Аз разбрах какво не ви е ясно.
Затова ви питам, какво ще подавате и съответно постигнете с тези нули в конкретния случай? :)
Д1 се подава за осигуряване. В случая какво искате да подавате с втората, третата и т.н.?
НАП обичат да отварят кутията на Пандора. Законодателите обичат да пишат текстовете по начин, по който не само да са отворени вратите, ами направо инсталират въртяща се врата. За нас остава после да се съдим с тях, да си доказваме първо и второ, и трето и междувременно непрекъснато да се чудим как да защитим себе си, клиентите си и да сме изрядни.
Ей така, да си помрънкам, модераторите да се чувстват свободни да го изтрият това мнение  :smile1:
Аз бих спорила, че цялото време от целия му ден е насочена към управлението и развитието на дружеството и всяко пътуване с градския транспорт е за благото на фирмата! :)
Гледа се оборота.
Фактура издавате по силата на ЗДДС.
Ако в договорът ви не пише изрично, че сумата е без ДДС, се приема, че ДДСто е включено.
Трябва ли? :)
За авторските възнаграждения дължат ли се осигурителни вноски?
Вие имате задължение да издадете фактура в определен срок от данъчното събитие. Преценете кое е по-малкото зло в случая, но аз бих си търсила правата по друг начин.
Когато поемам фирма, която преди това е работена, все се изненадвам колегите какви чудеса са правили. Те може да не искат ТД, защото си мислят, че на ГД ще плащат само данък - поправете ги. Специално за това не бих се притеснявала. Колкото до глобите - може и да има, но може и да няма :)
Това за ТЕЛКа не го виждам като проблем - може да не е казала и т.н., ще й го върнат с ГДД. Иначе за осигуровките - да, Д1 и Д6 за всеки месец.
За септемрви поне няма закъснение :)
Можете да ползвате тези номера, не трябва да има дублиране между кочан и електронни.
Не е нужно да прескачете фактурите, просто не ги използвате повече. Или започвате нова номерация.
Звъннете на клиента, обяснете му, че е станала техническа грешка, помолете го да върне оригинала и му изпратете нов.
Вие какво сте във фирмата, ако нямате против да отговорите?
Трябва да продължите номарацията от кочана.
Не че законадателят не изисква от нас какво ли не, но ако искаше да проверяваме титулярите, щеше да го е написал при първоначалното заявяване на сметката.
Другите неща в декларацията как ги проверявате дали са верни? Защото и адресът за кореспондеция може да се окаже много вълнуващ за НОИ в един момент... И още повече - защо иска попълване на декларация, когато можете да иска просто удостоверение от банката? По вашата логика, декларацията става излишна, подписът върху нея също и няма значение какво е заявило лицето и каква отговорност носи то.

И ако продължа вашите разсъждения, в заявлението-декларация за 135-410 и до 2 г., лицето се разписва под някакви неща - НОИ от осигурителя ли очаква да ги провери или си е отговорност на лицето дали са верни?
Горе съм цитирала:
НАРЕДБА ЗА ПАРИЧНИТЕ ОБЕЗЩЕТЕНИЯ И ПОМОЩИ ОТ ДЪРЖАВНОТО ОБЩЕСТВЕНО ОСИГУРЯВАНЕ

В нея не пише нищо за удостоверение от банката, макар че са изброени изключително подробно всички документи, което се изисква от лицата при ползване на някакъв вид отпуск.
Аз също не се заяждам. Битовизмите, които са се случили, защото някой се е развел не ме интересуват. Ако гледате банковата сметка, другите неща как ги проверявате - адрес за кореспондеция на лицето, телефон, мейл? :)
В крайна сметка, това си е индивидуално решение, няма да убедя никой :)
Паричните обезщетения и паричните помощи по чл. 1, ал. 1 се изплащат по представени от правоимащите лица лични платежни сметки, обозначени с Международен номер на банкова сметка (International Bank Account Number - IBAN), водени от доставчици на платежни услуги (ДПУ), лицензирани от Българската народна банка (БНБ), и клонове на ДПУ, осъществяващи дейност на територията на страната.

При първото представяне на болничен лист еднократно се заявяват данни относно личната платежна сметка за изплащане на паричните обезщетения с декларация по образец съгласно приложение № 1.

Законът не задължава лицето да предоставя доказателства при първоначалното декларариране - защо смятате, че иска при промяна? Промяната в 3 дневен срок може да касае много неща, за част от които действително се изисква доказателство през рабодотодателя.
Аз продължавам да твърдя, че не сте вие лицето, пред което работникът трябва да доказва каквото и да било от нещата, които е заявил и подписал в декларация. Това си е негова отговорност, не ваша.
Аз съм спокойна. Само че едно, че си вменявате задължения и отговорности, които не са ваши, второ учите хората да ги мързи и да не внимават. Преди бяхме задължени да подадем и удостоверение от банката. В момента не сме. За  мен нямам право да го искам и лично аз се дразня безкрайно, когато се случват излишни неща - дали на мен ще ги искат или някой ще ми ги дава. Единственото, което правя е да проверя дали айбана е верен. Ако не е - пращам обратно декларацията за корекция. Защото моето задължение е да попълня вписаното от декларацията в приложението към НОИ. Едно време звънях за корекции на болнични, разправях се с лекари и т.н., само че когато постоянно самостоятелно оправяш кашите на хората, те никога няма да се научат.
На какво основание искате документи за банковата сметка, издадени от банката? Къде ви е правното основание за това? Как някой е попълнил декларацията е негова отговорност, не ваша.
Служителят попълва декларация за банковата сметка. Вие няма как да знаете на кого е. Затова той се разписва и си носи отговорността.
Осигуряването като СОЛ било ли е прикъснато по надлежния ред, когато е трябвало?