Преди време в някаква дискусия застъпвах мнението, че няма пречки по време на болничен да се подписват документи, още повече, че беше нещо в полза на или по желание на работника, но след като показаха съдебни решения за противното вече не настоявам. В светлината на това, ако сте подписали ДС в ден, в който сте в болничен може да се счете, че това ДС не съществува.



А ако е с промяна в длъжностните характеристики - не може да влязат в сила по-рано от датата на подписването й от работника.
Няма проблем да има няколко ДлХ - всяка следваща отменя предишната.
Не можете на повече от общо 12 часа дневно. Вариант - да излезете в отпуск по някой от двата договора, докато работите по третия.
Валутни разлики?
Тоест, в момента на подписване на ДС сте били в болничен ли?
Струва ми се, че няма да мине номера.
Бос съм по ДДС, но щом са задбалансови, не означава ли, че са минали на разход при купуването им, а задбалансовото водене е само за контрол на наличността (а е можело и да не се водят задбалансово)? Тоест, каквото е било е останало в 2014 г.?
На цели сектори в страна увеличават заплатите с по два-три месеца назад, например в образованието, а може би и на същите тези проверяващи от ИТ, тъй че зависи от промяната.
Не ми се струва изнасянето на пари от касата (дали от касиера, дали от друго подотчетно лице) да е "плащане". Защото ако е така никога няма да можем да дадем 10 или 15000 лв на управителя, за да ги внесе в банковата сметка на фирмата, което би било нонсенс.
Това не става ли?

Член единствен. (1) Определя от 1 януари 2017 г. нов размер на минималната месечна работна заплата за страната 460 лв. и на минималната часова работна заплата 2,78 лв. при нормална продължителност на работното време 8 часа и при 5-дневна работна седмица.
Имах предвид тази последователност:
1. Заповед или друг документ за новата структура, в сила от 01.03.
2. Заповед (същата или друга) или друг документ за закриване на старите и въвеждане на новите длъжости, в сила от 01.03.
3. Заповед (същата или друга) или друг документ за назначаване извършването на подбор, определяне на комисия, длъжностите, бройките, сроковете и т.н.
4. На тази база комисията извършва подбор, шефът удобрява, като резултатът ще влезе в сила от 01.03.
5. Уреждате трудовоправните отношения с хората - прекратяване или преназначаване, смитано от 01.03.

Може да се окаже, че ще има неспазени предизвестия от страна на работодателя.
Мисля (но не съм чел конкретно, може да има тънкости), че нямя пречка заповедта за утвърждаването на новата структура и длъжности в сила от 1 март и за подбора да е от по-ранна дата, още повече че вече е известно за промяната. Така на 1 март всичко ще е готово.
Ако имате писмено и подписано заявлението, че желае да напуска от определена дата и то е резюлирано от шефа в срок - изпращате заповедта по пощата. Прекратяване с Ув62 от соътветната дата.
Ако имате подписано желание да му се удържи обезщетението за неспазено предизвестие от заплатата - удържате, ако нямате - чакате да дойде да го внесе, евентуално да се съдите.
Заплатата (цялата или остатъка или нищо) я превеждате по сметката му (ако ги превеждате), ако не чакате да дойде да си я получи.

Нещо такова, но нека и знаещите кажат :)
Платен отпуск, неплатен отпуск..., а щом управителят одобрява може би просто ще ги пусне да отидат и да брои деня като работен? Той какво мисли по въпроса?
Много съм далеч от тематиката, но как така нямат срок на годност?!? Дори и да нямат опаковки нямате ли други документи, които да удостоверяват произхода, годността? Ако дойдат на проверка какво показвате?
А ако работник е на основен и на допълнителен ТД - по допълнителния ТД броят ли се още едни 30 дни, освет тези по основния? Е, да, то при допълнителния няма трудов стаж...
Според мен сте в трудови отношения с едната фирма, с другите не сте в никакви. Предполагам може да влезете в някакви краткотрайни облигационни отношения и с другите фирми, за целите на отчета и на квадратчето :)
Аз пиша само тези, които се променят и текста, че останалите клаузи остават непроменени.
Може да пишете, че "...страните се споразумяват за следните промени:..."
Този текст ли имате предвид:
Чл. 204 ал. 4 Разходите в натура, свързани със собствени, наети и/или предоставени за ползване активи, предоставени за лично ползване и/или свързани с използване на персонал, от работници, служители и лица, наети по договори за управление и контрол (наети лица), както и от лица, упражняващи личен труд по смисъла на § 1, т. 26, буква "и" от допълнителните разпоредби на Закона за данъците върху доходите на физическите лица.

Не виждам да се споменава разход за експлоатация. Според мен се начислява данък върху целия разход, в т.ч. и наема, но изчакай знаещите да кажат :)
На работното облекло, ако е по закон или наредба, и са спазени - не.
На СБКО-то - зависи. Ако са пари към заплатата - да (и данък), ако са ваучери, при спазнане на условията в ЗКПО - не. Ако е в натура - зависи - ако са персонализирани разходите - да, ако са общо за персонала (примерно сте си купили нещо за общо ползване) - данък по ЗКПО. Но в това цялото последно изречение не съм много сигурен.
Независимо дали срокът на предизвестие е изтекъл или не, работодателят, при желание, може да пусне предизвестие. В случая с т. 5 и липсата на качества на работника предизвестието би изглеждало малко странно, ако тече срокът на изпитване (защо да държа некадърен работник още месец, като мога да го освободя от утре), но мисля, че не е грешно.