Отваря се от време на време.
Не знам що за хора управляват тази Агенция, за да позволяват това да се случва точно в края на юни...
Не знам как да ви го обясня по друг начин, за да ме разберете. Не могат да не ви платят отпуска. Може да се наложи да го потърсите чрез съда, но пак ще ви го платят.
Не мога да коментирам какво гледа и не гледа работодателя, до момента виждам само вашето отношение към него.
Не знам откъде й идва тази категоричност, отпускът се изплаща на основание кодекс, не лични желания. Ще ви го платят, няма къде да ходят. Ако ще напускате с 1 месец предизвестие, трябва да го отработите или да платите обезщетение. Защо просто не говорите със шефа си и не изисните всичките тези неща?!
Никога не бих си и помислила да ползвам сайт за това, какво остава да го направя.

Аз пък не го преживявам толкова тежко, особено като става дума за трудов стаж, особено като се има предвид колко безсмислено нещо е :)
Не знам какви са ви отношенията и защо се е стигнало до там, но очевидно не сте на работа поне от 3 години, така че аз лично най-малкото бих отишла при работодателя на място и бих изиснила нещата.
Не знам какво да кажа, миналата година не съм имала проблеми с подаването - на 27ми и на 30ти поне
Чакаме да стане валиден...
Защото плащанията са по ЕГНто на лицето. Те са задължение на лицето, не на дружеството.
Само за регистрацията важи това
Подайте с електронен подпис.
Последният месец се счита за пълен, ако са отработени повече от половината работни дни (май) - мързи ме да проверя :)
По принцип не е проблем пускането на касова бележка в друг месец. В случая е забравена, но на практика плащането може да стане и след време . Така или иначе фактурата като такава е отчетена за целите на ДДС в правилния месец.
Съвсем всичко е ок, тогава :)
Вписвате текущия управител разбира се.
Декларация за истинност пак от него.
Декларация на преносител от който ще носи.
Заверка на пълнощното и Г2
ОК, щом БТ е замесено, подкрепям всичко :)
В трудовата книжка се прави запис само по основния трудов договор т.е. този, който е първи по време. Изяснете кой кой е за целите на това попълване на книжката. Ако при вас е бил на допълнителен, ще трябва да го прекратите и на го назначите на основен.
Иначе за бланката - направете си я за конкретното искане за ползване на отпуск, ако не се основавате на тези членове по принцип, няма да ги вписвате в бланката разбира се
Сторнирайте втората касова бележка като грешно набрана сума, ама едва ли ще мине... И наистина - кви са тия разплащания за хиляди левове в брой?!?
Имат право да оформят плащанията си както им е удобно, след като законът позволява това, не виждам проблем.
Хм, признавам, че не съм сто процента наясно, но законът не ограничава ли плащанията по сделка, а не принципно за клиент. Т.е. ако двете фактури са със стойност под 10 хиляди лева поотделно, не би ли трябвало да е ок.
Друг е въпроса как пускате касова бележка 2 месеца по-късно, защото сте се сетили, че предишната сте я забравили....
В заповедта за отпуск цитирате всички членове, на основание на които разрешавате.
Единият договор е бил допълнителен, за него не се прави запис в трудовата книжка.
При прекратяване на ТПО аз бих попълнила трудовата книжка, независимо че започва отново работа в същото предприятия.
Друг е въпросът защо прекратявате договора, а просто не сключвате ДС, но това не се пита в задачата :)
Винаги трябва да се плаща ДДСто :)))
Няма нови правила. Странно е, че служителите на НАП се държат по този начин и за такава сума. Преведете си точната сума и толкова.