За пътни и квартирни ще ти трябват два чифта билети и фактури, за двете фирми.
Но тъй или иначе, не ми се вижда добра идея. Едва ли някой ще усети, ама знае ли човек...
Трудовият договор не е на думи а на хартия. Преди започване на работа трябва да имаш оригинален екземпляр, подписан и подпечатан от работодателя, както и копие на уведомлението към НАП, че такъв договор е сключен. Сега може да се окаже, че си работил без договор. Може да си вземеш ПИК от НОИ и да провериш дали са ти внасяни осигуровки, на колко часа си осигуряван, на каква заплата и т.н.

На следващите работи като ти поискат копие на лична карта - не давай. Запиши им данните на лист и им го дай.

Напускането, както и трудовият договор са писмени - подава се заявление за желанието, то се приема (като документ) от работодателя, той се съгласява или не с предложението. Според последното, може да трябва да се отработи предизвестие, да се напусне с плащане на обезщетение от работника или да се напусне по взаимно съгласие. Ориентировъчно. В момента си в самоотлъчка и има възможност (след определена процедура) да те уволнят дисциплинарно.  Напускането не е "хващам си шапката и се махам".

Има и разни други подробности.
Аз давам и УП3, че все нещо някъде не им харесва в НОИ. Също съм правил и УП1 (ли се казваше?), но това май не е задължително, може и човекът да си го попълни. Случвало се е и да искат в свободен текст потвърждение на УП2, мисля че беше.
Евентуално се дължат и разни обезщетения и заплати.
Ако говорим за бюджет явно някъде между всичкото се намесват и бюджетните разходни параграфи, но по спомени параграфът за ГД и параграфът за СБКО са различни. Ако не...
Възможно е. Но как да се тълкува последното изречение от отговора:

Въпрос: Може ли да бъде отложен платен годишен отпуск в размер на 30 дни извън хипотезата на чл.176, ал. 4 и подлежат ли на обезщетяване 20 дни при прекратяване на трудовото правоотношение

Отговор: Съгласно чл. 176, ал. 1 и 2 от Кодекса на труда, поради важни производствени причини работодателят може да отложи за следващата календарна година ползването на част от платения годишен отпуск в размер не повече от 10 работни дни. При уважителни причини по писмено искане на работника или служителя и със съгласието на работодателя ползването на част от платения годишен отпуск в размер не повече от 10 работни дни може да се отложи за следващата календарна година. Съгласно чл. 176, ал. 3 от КТ, в случаите на ал. 1 и 2 за следващата календарна година може да се отложи ползването на част от платения годишен отпуск общо в размер не повече от 10 работни дни. Видно от разпоредбата, правната възможност за отлагане на платения годишен отпуск е предвидена в общ размер до 10 работни дни при производствени причини по инициатива на работодателя и по уважителни причини по искане на работника или служителя. Следователно законодателството изключва възможността за отлагане на платен годишен отпуск в по-голям размер от посочените общо 10 работни дни по реда на чл. 176, ал. 3 от КТ. Също така няма пречка тези 10 дни да бъдат включени в заявката за ползване на платен годишен отпуск. Останалите 20 дни може да бъдат ползвани съгласно чл. 176а, ал. 1 от КТ до изтичане на две години от края на годината, за която се полага, независимо от причините за това, т. е. до 31 декември 2015 г. СН/

http://www.mlsp.government.bg/bg/faq/faq.asp?qid=59655
По принцип 10, но до изтичане на двегодишната давност може да си ползва и 15-те.
Е, 5000 не е чак толкова много, "подозрителността" може да зависи от приходите, оборотите или друг икономически фактор. Ако имаш приход или печалба 7000 е едно, ако имаш 100000 е по-различно. Примерно. Не мисля че върху 100000 възнаграждението от 5000 може да се приеме за необичайно.
Защо? Какво пречи работникът да получи предизвестието по пощата или с куриер, например?
Трите дни работни ли са? Работникът идвал ли е на работа?
И как се установява работенето на СОЛ по време на болничен?
Може би отчитането на вземането от служителя е свързано с намаляване на разхода за облекло - 4213/60 5013/4213? Ама нека знаещите да кажат? Погледни дали т. 8.6. ДДС 20/2004 не се отнася за теб.
Учители ли са? Защото ако да:
(2) Когато лицето от педагогическия персонал напусне, то възстановява получената сума за представително облекло, установена пропорционално на неотработените месеци за годината.
Интересен би бил и евентуалният изпит - ето, аз съм дребен бюджетар и нищо не отбирам от авансови вноски по ЗКПО или осигуровки на СОЛ. Или лизинги, или производство... И кво, не мога да взема изпита, в който едва ли ще има бюджетно счетоводтво? Сферите на счетоводство са разнообразни и специфични, а изпитът? А и за какво тогава ще учат студентите по СК?!?
Въобще не се занимавам да "уравнявам" данъка с доходите от други работодатели.
Едно време беше ДМС, сега е модерно да се казва ДТВ - допълнително трудово възнаграждение. От думичката "трудово" ми изглежда логично, че трябва да има някаква връзка с положения труд - това като пример за обосновка, ако във ВПРЗ се наблегне на труда. У мойто село е на базата на трудовия стаж.
Нямам много-много опит с пенсиониране, ама какви документи за осигурителен стаж и доход ще представи в НОИ? Ако беше преди 1997, можеше и да има вариант, но при липси в персоналния регистър 1998-2002... Може би на база МРЗ?

Най-добре човекът да се консултира в пенсионото. Не бързайте да му изплащате заплати при пенсиониране, ако има право на такива, че може да се окаже, че няма.
Според ВПРЗ.
Трябва да ги внесе в касата 500-те лева.
1. "Динкови" ООД и "Ваня" ЕООД не е ли една и съща фирма, със сменено име?
2. Не е ли трябвало при прекратяването? Сега нали няма такава фирма с такъв БУЛСТАТ?
3. Не знам, ама при условие, че "Ваня" ЕООД поема активите и пасивите на ЕТ "Ваня"...
4. Но нека знаещите кажат :)
5. И защо въпросът е в раздел ЮЛНЦ?
Е, щом сумираното се изчислява ежемесечно защо нямаш пълен брой часове? Ако не се лъжа в такъв случай (едно време му казваха престой) работодателя заплаща пъната заплата... потърси конкретия текст, че не съм сигурен.

Иначе, при едномесечен период на изчисление на СИРВ, като се предполага, че часовете са изравнени, Д1 се подава като нормална, с код 01. С код 16 се подава, ако периодът на изчисление е повече месеци, когато ще има разминавания между официалните работни часове и вашите, а в края на периода се подава корегираща Д1 за целия период.