Ако някой може да ми даде примерен график за всеки месец.

Благодаря предварително.

Kакво значи примерен график за всеки месец ? Дайте пример какво точно искате да изчислите .
Поздравления за новия облик на сайта ! На мен ми харесва и бързо се свиква с нововъведенията :) Желая много успехи и много нови потребители :)
чл. 21 ал.4 т3. (изм. - ДВ, бр. 94 от 2010 г., в сила от 01.01.2011 г.) мястото, където фактически се провежда събитието - при доставка на услуга по осигуряване на достъп (срещу билети или заплащане, осигуряващи входа, включително когато такъв вход е включен в абонамент) до културни, художествени, артистични, спортни, научни, образователни, развлекателни или подобни събития (включително панаири и изложби) и при съпътстващите достъпа услуги, когато услугата се предоставя на данъчно задължено лице;

След като събитието ще се проведе в България , то мястото на изпълнение е на територията на страната и следва да начислите ддс в издаваната от Вас фактура.
Инсталирах базовия сертификат но в сайта на НАП като го избера не ми излиза прозорчето за паролата и не ме допуска до ел. услугите. Сигурно нещо бъркам но не знам какво и моля за помощ.

имате ли инсталирана Java ?
Оставаше и за това да следим и да публикуваме промените и не му виждам края :)
Според мен подавате декларация по чл.55 ЗДДФЛ за дължимия авансов данък на първо тримесечие с точната сума на данъка . След това вижте справката за задълженията на лицето в ел.услугите на НАП дали от надвнесения данък ще се прихване част от авансовия данък за тримесечието и чак тогава наредете останалата сума , за да се погаси изцяло задължението Ви.
Както каза колегата в горния пост от КИД на фирмата се определяло каква ще  е минималната работна заплата. Пивдигам тая тема защото знам чв за различните професии е различна мин работна заплата. А пък и веднъж се засяйохме с едни колеги ел. техници казаха че и тях ги осигуряват на мин. работна заплата, ама тяхната беше почти 600лв.

Колегата по-горе говори за минимален осигурителен праг а не за минимална работна заплата


Така написано казаното е невярно .
Минималната работна заплата за страната е една за всички професии и тя е 360 лева . Различен е минималният осигурителен доход за всяка професия.
Осигуряването като СОЛ е въз основа на декларираните доходи като самоосигуряващо се лице с ГДД по ЗДДФЛ , тъй че като ЕТ лицето е подавало ГДД , проверете съгласно ЗБДОО в кой месечен размер влиза лицето спрямо сумата на дохода, който е декларирал.
Когато имате срочен трудов договор, който е сключен за някакъв период от време, то той автоматично става безсрочен, ако работникът продължи да работи пет дни след изтичането му. В този случай не се подава уведомление.
Ако е само съдружник и се осигурвява в друга фирма трябва ли да подава някаква декларация ,че няма да се осигурява и в новата фирма?

Aко лицето е СОЛ в друга фирма , в новата подава Окд5 като заявява само датата на започване на дейността , без да маркира секцията за избор на осигуряване.
Приложение № 6 към чл. 68, ал. 4


(Доп. - ДВ, бр. 101 от 2006 г., изм. - ДВ, бр. 4 от 2009 г., в сила от 01.01.2009 г., изм. - ДВ, бр. 6 от 2010 г., в сила от 01.01.2010 г.)


Вх. № ............/дата............
Справка за извършеното приспадане на данък върху добавената стойност
Идентификационен номер по ДДС ...............
№   Описание   Клетка   Период, през   Период след периода,
от СД за   който е въз-   през който е възник-
периода   никнал ДДС   нал ДДС за възста-
за възстано-   новяване
вяване   
1   2
1   Описание на периода - месец, година      м. 01   м. 02   м. 03
2   Деклариран ДДС за внасяне   кл. 50      
500
3   Прихванат   -         
4   Допълнителна информация за прихващането:            
акт №/дата   -         
5   Приспаднат   кл. 70         500
6   Ефективно внесен   кл. 71         
7   Допълнителна информация за внасянето: дата на            
платежно нареждане   -         
8   Деклариран ДДС за възстановяване   кл. 60   1000   2000   
9   Прихванат   -         
10   Допълнителна информация за прихващането:            
акт №/дата   -         
11   Приспаднат   -         500
12   Ефективно възстановен или подлежащ на въз-            
становяване по чл. 92, ал. 3 и 4 ЗДДС   -         
13   Допълнителна информация за възстановяването:            
дата   -         
14   Остатък за възстановяване   -   1000   1000   500
Общо сума за ефективно възстановяване 2500 лв.
Дата на съставяне:
Подпис на представляващия данъчнозадълженото лице:
Забележка. Формулярът се попълва задължително на машина. Стойностите се посочват в левове и стотинки.

Уточнения:
На ред 2 се попълват сумите от кл. 50, посочени в справка-декларацията за съответния период.
На ред 5 се попълват сумите от кл. 70, посочени в справка-декларацията за съответния период.
На ред 6 се попълват сумите от кл. 71, посочени в справка-декларацията за съответния период.
На ред 8 се попълват сумите от кл. 60, посочени в справка-декларацията за съответния период.
Ред 11 се отнася само за данъка, по отношение на който е започнала процедурата, и извършените от този данък приспадания.
Ред 14 се отнася само за данъка, по отношение на който е започнала процедурата, и извършените от този данък приспадания.
Написах го със съвсем добри намерения , не с цел да издребнявам ,  просто ми направи впечатление :) :P
Ето и попълнено приложение :smile1:

Според мен на ред 14 от Приложение 6 и за трите месеца 01 , 02 и 03 .2015г. следва да се попълни сумата от 216.63 лв . Ред 14 се отнася само за данъка, по отношение на който е започнала процедурата, и извършените от този данък приспадания , след като и трите месеца са на възстановяване и няма приспадане сумата остава непроменена.
Споделям - не познавам някой, който след като е прочел закона отива да уведомява НАП за невключен документ. Просто защото това дори и НАП не го изискват и очакват.И те четат закони.

Темата вече е напълно изчерпана, мисля и с нищо не допринася повече каквато и да е полза някому.

 :good: Напълно съгласна .
Месец 03 , но 2014г , а не 2015г. :) Аз поне това разбрах.
 :good: Делфинчето  е права . В случая се касае за неотразен документ , а не за неправилно отразен документ . При неправилно отразен документ следва да се приложи уведомяването на НАП . Глобата по чл.182 обаче остава :)
Мястото на изпълнение на извършената услуга, определено в съответствие с разпоредбите на чл. 21, ал. 2 от закона, е извън територията на България. Поради тази причина и на основание чл. 86, ал. 3 от закона данък не следва да се начислява.
Данъкът по доставката е дължим от получателя на услугата на основание, аналогично на разпоредбата на чл. 82, ал. 2, т. 3 от приложимия в България закон.
 В случай, че получателят на услугата е регистрирано за целите на ДДС лице, доставката подлежи на деклариране във VIES декларацията.
Според мен доставката на услугата може да се третира по чл. 21 ал.4 ЗДДС :

(4) Мястото на изпълнение при доставка на услуга е:
1. мястото, където се намира недвижимият имот, когато услугата е свързана с недвижим имот, включително при:
а) предоставянето на права за ползване, на експертни услуги или услуги на посредници, свързани с недвижимия имот;
б) услуги по подготовка и координация на строителните работи, свързани с недвижимия имот, като архитектурни, инженерни, надзорни и други;