За имането на право ще каже ръководителят, евентуално съобразено с вътрешните правила, ако има такива.
За плащането по време на неплатен отпуск не би трябвало да има проблеми.
Има ли някакво нормативно задължение да имате договор?
8 - 0, 7 - 1, 6 - 2

Ако по основния договор е на 8 часа, по допълнителния не се заплаща стаж (0).
Ако по основния договор е на 7 часа, по допълнителния се заплаща стаж за 1 час.
Ако по основния договор е на 6 часа, по допълнителния се заплаща стаж за 2 часа.
и т.н.

НСОРЗ чл. 12 (8) Допълнителното трудово възнаграждение за трудов стаж и професионален опит се заплаща за действително отработено време в рамките на съответната месечна продължителност на работното време само по основното трудово правоотношение, а при непълно работно време - по всеки отделен трудов договор, до допълването им до съответната месечна продължителност на работното време.

Иначе да, на база на основната РЗ е.
1. Теоретично трябва да ги дадете за рециклиране / на вторични суровини.
2. Е, като няма - няма :) Но е добре да има някакви документи, дори и подписани само от собственика.
Вторият работодател не попълва ТК. Също така не плаща за стаж, ако работното време по първия договор е 8 часа. Ако работното време по първия договор е по-малко от 8 часа, по втория се плаща до достигане на общо 8 часа, Например 8 - 0, 7 - 1, 6 - 2 и т.н. съответно по първия и по втория ТД.

Ако се прекрати основният ТД, втория ТД става основен и се вписва от датата на ставането му на основен. Обикновено практиката е досегашният втори ТД да се прекрати и се сключи нов основен ТД, с всичките му салтанати.
Заповед за назначаване на комисия, протокол от заседание на комисията, документ за брака, например от рециклираща фирма, протокол за брак, утвърждаване на протокола от ръководителя. Сега по време на годишната инвентаризация е добър момента.
За финансовия резултата - нали са напълно амортизирани още през 2009-10 година, би трябвало тогава да са излезли от баланса?
Не е ли все едно да имаш ТД и ГД? Не знам - какво е отношението с хората от комисията? Едва ли е трудово?
Председател, зам.- председател и секретар - не са ли и те членове на комисия? Не са извън комисията.
В такива случаи си правя екселскка табличка с въвеждане на брутно, изчислени осигуровки, изчислен данък и изчислено нетно и като бутам брутното +/- стигам до желаното нетно.
10% - май имате предвиз по ЗДДФЛ? Ако ще има 10% то си мисля, че трябва да са по ЗКПО като за социален разход. Ама изчакай знаещите да кажат най-правилното.
Няма никакво значение, дали на фактурата пише, че ще се плаща в брой или по банка. Даже няма нужда да пише, освен за вътрешна информация и удобство.
На първо четене, ако до момента няма плащане ще пусна КБ за 70 лв.
В момента се сещам някои спешни неща за новата фирма, които управителят сигурно не е взел предвид в частта разходи - разрешителни, ХЕИ-та, трудова медицина, инструктажи, обезщетения (ако се дължат) на освободените работници в старата фирма, договор със счетоводител, писане на правилници за новата фирма.

Обезщетението: 7+20+17 дни, горе-долу. Срок - с последната заплата е приемливо.
ТК - не трябва да я забавят, но работодатели всякакви.
Новия ТД - теоретично може, но аз бих искал да видя ТК на работника... че има разни ситуации, или поне някакъв документ, че вече не е на работа при стария работодател. Но това е грижа на новия работодател.
Това не го ли прави РУО-то?
Вариант е и да пуснете заместника в неплатен отпуск и да го назначите по втори ТД. Така ще си запази работното място.
Само да вметна, че работното облекло и ЛПС май са различни неща и се дават по различни наредби. Казвам го, за да си обосновете добре протоколите и заповедите.

http://www.lex.bg/laws/ldoc/2135715517
http://lex.bg/laws/ldoc/-549167616
Чл. 176 не е ли за отлагане на отпуск? Тоест по 176 (3) може да се вземе само отложен отпуск.
Понеже ми се струва, че работата на счетоводителя по основната дейност и по проекта е просто едно цяло, макар и в различни отчетни групи, най-добре и на него го направете като учителите, да е включена в работното му време. Той като седне да прави отчетите ме може да направи само бюджета, а да остави проекта за друг път.
Това ДС по 119 за какво ще е ? Работата по проект в учителското работно време ли ще се изпълнява или извън него (колкото и да е разтегливо това понятие при учителите)? Ако е извън него ми се струва, че трябва втори ТД.

Предполагам ще стане и по този начин, но помислете и как ще отчитате разхода за счетоводителя, ако е в общата ведомост. Предполагам по проекта ще искат някакви отчети, не е нужно да показвате цялата ведомост. Може би ще се отчита и в друга дейност. А на учителите как ще плащате?
ГД не става ли - за определена работа?
Отпуск - има право, пропорционално на часовете спрямо пълен работен ден.
Трудовата книжка - при втори ТД не се попълва нищо, попълва се само от основния работодател. При поискване се издават УП-та, от писането на които обаче няма смисъл, понеже всичко го има в НАП/ОИ.