Склад има, а това че няма наличности, не значи че няма склад. И за да докажете, че в края на периода няма стоки налични, ще трябва да покажете движението на стоките в склада. А ако имате предвид веществената форма на склад като сграда, то и багажникът на колати ви може да бъде склад... :smile1:
А стоката получихте ли?  Може да направите проверка в търговския регистър по булстата или по име дали изобщо съществува такава фирма?
Според ЗДДС:
Чл. 124. (1) Регистрираните лица по този закон водят задължително следните регистри:
1. дневник за покупките;
2. дневник за продажбите.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 108 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) Регистрираното лице е длъжно
да отрази издадените от него или от негово име данъчни документи, както и отчетите за
извършените продажби по чл. 119 в дневника за продажбите за данъчния период, през който са
издадени.

Според ППЗДДС:
Изисквания към фактури и известия
Чл. 78. (1) (Изм. - ДВ, бр. 6 от 2010 г., в сила от 01.01.2010 г.) Бланките на фактурите и известията към тях, издавани от регистрирани по закона лица на основание, различно от регистрация по чл. 97а, чл. 99, чл. 100, ал. 2 и чл. 152 от закона, трябва да съдържат трайно вписани при отпечатването:
………………………………………………………………………………….
(5) Дефектните или повредените бланки (формуляри) и анулираните документи не се унищожават, а всички екземпляри от тях се съхраняват при издателя.

Навсякъде в закона и правилника се говори за издадени фактури, а при вас няма такива,  по- скоро може да се приеме, че са дефектни и повредени бланки.  :smile1:


Според мен тези празни фактури не са анулирани , а неточни, неизползваеми и по тази причина- за бракуване. Един протокол би свършил работа с описание от кой до кой номер се бракува, като в протокола се отбележи и начина на брак-например надпис "нищожни". Анулираме фактури, когато сме  сгрешили и поради това, че законът не позволява поправки по тях, ги анулираме.
Но и дори да решите, че това са анулирани фактури, аз не бих ги описала в дневниците, защото няма глоба за това-тези документи не водят до определяне на по-малко данъчно задължение. Ще прикача коментар.
Колеги, тази такса по чл.35а от ЗЕВИ отпадна с решение на КС. Този месец протоколите трябва да са само върху първата сума от протокола на енергийното дружество за произведената енергия, тоест до публикуването на решението.
ЗДДС. Въпрос: Описват ли се анулирани фактури в дневника за продажбите?


ЗДДС. Въпрос:  Следва ли да се описват анулирани фактури в дневника за продажбите и каква е санкцията, ако не са посочени?

Отговор: И.Кондарев, данъчен консултант


Анулираните фактури трябва да бъдат описвани в дневника за продажбите на техния издател. Съгласно записаното в приложение № 12 към ППЗДДС, при анулиране на фактура в данъчния период на издаване на документа, тя се включва във файла „PRODAGBI.ТХТ” на издателя, но полетата, описващи стойност, се оставят празни (не се попълват) или в тях се записва стойност нула. Това означава, че при анулиране на фактура в периода (месеца) на нейното издаване, тя се посочва дневника за продажбите (приложение № 10 към ППЗДДС), но без стойностите в нея – само като номер и дата, като се описват и данните за получателя и за вида на стоката или услугата (колони 6 - 8 на дневника). За отбелязване е, че в такива случаи документът изобщо не се отразява в дневника за покупки (приложение № 11 към ППЗДДС) на получателя по фактурата.
При анулиране на фактура в данъчен период, различен от този на издаване на документа, данъчният документ се включва във файла „PRODAGBI.ТХТ” на издателя, като в полетата, описващи стойности, се попълват такива, равни по размер на съдържанието на съответните полета от оригиналния запис в дневника, но с противоположен знак. Така в дневника за продажбите анулираната фактурата трябва да се опише наново и изцяло, с тази разлика, че стойностите, посочвани в съответните колони на дневника, ще бъдат с отрицателен знак. Което ще доведе до намаляване на задължението по ЗДДС на доставчика за данъчния период на анулиране на фактурата – със сумата на съдържащия се в нея данък. Разбира се, тъй като обикновено анулирането на фактура (сгрешен данъчен документ) е съпроводено с издаването на нова (и описването й в дневника за продажбите), ако в нея също фигурира начислен ДДС, до посоченото намаление на данъчното задължение на практика няма да се стигне
При анулиране на фактура в данъчен период, различен от този на нейното издаване, документът по правило се отразява и в дневника за покупки на получателя (също с отрицателен знак) – за данъчния период на неговото анулиране.
Законът предвижда санкция при неотразяване на данъчене документ само когато същото е довело до определяне на данъчно задължение за периода в по-малък размер (чл. 182, ал. 1 от ЗДДС). Затова издателят на документа (доставчикът) не може да бъде санкциониран за неотразяване на анулираната фактура в дневника си за продажбите – за него това неотразяване не води до определяне на ДДС в по-нисък размер.
За да имате пълен достъп до данъчно осигурителната информация като упълномощено лице, следва да имате нотариално заверено пълномощно от упълномощителя, да подадете заявление-уведомление, да го разпечатате, управителят да го подпише и подпечата и да се занесе в НАП. Използвайте момента да поискате и пълен достъп до системата ИС Контрол с новите 4 услуги на НАП.
Така е, ако това е единственият заем за 2014 г., който е отпуснал ФЛ и ако с тази сума не се надхвърлят 40 хил. лв. остатъците от заеми за последните 5 данъчни години. В противен случай се декларират от ФЛ.

