Ааа, то това с молива е било някаква практика направо, или пък драскането и поправянето. Мен ме съсепват стоте вида плащания, които са правени, без обяснение кое какво е.
Да се споразумеем вместо ДОД да са осигуровки... че де да знаеш? :)
Доколкото в наредбата основната бизнес единица е търговския обект (не фирмата), и без да съм никак сигурен в това, което пиша - вие имате два търговски обекта. В единия (офиса) имате софтуер, но не приемате пари в брой. Този софтуер няма нужда да е СУПТО.
В другия (магазина) приемате касов апарат, но нямате никакъв софтуер. И там нямате СУПТО.

Най-добре изчакайте знаещите да кажат.

Принципно може, в КТ пише в кои случаи се прилага срочния ТД - времена, сезонна и т.н. работа.
"До приключване на сезон лято 2019 г." е добър "срок", само трябва да го документирате някак това приключване на сезона. Според мен няма нужда от ДС с нов срок, понеже срокът "до приключване на сезон лято 2019 г." не е изтекъл.
Евентуално може би може да го освободите по 328 (1) 12, но дали няма обезщетения и други утежнения... трябва да проверите.
Имате болничен - носите го на работодателя. Няма никакво значение кой какво мисли и дали му се занимава.
Извън темата за обезщетението - ако не занесете болничния, как ще оправдаете отсъствието от работа?
При мен сумите в първите години 1987-90 са 60 лв за две деца, през 1991 стават 320 и се увеличават нататък.
Ако това са т.нар. семейни имам за една наша служителка, за две деца следните суми за 1993 по месеци. Върху тях не са начислявани осигуровки и не се включват в УП-2:
430
430
490
490
490
490
490
538
538
538
562
562
Но не съм сигурен, така че изчакайте някой знаещ дакаже.
Ако с ведомостите се занимава друг отдел, с фактурите друг и т.н. ще предадете тези документи, които пазите вие. Може да са отчети, оборотни, данъчни декларации, статистики и т.н. каквото има из шкафовете :)
Коригирането на Д1 и Д6 почва от корекцията във ведомостта - каквото бутнете там, такова ще се отрази в декларациите.
По-важни - общо взето зависи от дейността ви, и не по-малко - отношенията с шефа. Една фактура също е важна, защото липса та й може да докара проблеми. Ведомостите, според мен, са сред най-важните.
Много желателно е де го предадете, и то с точен опис, поне за важните документи. На кого - например на шефа.
Въпреки грешката в ТД, вероятно сте разговаряли с работодателят преди започването и сама си знаете, че с връщането на замествания ще сте освободена. Поради грешката, работодателят търси вариант.
Като дойдат и поискат - вадите и давате, това е "на разположение" :)
...Въпреки статията, съмненията остават! :)

И все пак, американците са ходили на Луната.

ПП Извинявайте, с най-добри чувства, но не се сдържах :)
...да продавам свое ръкоделие...
Не знам какво точно ръкоделие правите и продавате и в какви количества и суми, но е много вероятно приходите ви да са по-малко от разходите, съпътстващи легалната продажба. Не изкарвате ли по няколкостотин лева на месец чисто (продажби минус разходи за материали и т.н.) може би не си заслужава. Правили ли сте си такова изчисление?
За отчетени, сигурно ще бъдат отчетени, ама това "ако внесеният капитал не ги покрива" малко ме притеснява :) Толкова ли е малък капитала?!?
Ако няма продажби не се вади дневен отчет.
Може да погледнете и наредбата, ще е полезно, ако ще имате дейност.
Има два вида - касова книга за касовия апарат и касова книга за сметка "Каса".

Първата се води от момента, в който е въведен КА и в нея се вписва (само) оборота по КА. Чувам, че при определени условия, вече не е задължителна.

Втората, за която не съм сигурен, че е задължителна, се води за движението на парите в "желязната каса", така да го кажа, и съответства на движението и салдото по сметка "Каса". Там се описват влезлите и излезлите пари в "желязната каса", зо което се съставят ПКО и РКО.

Например, сутринта от "желязната каса" се вадят сто лв и се слагат в чекмеджето на касовия апарат, за ресто. Пише се РКО и тези сто лв се вписват като разход в книгата за желязната каса. В същото време се въвеждат служебно в КА. Нека през деня имаме оборот (приход) от продажби с КА - 66 лв. Вечерта, след затваряне на търговския обект и пускане на дневния отчет (оборотът 66 лв вписваме в касовата книга на КА) от чекмеджето на КА взимаме 166 лв и ги заключваме в желязната каса. Пишем ПКО за 166 лв и го вписваме в касовата книга. Тава е само примерно, зависи от организацията на документооборота във фирмата.

Ако съдружникът е внесъл 1000 лв в желязната каса, то тези пари нямат нищо общо с оборотите от продажби и с касовия апарат, затова се вписват само в касовата книга на желязната каса. И се осчетоводяват по Дт на сметка "Каса".

Нещо такова.