И според мен възстановявате първоначалната ефективност на обекта, тоест разход, но ето и критериите, преценете:
6.1. С последващите разходи, свързани с отделен материален дълготраен актив, се коригира балансовата стойност на актива, когато е вероятно предприятието да има икономическа изгода над тази от първоначално оценената стандартна ефективност на съществуващия актив. Всички други последвали разходи трябва да се признават за разход в периода, през който са направени.

6.2. Разходите, които водят до подобряване на бъдещите икономически изгоди, са:
а) изменение на отделен актив, за да се удължи полезният срок на годност на актива или да се увеличи производителността му;

б) осъвременяване на машинни части, за да се постигне значително подобряване на качеството на продукцията и/или услугите;

в) разширяване на възможностите за нови продукти и/или нови услуги;

г) въвеждане на нови производствени процеси, които дават възможност за съкращаване на производствените разходи;

д) икономически по-изгодна промяна във функционалното предназначение на актива.
Това е законът, няма как да не е така:

Чл. 18. (Изм. - ДВ, бр. 113 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) (1) Сумата от годишните данъчни основи по чл. 17 за лица с 50 и с над 50 на сто намалена работоспособност, определена с влязло в сила решение на компетентен орган, се намалява със 7920 лв., включително за годината на настъпване на неработоспособността и за годината на изтичане срока на валидност на решението.
(2) Месечната данъчна основа по чл. 42, ал. 2 за доходи от трудови правоотношения на лица с 50 и с над 50 на сто намалена работоспособност се намалява с 660 лв., включително за месеца на настъпване на неработоспособността и за месеца на изтичане срока на валидност на решението.

Става въпрос за годишен и месечен доход, а не за осигуровки. Това , което е написала ХХХХХ е точно така.
Като напишете за кой месец и година подавате и се отваря менюто с двете декларации
Сутринта сайта на НАП работи, но ми дава грешка при подаване на декларация 6- моля опитайте отново по-късно. Наясно съм с правилата на подаване, явно е технически проблем на страницата на НАП.При вас как е?
За ruska ivanova
Чл. 18. (Изм. - ДВ, бр. 113 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) (1) Сумата от годишните данъчни основи по чл. 17 за лица с 50 и с над 50 на сто намалена работоспособност, определена с влязло в сила решение на компетентен орган, се намалява със 7920 лв., включително за годината на настъпване на неработоспособността и за годината на изтичане срока на валидност на решението.
(2) Месечната данъчна основа по чл. 42, ал. 2 за доходи от трудови правоотношения на лица с 50 и с над 50 на сто намалена работоспособност се намалява с 660 лв., включително за месеца на настъпване на неработоспособността и за месеца на изтичане срока на валидност на решението.
Излизате на възстановяване в отчетен период януари и ако в следващите два периода февруари и март не погасите това ддс с мартенската справка декларация попълвате и приложение 6 за разликата, с което приложение искате да ви се възстанови.
Не помните ли вътрешните правила , които пращахме към ДАНС, как и кога ще реагираме за мерките и тн тн ?  Това е поредното прехвърляне от здравата на болната глава....В това  е прав/а/ ditzve, внимателно с договорите с клиентите, преразглеждане.
Има време, софтуерните компании ще се коригират, особено за вашия вариант, коя от коя по напред ще го предложи, ето ползата от конкуренцията.  :good:
:) Да, vesi7, така се казвате, правилно сте разбрала стига софтуерът Ви да позволява в Д6 да нанесете две колони. Днес пак има обновление на програмата на НАП за декл1,3 ,6. А софтуерните фирми едно след друго и те правят промени на ТРЗ програмите. Принципът ви е ясен, остава техническото изпълнение.
Колегите са имали в предвид без данък за декларация 6. Декларация 1 си я подавате както следва, проблемите са при промените в подаването на данъка в декларация 6 при варианти, разработени в указанието.
Понякога счетоводителите се изразяваме съкратено, но се разбираме за какво става въпрос. И ето тук се е получило неразбирателство.
Диди Кирилова, сигурна ли сте , че е инвойс, има ситно отбелязан номер,понякога в края на инвойса, опитайте се да го изискате от тях и ако белгийската фирма не е регистрирана по ДДС, то няма ВОП

Чл. 13. (1) Вътреобщностно придобиване е придобиването на правото на собственост върху стока, както и фактическото получаване на стока в случаите по чл. 6, ал. 2, която се изпраща или транспортира до територията на страната от територията на друга държава членка, когато доставчикът е данъчно задължено лице, което е регистрирано за целите на ДДС в друга държава членка.
За да подадете в НОИ болничен за бременност и раждане трябват:
1.болничен лист
2.декларация за банкова сметка-ако не е представяна до сега в НОИ-приложение 7
3.опис на документите приложение 9
4.декларация за правото на парично обезщетение - приложение 15
5.придружително писмо-приложение 8

Това всеки път, когато представяте болничен лист, с третия болничен лист /до 135/ се представя и  приложение 1 декларация за обстоятелствата -данни за роденото дете.  :smile1:
Д6 с код 5 и осигуровките с дата 03.02. в срок до 25.02
Д6 с код 8 и данъка с дата 28.02 и срок на подаване от 01.03 до 25.03.
Само това подавате, щом сте подали за декемврийските заплати осигуровките и данъка.
Ето тук може да проверите
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/

Аз си разпечатвам резултата от проверката и го слагам към първия ВОП от този доставчик. След това проверявам от време на време. Особено, ако има съобщения от НАП за пререгистрации в определени държави или промени във ставки.
915
Бюджет » Re: опп
31.01.2014, 16:26
тези движения ги елиминирате
В неговата лична декларация по чл.50 ЗДДФЛ. Попълва се приложение 5, таблица 5.
Обикновенно не си дават ЕГН, но пък името няма как, нали го пише на банковото бордеро. За такива случаи пущаме фактура с имената, но в ЕИК пишем един код Население 999999999. И това го правим единствено , за да можем с плащането да закрием партидата в сметка клиенти.   Издадените фактури изпращаме със стоката задължително, въпрос на организация е за вас да си получат клиентите фактурите. Вие ще ги впишете в дневниците на продажбите , а при тях няма да са отразени в дневниците на покупките и при едно засичане , ще им се появат проблеми.
Само ако не са изхабени ще намерят място по чл.66 ал.1 и ал.2 в ГДД. А когато няма разлика в счетоводната и дъначната стойност на актива, то няма отражение и в ъв финансовия резултат това посочване.
"искам да попитам при отписани ДМА /който са амортизирани/с протокол за бракуване ще трябва ли да се преобразува резултата в ГДД/в увеличение или намаление/  и дали може да се отпишат по този начин ДМА -бракувани са на основание че не могат да се използват по предназначение в фирмата"
"Не преобразувате финансовия резултат !така ли"

Така !-мир да има  :good: