Тоест реално имате задължения и вземания, но счетоводно (по сметките) нямате? Хм...
Търговските банки са се ояли достатъчно, че да ги мислим.
Пробвайте с "Национална агенция...", в смисъл с по-дълъг текст. Може да има някаква контрола за минимален брой символи, знам ли?!? Иначе, май няма значение какво пише.
"website продава видеата" звучи като да получава услуги извън България?
Точно това имах предвид, но ДДС-то ми е далечна материя:

...Обаче за услугите, които сайтовете Ви предоставят е трябвало да направите друг вид регистрация - по чл.97а - още преди да получите първата.
"website продава видеата" звучи като да получава услуги извън България?
Кат' казвам, че НАП трябва да направят една счетоводна и една ТРЗ програма и да мятаме всички всичко там...
Декл. 1 с код корекция, Декл. 6 с код 6.
Щом всичко ще е в брой - и плащането на дивидента и възстановяването на осигуровките защо не си го направите чисто, ами трябват тези въртележки? Ще има два ордера повече за писане.
Да опита да ги продаде на друг търговец?
Вторият работодател си гледа него си, той не може да знае как стоят нещата при първия.
Обърнете внимание и на "професионален опит" :) В БТ не се при добива професионален опит.
Накратко - най-вероятно не.
Чл. 35 от наредбата?
behwolf, изглежда сте бюджет? На самите фактури няма особен смисъл да се подписва директорът, защото той се подписва (тоест разрешава плащането) или на платежното, или на РКО, при касов разход. По-големият проблем е, че това са последващи действия, които се правят при вече получена фактура. Би трябвало контролът да е преди това... което за малки суми е неоправдано документално трудоемко, а в много случаи и практически невъзможно.
То освен, че ще занимаваме, ами и какви доходи са, да кажем, пътните и нощувките при командировки?!?
Може да обиколите няколко счетоводни кантори във вашия град, да обясните каква е дейността, какво искате и т.н. и може да намерите подходяща кантора.
Много се надявам да не го приемете като заяждане, но преди съпругът ви да започне дейност не си ли е направил "бизнес план", от който да се вижда какви разходи ще му трябват, какви приходи и печалба очаква, какви пари има, ако няма откъде ще ги вземе, под каква форма и т.н. Вярно, че законът позволява за почнеш с капитал 2 лв, но това е чист популизъм и далеч от реалната реалност. Много ми е странно как човек почва бизнес без пари и после почват едни чуденки и врътки...

В допълнение, ако ви издадат фактура за услуга, освен, че трябва да я платите по банка или в брой с касова бележка, това плащане вече е приход на печатницата, който приход евентуално води до плащане на данъци (печалба, ДДС). Освен това тази сума повече не може да си я върнете, както би било при "захранване на сметка", под формата на заем и т.н.
Предвид дейността и неспиращите въпроси на питащия, и предвид това, че вече е нарушител, бих препоръчал поне консултация със счетоводител преди осъществяването на всяка нова бизнес-идея :)
Дневните пари са в размер по наредба, без да е необходим документ. Все пак трябва да се съобразите с условията за даване на цялата сума или частично.
Да кажа, за всеки случай, че има и наредба.