Тук (pdf-файл за лиценз за отпадъци) има даден телефон за връзка с "Динко Добрев 86" ЕООД.
Да не сте връщали "жеуезо" :)
А ако звъннете във фирмата и попитате що така? Вероятно може да се намери контакт в интернет.
Това е най-правилния подход... стига да има основание за предоставяне на работно облекло.
Няма да мине без адвокат, ако искате да се съдите.
Иначе може да се оплачите в Инспекцията по труда, ама като чета и вие имате кусури - "...но не иска да ми заплати разликата в парите от уговореното и това на което ме осигурява..." - един вид сте съучастник в това нарушение или престъпление.
Това с подизпълнителя принципно е вариант, но възниква въпросът (ако въобще някой го зададе) защо е потърсена фирма или сключен договор за лицензионна (в общия смисъл) дейност с фирма, която няма лиценз да я извършва.
Вероятно е възможно, особено ако има някакво документално основание за тази врътка.
Ако фактурирането е с резултат "на нула" - какъв би бил икономическият смисъл?
Както се казва - да (сто)илядиш :)
Неясен отговор на МТСП, повторение на неясния норматив - какво означава "...е работил и продължава да работи..." - дали това е непрекъснато продължаващо действие, или предполага и прекъсване (работил е, прекъснал е и сега продължава да работи отново)?
Моето буквално четене е, че не предполага прекъсване. Ако предполагаше прекъсване можеше да напишат "се зачита целият стаж в предприятието, независимо от длъжностите".
При работа на 8, 7, 6, 5 и 4 часа се зачита 8 часа трудов стаж.
При работа на 3, 2 и 1 час се зачита 3, 2 и 1 час трудов стаж, съответно.

Например, с калкулатора на КиК за трудов стаж, за мес. 02.2025, в първия случай ще има 20 дни ТС, във втория - 7, 5 и 2 дни, съответно.
4 часа трудов стаж се признава за цял ден, но не може да сумирате часовете по различни ТД. В ТК ще впишете данните само по основния (първия по време) ТД, съответно с изчисление за трудовия стаж при 2-часов работен ден.
За допълнителния ТД може да издадете УП-3.
(3) Трудовото възнаграждение се изплаща лично на работника или служителя по ведомост или срещу разписка или по писмено искане на работника или служителя - на негови близки. По писмено искане на работника или служителя трудовото му възнаграждение се превежда по негова платежна сметка. В случай че платежната сметка е извън страната, таксите за паричния превод са за сметка на работника или служителя.
Ако четем буквално КТ - изглежда "не" и "не".
Тъй де, добре е да се прави разлика между термините и да се ползват правилно :)

ПП Дори и да е на легло пак не е недееспособна да подписва документи и договори... въпреки разни мнения :)
Извънредният труд, принципно, е забранен. По метода "8 часа пет дни в месеца и събота до обяд" за месеца се събират часове в повече.

Може да ги назначите и на "обикновен" ТД, като въведете СИРВ и съботните часове да ги "компенсират" в други дни от периода на сумиране. Например, в събота работят 4 часа, а в понеделник работят 4 часа, вместо обичайните 8. Увеличавате съботата, намалявате понеделника (или друг ден). Може две съботи да ги съберете в един неработен понеделник, целта е часовете в края на месеца или периода на сумиране да са толкова, колкото биха били при работа само в нормалните работни дни понеделник-петък.
Включват се изплатените дневни пари, а не цялата дума на командировъчните... да си кажа :)
Така е - 01.2024 - 12.2024 г.
В края на краищата можете да редактирате генерирания файл и да напишете верните суми, но трябва да се внимава :)
Ситуацията изглежда сериозна, хубаво е да намерите договора и плана за изплащане... най-малко и застрахователят има екземпляр, ако оспорите плащането той може да ви го покаже.
И все пак, това е по-скоро юридически въпрос, не счетоводен.
Не разбирам много въпроса, но самите наименования на вноските би трябвало да показват, че са различни неща. За сумите - дали са различни или еднакви би трябвало да е казано в договора.
Е то това е само пример с двете фактури :)