Това със служебната бележка от работодателя по ТД малко пресилено ми се вижда, а и може доходът на човека да не е само от ТД (по принцип).
Става. Ако давате СБКО-то под друга форма (пари, за лечение и т.н.) може да е с различна стойност, може даже само на един човек да се даде цялата сума. При даване на ваучери, според НАП има два варианта:
- давате на всички по равно и не облагате с данък и осигуровки;
- давате не по равно, а по някакъв признак, но облагате с данък и осигуровки.

http://nraapp03.nra.bg/cms5/apps/wqreg/get/7854
http://nraapp03.nra.bg/cms5/apps/wqreg/get/6658
http://nraapp03.nra.bg/cms5/apps/wqreg/get/8655
http://nraapp03.nra.bg/cms5/apps/wqreg/get/7360
Общо събрание -> решение за изразходване на фонд СБКО за закупуване на ваучери -> заповед на директора -> СФУК -> поръчка -> получаване -> раздаване, протокол, подписи.
Раздават се на всички по равно, независимо от отработено, отпуски и болнчни, за да не го приемат НАП за възнаграждение, вместо за социален разход, и да го обложат с данък.
Виж ЗКПО чл. 204 и следващите, виж въпросите и отговорите относно ваучерите (и предходното ми изречение) в страницата на НАП.
12701/11732 = 1.08259 пъти; -1 = 0.08259*100 = 8.259
В онова прословуто изменение на КТД май не се прави разлика във вида персонал. Пък и 3 лв не са кой зае какво спестяване.
Е като е в срок на изпитване какво ще си играете с обяснения и самоотлъчки? Най-много са сгрешите някъе в процедурата и съдът да ви го върне на работа.
В 10-20 - ако имате фактура, според мен. А вие имате Сметка за изплатени суми, нали? Не е нужно "квалификацията" задължително да е по 10-20, дори и да сте го планирали там. Ще направите компенсирата промяна. А че сумата е платена за "квалификация" се вижда от другата документация.
Продавате тези ДМА на цени над стойността им ли?
Не е ли редно с нововъзникналата "печалба" да се намали загубата от минали години?
Щом сте в ликвидация и продавате за да плащате не трябва да сте много на минус? Ако да - тези продажби няма ли просто да намалят минуса? Разходите за заплати за миналите години къде са отишли?
Чл. 19. На командирования, когато остава да нощува в мястото на командировката, се заплащат дневни пари в размер 20 лв. за всеки ден от командировката.
(2) На командирования, който изпълнява служебните си задължения през по-голямата част от работното време в друго населено място без нощуване, се изплащат дневни пари в размер 50 на сто от размера по ал. 1.
(3) За дните, през които командированият се е завърнал в постоянната си месторабота за доклади, проучвания и други, дневни пари не му се изплащат.

***

За вашия случай 20-те лева са ясно определени. От данъчна гледна точка не виждам проблеми, но е нарушение на наредбата.
mimozi77, на същия въпрос със същите дати и същия ДДФЛ днес в НАП казаха да чакам 25 март.
В такъв случай май никога няма да видя чиста справка, все нещо ще има да се обвързва.
Следва, само че срокът е след изтичане на годината, не както досега ежемесечно. Погледни ЗКПО-то де.
Не ми се вярва, но по някаква изключително случайност работникът може да си пази фишовете за заплати, по които да се възстанови ведомостта. Друг вариант за работника е за периода след 1997 (ли беше) да се ползва персоналния регистър, като дойде времето му за пенсия.
Щом сте наемен работник не виждам пречки да сте в ръководството на синдикат. Но ми е любопитно защо питате тук, а не в синдиката - там би трябвало да имат юристи?!?
Статистика, отчет в министерството, декларация по ЗБУТ...
Не трябва ли да има някакво документче с реквизити по ЗСч, много приличащо на фактура?
Предполагам имате някакви процедури при отдаване под наем, които ще приложите, нали? :)
Щом са за нестопанска дейност няма разходи върху представителните. Погледни в системата "Въпроси и отговори" на НАП, там има доста за ЮЛНЦ.
Включвате ли го в Д1 за 10-12.2012? Иначе как ще се разбере, че е за този период?
Всъщност, как хем е за 01.2013, хем за третото трмесечие на 2012 г.?