Няма нужда от шаблон, може в свободен текст - еди кой си декларира еди какво си.
Хм... пре предаване на външното лице не следва ли да се вдигне отговорността от вашия МОЛ за тези предадени активи? Те вече не са в неговия склад, той не отговаря за тях. Освен ако своеволно ги е предал, без разрешение от ръководителя? Тези активи, които "ги няма" нали са във външните лица - защо не ги търсите там? Не правихте ли годишна инвентаризация, не поискахте ли потвърдителни писма за тези активи?

При излизането им от вашето предприятие активите изписани ли са от 9909, та сега да се налага да ги вписвате?

И първото записване (червеното сторно) не ми се вижда редно, при условие, че активите са си били реални, не е грешка или нещо подобно, за да сторнирате.
А погледнато реално и практически, най-добре е ТК да се пазят в досиетата, а не в работниците, защото вероятността да се опазят е по-голяма (особено при някои категории работници). Възможно е и фирмата да загуби ТК, но обратното е много по-често.
Правилно ли разбирам, че сте прехвърлили партидата от наемодателя на името на вашата фирма и фактурата от енергото идва на името на вашата фирма (за всички помещения, включително това малкото)?
Е, не зависи ли от характера на работата? Ако успеете да нагласявате графиците, по-лесно ще е с едномесечен период.
...като с дните на втория болничен намалите дните в приложението...
Тоест:
1. Първият болничен се подава с всичките му дни, вторият с нула (понеже се застъпват с дните от първия)
или
2. Първият болничен се подава само с дните, останали след втория, а вторият с всичките му дни?
Разликата в графите в УП-2 и УП-3 е колонката за възнаграждението. Какво пречи в УП-2 да се попълва осигурителния стаж (години, месеци, дни, часове), вместо изчисляването на периода от-до, който пак е години, месеци, дни, часове, но който не носи кой знае каква полезна информация (а и при необходимост може да се изчисли механично, без да у нужна допълнителна информация)? По този начин УП-3 може да отпадне. Но, защо да е просто, като може да е сложно...
Не знам отговора, но не е ли логично разходът да е за този, който би "ползвал" застраховката, в случай на необходимост?
Плащането на дневните не зависи от наличността на документ за нощуване. Ако наистина остават да нощуват на мястото на командировката - по 20 лв за всеки ден от командировката. Ако отиват сутрин и се връщат вечер - по 10 лв.
Може би е по-добре, че го имате на хартия, с подпис и печат.
Изменението на наредбата е в бр. 44 от 16.6.2015 г. и привеждането на дейността е в едномесечен срок от влизането в сила на наредбата. Тя кога влиза в сила - не е ли три дни след обнародването й - 19-ти?
Ако работата е вършена постоянно през целия период - да, но ако само плащането е през 07 - може само за един месец, който си изберете. Зависи от вида на извършеното.
... поради прекратяване без номер на заповед ...

Хм, в момента не се сещам за норматив за задължителността на номера в една заповед (в реалния сектор)...
Изглежда добре.
В 345 има едно "...съобщението за възстановяване..." - това съобщение от кого е - от съда или от работодателя?
Ако има заповед, тя трябва да е на основание на нещо - например, ако в КТ намерите подходящ текст може да издадете заповедта на негово основание. Бланка - ами, като всяко друга заповед: на основание... възстановявам... и т.н.
А защо е нужна заповед? Имате съдебно решение. По-скоро май трябва да протоколирате връщането / не връщането на работа в срок.
Първо поискайте копие от заповедта за отпуск, за да знаете до кога може да разполагате с работника, съответно да е на 8 часа при вас.
С трудова книжка няма да се занимавате, в нея пише само основния работодател.
За времето на работа ще издадете УП-та.
За времето на работа работникът има право на отпуск, както при основния ТД.
Ми, намисли си един праг в една въображаема Счетоводна политика и действай спрямо него. Но може да се подготвиш и за въпроси, ако прагът е по-висок/по-нисък от тази сума на кошерите.
На първо мислене - отчитам на разход и водя наличността извънсчетоводно/ задбалансово. Съответно в баланса ги няма, в ОПР са някъде из разходите.
Колко ви е прага за ДМА? Това са стари кошери или сега ги купувате?