Мен винаги ми напомнят на мейла.
Отчетите не са кой знае какво, обикновено е работа на минути, особено щом фирмата ви е дребна. Най-досаден е отчет труд с неговите разбивки на разни плащания.
Не съм чул някой да е глобен, но може да ви досаждат постоянно и да ви искат отчет.
Няма да сключвате договор за 3 месеца, а до извършване на определената работа 68-(1)-2, тогава може да заложите 6 месеца изпитване, но не повече от срока на договора (който ще е свършването на работата).
Потърсете роднините, може и с писмо с обратна разписка на адреса на работника. Ако се намерите документирайте датите, в случай, че се получи проблем с късно уведомление. Вероятно има дължимо обезщетение за неползван отпуск - праща се, доколкото чета, на наследниците, по равно. Трябва ви смъртен акт и удостоверение за наследници. Това се сещам в момента.
За сметка на работодателя е първата книжка, за продължението й не се казва нищо в наредбата.
Заявлението за отлагане е от страна на работника (чл. 176 (1) 2), а уведомлението е от страна на работодателя (чл. 37а).
Моята документация е папка, в която на куп събирам копия на заявленията и заповедите за отпуск, евентуално и заповеди за прекъсване/прекратяване, както и всички други бумаги - уведомления за дължим отпуск, заявления за отлагане и т.н.

За възнаграждения и обезщетения си имам само ведомости за заплати.
Хммм... сигурно зависи от счетоводната програма, ама би трябвало всеки нов лаптоп за 1000 лв да отговаря на изискванията на (поне) масовите програми. Та какви толкова ресурси може да иска една счетоводна програма?!? За съвместимостите - ще кажат продавачите на програмите.
Извинявам се за офтопика, но някак си се сетих за една дума - "пенкилер", която май много пасва на нашата професия :)
Е, ако трябва да спазваме документалната обоснованост до 03.01. вие при вас сте нямали стока, била е някъде на път. Ако пък този ПП-протокол не е толкова документално важен и значим за двете страни... дали не може да се пренебрегне (и датата в него)? Аз, примерно, завеждам някои неща на датата на покупка, независимо, че реално куриерът ми ги е донесъл на следващия ден.
Не е нормално. Нормалното е в 00:01 часа на 1 януари нещата да работят на 100%.
За 325 ал. 1 т. 9 пише:
- "при невъзможност на работника или служителя да изпълнява възложената му работа поради болест, довела до трайно намалена работоспособност" - не знам доколко болничния за 15 дни хипертония може да отговаря на това условие;
- "по здравни противопоказания въз основа на заключение на трудово-експертната лекарска комисия" - нищо не казвате и за наличие на ТЕЛК.

На първо четене (и без да съм задълбавал в четене на други писания)  това основание е неприложимо във вашия случай. Остава взаимното съгласие или изпитването. Ползвайте съвета на Hrili :)
Може да се удържи по желание на лицето. Д55 мисля (по спомен), че не се подаваше за 4-то тримесечие. Във всички случаи лицето си подава ГДД. Вие подавате чл. 73.
Обикновено се пише номера на старата книжка и добавката "продължение". Но в наредбата май нямаше нищо по въпроса какво се прави при продължаване, има само при издаване след загубване, тъй че няма значение за номерацията.
Поискайте консултацията с адвоката да е писмена. Да се каже е лесно, написването дава повод за допълнителни размишления. Нали по едно време искаха само те да дават консултации...
Въпроси към НАП могат да се задават и писмено - по пощата, с куриер, както и в деловодството (последното предполагам).

Погледнах набързо и ми се струва, че този отговор на НАП е близък до вашето питане: Вх.№ 201232 от 20.03.2013 РО ПАЗАРДЖИК Отг. ОУИ Пловдив
Дата на заповедте за прекратяване не трябва да е по-късна от датата на новия ТД.

Тук, на първо четене, малко не съм съгласен. Според мен, теоретично може да се сключи ТД и по време на текущата работа, с отлагане във времето на встъпването в длъжност. Получава се малка бъркотия с "основен" и "допълнителен", ама едва ли е съществено в случая, при условие, че реално труда няма да се застъпи по двата ТД.
В такъв случай, щом има изпълнение, защо искате да анулирате фактурата? Едното нежелание за плащане не е основание. По-скоро имате възникнало вземане, за което трябва да се погрижите, дори и по съдебен път.
Това добре как фактурирате, но какво фактурирате - все пак има сделка, за която е останало окончателно плащане ли?
Уведомлението за прекратяване - в 7-дневен срок от датата на прекратяване, примерно 02.01., ако тази дата решите да напишете. Трябва да изчакате да дойде тази дата, защото преди това няма да ви го приеме. Да не ви смущава, че в Ув62 датата на прекратяване на ТД ще е 02.01. (примерно), а датата на прекратяване на осигуряването 31.12., понеже мисля, че няма да можете да подадете празна Д1 без отработен ден (за 01.01. говоря).
Този отпуск не е задължително да го ползвате при който и да е работодател. Двамата работодатели са независими и вие ще решите дали да го ползвате при единия, при двамата или при никой. Няма проблем да е сами при единия.
maya99, какви нещастия би донесло на работника прекъсването на стажа с един ден, освен хубавите закръглени числа? :)

Дори и да е считано от 02.01. в Д1 ще подадете прекратяване на осигуряването на 31.12. (последен ден в осигуряване), тъй че 01.01. остава висящ. Но и така да е, при пълен отработен януари стажът се зачита за пълен месец.