В 10-20 - ако имате фактура, според мен. А вие имате Сметка за изплатени суми, нали? Не е нужно "квалификацията" задължително да е по 10-20, дори и да сте го планирали там. Ще направите компенсирата промяна. А че сумата е платена за "квалификация" се вижда от другата документация.
Продавате тези ДМА на цени над стойността им ли?
Не е ли редно с нововъзникналата "печалба" да се намали загубата от минали години?
Щом сте в ликвидация и продавате за да плащате не трябва да сте много на минус? Ако да - тези продажби няма ли просто да намалят минуса? Разходите за заплати за миналите години къде са отишли?
Чл. 19. На командирования, когато остава да нощува в мястото на командировката, се заплащат дневни пари в размер 20 лв. за всеки ден от командировката.
(2) На командирования, който изпълнява служебните си задължения през по-голямата част от работното време в друго населено място без нощуване, се изплащат дневни пари в размер 50 на сто от размера по ал. 1.
(3) За дните, през които командированият се е завърнал в постоянната си месторабота за доклади, проучвания и други, дневни пари не му се изплащат.

***

За вашия случай 20-те лева са ясно определени. От данъчна гледна точка не виждам проблеми, но е нарушение на наредбата.
mimozi77, на същия въпрос със същите дати и същия ДДФЛ днес в НАП казаха да чакам 25 март.
В такъв случай май никога няма да видя чиста справка, все нещо ще има да се обвързва.
Следва, само че срокът е след изтичане на годината, не както досега ежемесечно. Погледни ЗКПО-то де.
Не ми се вярва, но по някаква изключително случайност работникът може да си пази фишовете за заплати, по които да се възстанови ведомостта. Друг вариант за работника е за периода след 1997 (ли беше) да се ползва персоналния регистър, като дойде времето му за пенсия.
Щом сте наемен работник не виждам пречки да сте в ръководството на синдикат. Но ми е любопитно защо питате тук, а не в синдиката - там би трябвало да имат юристи?!?
Статистика, отчет в министерството, декларация по ЗБУТ...
Не трябва ли да има някакво документче с реквизити по ЗСч, много приличащо на фактура?
Предполагам имате някакви процедури при отдаване под наем, които ще приложите, нали? :)
Щом са за нестопанска дейност няма разходи върху представителните. Погледни в системата "Въпроси и отговори" на НАП, там има доста за ЮЛНЦ.
Включвате ли го в Д1 за 10-12.2012? Иначе как ще се разбере, че е за този период?
Всъщност, как хем е за 01.2013, хем за третото трмесечие на 2012 г.?
Що не си платите и подадете всичко сега, за да знаете, че сте приключили по въпроса и да ви се маха от главата? Малко усилие, което може да спести евентуално забравяне и бъдещи проблеми.
Представителните разходи за коя дейност са - стопанска или нестопанска?
За декларациите: http://nap.bg/page?sId235fsL=3&sId235dsA=2013&id=150&textMode=0
Я да преговорим един идеален случай:
- изплащане на аванс за януари на 24.01., примерно, - не се превеждат осигуровки и данък, не се подава Д1 или Д6.
- изплащане а РЗ за януари на 11.02., примерно, - до 25.02. се превеждат осигуровките и данъка, подават се Д1 и Д6 върху/за цялата сума на аванса + РЗ.

Нали така?
 
ЮЛНЦ, без значение какви са, начисляват амортизации по общия ред. Не се начисляваха преди доста вече години, по един стар стандарт.
Няма ли вероятност да възникне проблем със сроковете за БТ, ако ще има регистрация там?
Стрелям на сляпо - 6029?
Договор за дарение имате ли? Хубаво е да имате.