Думата "награда" излиза няколко пъти в ЗДДФЛ: чл. 8 ал. 5 и 6, чл. 13 ал. 1, чл. 24 ал. 2, чл. 35, може би и на още места, погледнете къде се вписвате в тях :)
Принципно:

Чл. 68 (3) Срочен трудов договор по ал. 1, т. 1 се сключва за изпълнение на временни, сезонни или краткотрайни работи и дейности, както и с новопостъпващи работници и служители в обявени в несъстоятелност или в ликвидация предприятия.
(4) По изключение срочен трудов договор по ал. 1, т. 1 за срок най-малко една година може да се сключва за работи и дейности, които нямат временен, сезонен или краткотраен характер. Такъв трудов договор може да се сключи и за по-кратък срок по писмено искане на работника или служителя. В тези случаи срочният трудов договор по ал. 1, т. 1 със същия работник или служител за същата работа може да се сключва повторно само веднъж за срок най-малко една година.
Не са не връщали, ако не са вписани болничните ден по ден :)
Е сега като подаде 01 (безсрочен) няма ли в системата да се промени от 02 на 01?

С код 01 подавате сега, само при прекратяването на договора трябва с код 02 да подадете

Защо да подава с 02 при прекратяването? Нали вече ще е променен кодът в НАП?
Не знам как е правилно, но ми е странно починалият да е в осигуряване в деня (датата) на смъртта. Нали навсякъде ще пише, че на тази дата е мъртъв?
Банка да си на днешно време.
С електронното банкиране пускам преводите по-бързо, отколкото мога да напиша касов ордер и гледам всичко възможно да е през банката, но нямам банкови такси. Като налагат такива задължения дали правят оценка на влиянието върху бизнеса?!? Вярно е, че някои фирми направо си плачат за такива ограничения, и заради тях страдат всички, ама...
Стана ми интересно - фирма отдава на някого под наем етажна собственост? Че има ли имот "етажна собственост"?
Вие сте сключили договор за услуга с лицата, а къде ще я провеждат е по техен избор, нали? Мисля си, че не е необходимо вие да склячване ТД с тах, евенуално те трябва да си наемат площ в мола. Все пак е добре в ГД да впишете, че лицето провежда изпълнението на услугата на мета по негов избор и във време по негов избор. Това за демонстрирането, за продаването не знам. За да продават най-малко трябва да имат касов апарат - чии е той и т.н.?
Не може, поне не официално и документално.
Не може да има "работни дни в седмицата - 7 дена".
Във връзка с горното не може да има "работно време от 10.00-22.30 като от 14.00 - 15.00 - обедна почивка".
Какво да изчисляваме?
Понеже не знаех отговора  - гугъл -> "закон за туризма" -> търсене -> "къщи":

Чл. 3. (2) Туристически обекти са:
1. местата за настаняване:
б) клас Б - семейни хотели, хостели, пансиони, почивни станции, къщи за гости, стаи за гости, апартаменти за гости, бунгала и къмпинги;

Също и чл. 113, 123, 128, 129, може би има и други.
Питането ми беше във връзка с това, ако откриете магазинче или сергия да съпоставим евентуалните постоянни месечни приходи с евентуалните постоянни месечни разходи и като се ориентираме за тях да предложим правилен подход. Оставам с впечатлението, че засега приходите са случайни, епизодични и не вярвам при постоянна дейност, например в магазин, да има толкова голям ежедневен оборот. Нямам представа от този вид търговия, не ми се струва нереално да се правят планове за такива постоянни дневни обороти. Та горният ми въпрос остава, но с месечен обхват :)
От какъв порядък левове са продажбите?
Най-добре да направят една държавна счетоводна програма и една ТРЗ и още каквито трябва, да им пращаме копие на файловете и да се свършва с тия единновходни мъки. Пък НАП, НОИ, НСИ, ТР и още на който му трябва да си извличат каквото им трябва.
Все пак "при сумирано изчисляване на работното време непрекъснатата седмична почивка е не по-малко от 36 часа", което ще рече една събота вечер + една неделя + първите часове на понеделника?

В една "смяна" включва ли се обедната почивка? Защото "максималната продължителност на работна смяна при сумирано изчисляване на работното време може да бъде до 12 часа".
Ми то задължително ли е да има? Ако да - може от такъв дневник, може от дневника за входяща/изходяща кореспонденция... въпрос на вътрешна организация.
Правите си ДС, а за уведомленията - вижте дали не влизате в чл. 3 ал. 1 от Наредбата :)
Членът може да е някъде 188-190, като се огледат и околните, но процедурата май не е много бърза и лесна. Нямам под ръка, но гугъл ще извади нещо, като например това, или това и т.н.
Ако под този констативен протокол има име и подпис направо го пращайте на министъра им :)