През 2013 г. май не е имало основание за унищожаване на документи. Все пак не бих унищожавал медицински и съдимости, защото това са документи, изисквани за сключване на ТД. Какво ще правите, ако ИТ дойдат на проверка и ги търсят? Валидността им може да е минала, но не и законността за искането и пазенето им, които според мен са две различни неща.

За бройките - може би е добре да се пише, изглежда красиво в протоколите, макар че това не би ми носило никаква информация, както и не може да се засече какво и колко е унищожено.
...но този аванс е усвоен в другия месец за което са издадени касови бележки ...

Не съм запознат с особеностите на тази дейност, но при условие, че полученото гориво е предплатено трябва ли да изддавате КБ? И ако трябва - не може ли ли да се чука в някаква различна група, така че да не се натрупва оборот?
Ако между двете работи не сте работили на непедагогическа длъжност - би трябвало да получите 6-те заплати.

Старо е, но мисля, че и сега е така:
МТСП 94-Ц-10/19.11.1998 г:
“Съгласно ал.2 на чл.1 от ПМС 31/1994 обезщ. по чл.223, ал.3 за срок от 6 месеца могат да получат и педогогическите кадри, които през последните 10 години да работили в звена и оргонизации на бюджетна издръжка в сферата на образованието. От това следва, че ако имате 10 и повече години трудов стаж като педагогически кадър, макар и в различни училища на бюджетна издръжка, ще имате право на обезщетение съгласно чл.1, ал.2 от ПМС 31/1994………..”

Погледнете и в КТД, ако имате.
Някои колеги завеждат група еднакви активи (например 5 кросфита по 400 лв общо 2000 лв) като един ДМА, аз бих ги отчел отделно и на разход. Принципно, не виждам разлика дали са 5 бр. х 400 лв или 400 бр. х 5 лв, отговарят все на едно условие.
Наистина, при описаната ситуация чл. 326 няма място, тъй като той е в раздел "Прекратяване на трудовия договор от работника или служителя с предизвестие" и въпреки следващото (328-1-1) може да доведе до евентуален проблем. Бих говорил с работодателя, може да е просто техническа грешка.
Хм, При условие, че сте чукнали някаква сума и искате да я "извадите" заради сторното - няма как да няма налична, дори и да няма служебно въведени.
Може и да може, стига да натъкмите междудневните и междуседмични почивки. Направете една таблица на ексела и проиграйте ситуацията. Сложното при втория работодател е, че трябва "продължителността и разпределението на работното време" да е уговорено с ТД.
Ако сте сигурни, че ще има болничен и ще е от съответната дата, съгласувано с ръководителя бих подал Д1 с болничен, понеже вероятността за корекция е по-малка.
Гледам, че има разлика в изразяването:

Чл. 327. (1) Работникът или служителят може да прекрати трудовия договор писмено, без предизвестие, когато:
12. е придобил право на пенсия за осигурителен стаж и възраст.
и
Чл. 328. (1) Работодателят може да прекрати трудовия договор, като отправи писмено предизвестие до работника или служителя в сроковете по чл. 326, ал. 2 в следните случаи:
10. при придобиване право на пенсия за осигурителен стаж и възраст...;

и допускам, че само в първия случай се търси правото вече да е настъпило. Освен ако не е просто произволна разликата в двата изказа. Както и бих изчакал, щом става дума за няколко дни.
Всъщност, уверени ли сте, че служителката действително е придобила право на пенсия? Само възрастта не е достатъчна.
Сърдит офтопик: Като се знам каква дейност почвам да "упражнявам" вечер като си легна и почна да превъртам какво трябва да се свърши утре... Та този СОЛ като е решил да прави фирма що не е предвидил, че ще трябва да я управлява и ще има и разходи?!? Каква е идеята да имаш фирма, в която да си никой - не работиш, не управляваш - тогава какво правиш?!? Заради такива хитрини на някои бизнесмени на главите на останалите ни се натрупаха всевъзможни декларации, уведомления и задължения, и без които можем да развиваме дейността си нормално.
(4) Всеки ползвател, който е получил ваучери за храна, е длъжен да върне на работодателя неизползваните ваучери за храна при прекратяване на трудовото правоотношение или договора за управление.

Въпреки написаното в тази наредба въобще не бих се занимавал да търся от работника да връща ваучери при напускане, понеже ми се струва, че по този начин ще изляза от необлагаемостта. НАП настояват, че за да са необлагаеми (имам предвид до 60-те лв), то ваучерите трябва да се дават на всички по равно, независимо от отработеното време. В случая, ако работникът върне част от воучерите излиза, че ги е получил в размер, в зависимост от отработеното време.

Пък и май не видях санкция при неспазване на този текст?

Днес е 18.06. От 15.09.2017 до сега са изминали 9 месеца и 3 дни, ако смятам правилно. Ако до момента нямате заповед за освобождаване и ако работите още два дни след тях договорът ви ще стане безсрочен - КТ чл. 69 ал. 1.

Иначе, по повод законността на текущия ви договор - имаше някакви министерски писма, а и КТД насърчава директорите да не сключват поредица срочни договори с учителите, но като първи такъв с вас - май не виждам незаконност.
Поради какви причини издавате УП-та за 2017 и 2018 г.?

Човекът е работил на 4 часа от 01.12. до 07.06. (последен ден)? 3-2-4 ми изглежда правилно.
Засъжаление не знам отговора, колегите могат да кажат, но печалба 3-5 хил. на месец предполага приличен оборот, регистрация по ДДС... имам предвид не съвсем дребна дейност. Много полезно е тези неща да коментирате със счетоводителя си, който е в час с дейността и може да даде най-правилните отговори :) И то да коментирате предварително, а не след. Така, планирано, се вземат най-правилните и евтини и безболезнени решения :)
Според мен:
- Декларация за съгласие принципно не е необходима;
- Декларация за информиране - може би да се запознаят с правилата за ЛД?
- Свидетелствата за съдимост - ако се искат по законово изискване - защо да не стоят в досиетата?
- Всички сте обработващи. Може би трябва да се определи кои длъжности с какви ЛД работят, според задълженията им, а не всички със всичко.
Ако обработвате данни, които са законово регламентирани (име, ЕГН, адрес и т.н.) - няма нужда от съгласие. Ако обработвате данни, които не са законово регламентирани (снимка в досието, е-мейл, телефон и т.н.) - трябва съгласие.
В следния пример:

- правото е настъпило примерно през юли, но не сме сигурни,
- НОИ издава документ примерно през септември и потвърждава правото през юли

много ли ще е грешно, ако Д1 се подаде за септември (датата на узнаването и на реалното плащане), вместо за юли?... освен логиката, че обезщетението се плаща към момента на напускане.
Според мен пък обезщетенията трябва да се включват в месеца, в който възниква основанието на начисляването им. Миналата година имах напуснал, считано от 01.06., съответно основанието за обезщетението (беше за отпуск) възниква през юни, на база последния месец (м. май; ако бях го включил в майската ведомост с априлска база имаше разлика стотици лв). Д1 беше без отработени дни, само с обезщетението и данъка. Коментарът ми е за датата на начисляване, съответно Д1.