Събразили сте се с Част VІІІ – Предоставени/получени парични заеми по отношение на вашия заем, но дали е единствен за ФЛ.
По-добре влезте в счетоводния модул за съответната година и вижте дали са отразени в м декември, вместо да гадаете, какъв смисъл е вложил колегата ви във въпросния текст.
Събраните ваучери и предаването им на вашия доставчик на гориво, нямат нищо общо с касовите бележки. Там става само с Протокол, това не е доставка на гориво , а погасяване на ваше задължение.
Във въпроса на Savina ставаше въпрос за зареждане на гориво срещу ваучери, в качеството си на продавач от бензиностанция към клиент земеделски производител.
Тоест, дошъл е за работа и е встъпил направо в новата длъжност, след като е било подадено уведомлението за нея, първата не я е упражнявал. В такъв случай не виждам защо да се попълва първата.
В случая наистина си е за един запис  :good:
Описвам всички допълнителни споразумения в трудовата книжка.
Да, описвате всички фактури, формирали този актив. В описанието-пишето това, което правите.
Ето ви няколко мнения по въпроса за разходните норми
Алинея 3 от чл.118 ви дава това право да издавате заповед, вместо допълнително споразумение, едва ли има по-голем от КОДЕКС-а нормативен документ по този въпрос.

Чл. 118. (1) (Изм. - ДВ, бр. 100 от 1992 г.) Работодателят или работникът или служителят не могат да променят едностранно съдържанието на трудовото правоотношение освен в случаите и по реда, установени в закона.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 100 от 1992 г.) Не се смята изменение на трудовото правоотношение, когато работникът или служителят е преместен на друго работно място в същото предприятие, без да се променят определеното място на работа, длъжността и размерът на основната заплата на работника или служителя.
(3) (Нова - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 31.03.2001 г.) Работодателят може едностранно да увеличава трудовото възнаграждение на работника или служителя.
Вижте този 33 чл.
Разходи за пътуване и престой на физически лица
Чл. 33. (Изм. - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2007 г.) (1) Признават се за данъчни цели следните счетоводни разходи за пътуване и престой на физически лица, когато пътуването и престоят са извършени във връзка с дейността на данъчно задълженото лице:
1. разходите за пътуване и престой на физически лица, които са в трудови правоотношения с данъчно задълженото лице или са наети от него по извънтрудови правоотношения, включително на управители, членове на управителни или контролни органи на данъчно задълженото лице;
2. разходите, извършени от едноличен търговец за пътуване и престой на:
а) физическото лице - собственик на предприятието на едноличния търговец, и
б) лицата, които са в трудови правоотношения с едноличния търговец или са наети от него по извънтрудови правоотношения.
(2) Не се признават за данъчни цели счетоводните разходи за пътуване и престой на акционерите или съдружниците, когато те извършват пътуването и престоя в качеството си на акционери или съдружници.
На основание Заповед №......./......... г. на управителя на ..................... във връзка с чл.22 от ЗС за извършване на инвентаризация на МЗ, поради...........наприме р -например напущане на МОЛ и т.н.
Кой ще ползва този кредит, ЕТ за да увеличи производството и търговията си ли или собственикът на ЕТ за лични нужди?
Ако е използвано ЕТ като транзитна станция и средствата се използват за лични нужди на физическото лице, то всички разходи по отпущането на кредита, както и лихвите са за сметка на ФЛ. Използва се сметка на собственика.
Ако кредитът ще се използва от ЕТ, то тогава разходите са за негова сметка. Не бихте си задавали въпроса, ако беше ипотекирал фирмен имот, разходите по ипотеката разход на фирмата ли са. Това е гаранцията на банката, отпуснала кредита. В случая застраховката на ФЛ е гаранцията за възвращаемостта на кредита.
Вижте и договорът с банката за информация.