Като е еднократно дали не може да мине като продажба на лични вещи?
При мен работи, поне до отваряне на формата за подаване на Д1/Д6, нататък не съм пробвал (Уин 10, ИЕ вер. 1909 - 18363.1500).
От местния нюзпейпър :)
Цитат
Заплащането на работата в дните за отбелязване на Великден може да достигне четирикратен размер, информират от Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда".

Поради съвпадането на Първи май с Велика събота великденският уикенд през 2021 г. ще бъде с един ден по-дълъг.

Съгласно Кодекса на труда, когато официален празник, какъвто е 1 май, съвпадне със събота или с неделя, първият или първите работни дни след тях са неприсъствени. При работа на неприсъствения 4 май обаче трудът се заплаща с увеличение само ако се явява извънреден, като увеличението е 75%.

Минимум двойна надница се заплаща на всички работещи на официални празници, каквито са четирите дена за отбелязване на Великден – от 30 април - Велики петък, до 3 май – понеделник.

Ако работата на празничен ден е и извънреден труд, то надницата достига четворен размер, тъй като той също се заплаща със 100% увеличение.

Трудът на официален празник, в почивен или неприсъствен ден винаги е извънреден при подневно отчитане на работното време и при ненормиран работен ден. Не е извънреден трудът в празнични и почивни дни, положен по график при въведено сумирано отчитане на работното време.

Изплащането на извънредния труд при този режим на отчитане на работното време е в края на периода, за който той е въведен, и то с 50% увеличение.

Графикът при сумирано отчитане на работното време трябва да е утвърден поименно за целия период, за който то е въведено. Когато се налага полагане на извънреден труд, той трябва да е възложен с предварително издадена от работодателя заповед
...съобразно предварително уговорен график по следният начин:
Понеделник до Събота от 10,30ч. до 19,00 ч. и Неделя от 11,00ч. до 18,00 ч.
Ако това ви е реалният график как спазвате междуседмичната почивка от 36 часа (при СИРВ)?
1065
За "нормалните" фирми да, но за нестопанската дейност на ЮЛНЦ?
Ако намерите Хелпкарма в чл. 22 от ЗДДФЛ...
1067
Щом е от/за нестопанската дейност - има ли въобще данъчно отражение (по ЗКПО)?
Ако се дължи данък от някого (ФЛ?), би трябвало евентуално да е по ЗМДТ.
Само за да се натрупа статистика - съгласен съм с параграфист и ХХХХХ :)
Ако приемем, че имате всички разходооправдателни документи не виждам да сте отразили разход? Нещо такова (без влиянието на ДДС-то):
Аванс/Каса
Разход/Доставчици
Доставчици/Аванс
?
Ами така или иначе задълженото лице е наемодателя, а платецът ще е наемателя. Докато не се прехвърли партидата все ще има проблем и ще се плаща на базата на договора. Ако платят директно на общината поне наемодателят няма да е забъркан :) Ама не знам де...
А ако ЮЛ направо плати на общината ще има банков документ? Защо ще плаща на наемодателя?
Би било хитро, парите да не са имущество и да останат необлагаеми, но мисля, че са :) Но все пак това е юридически въпрос, може да греша.
Намирате ли се в чл. 48?
Според мен събитието "освобождаване" настъпва през месец април, съотватно базовият месец за изчислението е март. Ако програмата ви позволява да направите изчисление в март и с базов месец март - защо не.
В това: "Д-Т 402: 100лв./  К-Т 401: 100лв" - къде е плащането?

Във фактурите на оператора отразен ли е този аванс? За плащането му имате ли КБ? А как сумата на аванса кореспондира с месечните такси и платените суми (на стария оператор)?

Офтопик: За първи път чувам за такова нещо - да предлащаш, за да нямаш проблем с разговорите.
1. Трябва да погледнете правилата на Ибей, възможно е да има разлики в третирането, таксите и т.н. Може би е възможно да преобразувате личния във фирмен профил, ако има такова разделение.

2. Също трябва да погледнете правилата на сайтовете. Във всеки случай трябва да продавате/изпращате от името на фирмата (име, адрес, телефон, плащания и т.н.).

3. Договорът за наем няма нужда да е нотариално заверен, но договореният наем трябва да е на пазарни цени.

4. Тук може би има нещо с регистрация по ДДС, но това ми  далечна материя, изчакайте знаещите да кажат. Не знам какви са тези инвойси от Пейпал - те не са ли просто платежен посредник, а не продавач на стоките? Продавачи не са ли тези, които листват стоките? Ако да - би трябвало фактурите да са от тяхно име?

Нали имате документи от Ибей и Пейпал - не могат ли са де ползват за доказателство за платените суми, за да се намали облагаемата сума?
Аз доколкото разбрах длъжността в ТД е вярна, грешна е само подадената с Ув62? Ако да - няма нужда от ДС, понеже няма какво да се променя (длъжността).
А ако просто сега подадете нормално Ув62 с верен код... щом няма други разлики в Д1 и т.н.?
Тоест, министерството (наемодател) да префактурира тока и водата )които се водят на партида на министерството) към фирмата-наемател?
Не знам да е забранено, но защо не прехвърлите партидите?