Било е:
Чл. 9 (8) Зачита се за осигурителен стаж при пенсиониране, ако това е по-благоприятно за лицата, в съотношение 4 години за 5 години от трета категория времето, през което лицата са работили по трудов договор при пълно работно време и:
1. по допълнителен или втори трудов договор с дневно работно време не по-малко от 3 часа;
2. са упражнявали трудова дейност като еднолични търговци, собственици или съдружници в търговски или в неперсонифицирани дружества;
3. са упражнявали свободна професия и/или занаятчийска дейност.
Ако бъде прието - за всички, които използват някакъв софтуер.
За заплатите имам усещането, че не сте погледнали чл. 45 :)
По закон данъците за дарения се събират от общините, няма какво да го мислим защо така.

Как общината ще разбере - може да не разбере, даже и да разбере не е чак голям проблем, ще платите малко повече. Основната ваша цел на документирането на дарението е да докажете приходи, ако някой ден някой се сети да пита с какви пари сте купили апартамента, при условие, че сте получавали недостатъчно висока заплата, грубо казано. Възможно и вероятно е такова нещо никога да не настъпи, но както казваше Къци - риск печели, риск губи :)
Когато нещо изглежда много хубаво - най-вероятно не е вярно :)
Това за еврото е скорошна редакция, която преди това е била за левове.
Спестявания в брой добре, ама ако са получавали заплатите по банка и не са теглени много-много, а са плащали с карта, и не са декларирали други доходи, които могат да са източник на спестяванията, пак може теоретично да се наложат обяснения. Е, разбира се, зависи и от сумата, едно е да "спестиш" 10 хил., друго е 100 хил. :)
Не знам, но има лесна проверка - ако без такова упълномощаване може да подаде декларация - не трябва :) Пробвахте ли?
Е, бланка..

Заповед № дата
На основание (закон, наредба и т.н.) ....
Нареждам / прекратявам и т.н.
.... описание на съдържанието...
Заповедта да се връчи на..
Със заповедта да се запознае ...

Ръководител подпис/печат
За фактурата има 5-дневен срок на издаване след данъчното събитие или плащането, тъй че всичко е ОК.
Защо да не е коректно - дали сте пари от касата на 24.10. и сте получили бон с дата 24.10... или обратно. Не виждам казус.
Не виждам и проблем едната дата да предшества другата, но ако КБ е със следваща дата теоретично трябва да минете през подотчетни лица... ама чак пък толкова :)
Добре е да се разделят мирно и тихо и без ексцесии, но по т.10б няма нужда от "разбиране" от страна на работника.
За работните дни трябва да питате във фирмата, може да е просто техническа грешка. А иначе щом сте изработили целия месец би трябвало да е зачетен един месец.
Е, щом в нито един момент/ден не сте работодател на повече от 100 човека какво ви притеснява? Ако ви попитат ще доказвате.
Доколкото знам, критериите за непедагогическия персонал са еднакви за всички длъжности - от заместник директор (ако не е педагогически) до чистачката. Няма как да няма разлика в точките, произтичащо от задълженията и изпълнението.
Не съм виждал указание, може да греша, но имам усещането, че бройката е месец за месец. В момента сте "работодател със 100 или повече наети лица". Не е казано "при средносписъчен брой", например.
Не разбрах много добре какво питате, но има определена обща сума, която се разпределя пропорционално на точките.
Може да прочетете тук, чл. 24 и надолу https://lex.bg/bg/laws/ldoc/2137089558
На теория и в някакъв идеален случай е така, но на практика докато работникът не постъпи реално, не знаеш дали ти е работник и дали да го включваш в графика. Не е рядкост работник да не се яви и да постъпи, така се налага да се промени графика.

А и какво става, ако един работник е писан по график на работа от втория ден, който график той още не знае, а е дошъл първия ден - постъпил ли е на работа първия ден или ще постъпи в деня по график (втория ден)? Този първи ден отработен ли е или не е? Но както и да е.
В ТРЗ-програмата ли, в счетоводната ли, непогасени са от работника към фирмата ли?