Трябвало е веднага да сменят партидите.
Хм, фирмата защо плаща неща, които не са й фактурирани на нея?
Отговор към samsamuel:

Според чл. 224 КТ "Обезщетението по предходната алинея се изчислява по реда на чл. 177 към деня на прекратяването на трудовото правоотношение".

Денят на прекратяване е 01.12., тогава възничва основанието за обезщетението, значи базовият месец е предходния - ноември.
По същата причина, според мен трябва да се начисли за мес. 12, въпреки, че няма отработени дни. Д1 минава нормално без работни дни, само със сума и данък.
2064
Логично е договорът да обхваща и подаването на отчетите и декларациите, които пък се подават поне през януари, та ми е трудно да си представя такъв договор с краен срок до 31.12. До 31.12. няма да сте изпълнили част от задълженията си.
Воденето на софийското счетоводство в Бургас предполага ли постоянно "разхождане" на документи насам-натам? Любопитствам от чисто практическа гледна точка.
Основният трудов договор е по чл. 67 от КТ.

А какво означава почерненото?
Ъъъ... договорът не се прекратява, нищо не се прекратява, сменя се града - защо да има последен/първи ден в осигуряване?!? Осигуряването си върви непроменено.
Ще имате право на 6 заплати при пенсиониране.

КТ Чл. 222 ал. 3 При прекратяване на трудовото правоотношение, след като работникът или служителят е придобил право на пенсия за осигурителен стаж и възраст, независимо от основанието за прекратяването, той има право на обезщетение от работодателя в размер на брутното му трудово възнаграждение за срок от 2 месеца, а ако е работил при същия работодател през последните 10 години от трудовия му стаж - на обезщетение в размер на брутното му трудово възнаграждение за срок от 6 месеца. Обезщетение по тази алинея може да се изплаща само веднъж.
Аз ако съм работникът, при описаните 2/6 обезщетения, не бих бързал, та ми се струва, че инициативата е на работодателя?
Не би трябвало никой да оспорва, ако подходите по закон - взаимно съгласие или с предизвестие. Само трябва да сте сигурни (най-добре документално), че е придобил право на пенсия. И после работникът да си пусне заявление за започване на работа, нищо, нека всичко е в комплект :)
Ама и фактура, издадена на нерегистрирано лице няма да има BG-номер в данните на получателя, ще има (трябва да има) само ЕИК (БУЛСТАТ).
Тези получени фактури преди регистрацията не са ли без BG?
Болнични, декларации и всякакви други документи гледам да приключвам и отмятам възможно най-скоро, за да не ги забравя. Болничния може да подадете от датата на получаването му (днес) до 10-то число на следващия месец.
По ЗСч май нямаше "главен" счетоводител, така че нямате задължение да имате такъв. Но пък поне счетоводителят, като все пак висш административен кадър и предполагаема дясна ръка на шефа, би могъл да си издейства добра реална заплата и осигурителен доход... че годините бързо изтичат :)
При мен се отваря Дир-а:
Така е, но началници разни, винаги с едно на ум :)
Длъжни са да приемат молбата, но длъжни ли са да я удовлетворят?
Предполагам това зависи от организацията на софтуера. Общо взето, анулирана фактура е все едно неиздадена фактура.
Ако картата се използва през работно време и за работни пътувания - защо не? Само не знам какво става с документалната обоснованост - фактура ще има ли?