, който не сте поискали?
вписване на постановление, това е пряко свързано с придобиването на имота, нали, макар да е администриране, без това вписване няма придобиване, и ако е така то- да , към ДМА е.
Имайте в предвид, че данъка се определя по по високата от отчетната и данъчната оценка, така че ако отчетната е по ниска от данъчната, не е много важеща. Но от друга страна е важно как ще запишете ДМА в данъчния и счетоводния амортизационен план.