Малко по-старо:
(7) (Предишна ал. 6, доп. - ДВ, бр. 67 от 2003 г., изм. - ДВ, бр. 38 от 2005 г., изм. - ДВ, бр. 107 от 2014 г., в сила от 01.01.2015 г.) Осигурителят е длъжен по искане на осигуреното лице, на негов представител и/или на длъжностните лица по чл. 40, ал. 3, чл. 54ж, ал. 1 и чл. 98, ал. 1 да издава безплатно документи за осигурителен стаж и осигурителен доход, както и да удостоверява факти и обстоятелства, свързани с тях, в 14-дневен срок от искането.

Новота изглежда е това "за периоди преди 1 януари 2000 г.", което времево ограничение го няма в стария текст. Тоест след 2018 ще се издават УП-та за годините само преди 2000 г.
"Вероятно", "около"... що за термини?!? Който има начислени суми има и разпечатки, откъдето сумата може да се види до части от стотинката. На сайта на БТК си е написано колко струва: "Услугата Универсален номер - 0700 дава възможност да бъдете достъпни за вашите клиенти чрез един национален, лесно запомнящ се номер за цялата страна. Разговорите от крайни потребители от фиксираната мрежата на VIVACOM към номера 0700, се таксуват на цената на регионален телефонен разговор, а абонатите (потребителите) на услугата заплащат разликата (само при национален разговор) до пълната стойност на проведения разговор, в зависимост от продължителността."

И във всеки договор на мобилен оператор пише за номерата 0700 как се таксуват. Малко икономическа култура не е излишна на никого.

А тази точка?
19.7.5. очакван брой дни и персонал – оценка на очаквания брой дни (а не пълния брой дни!) на натрупващите се отпуски (независимо за коя година се отнасят) и брой на лицата, които ще ги ползват през следващата година (виж т. 3.3.3 от НСС 19);

Не излиза ли, че трябва да се прецени/сметне за всяко лице колко дни от оставащите му възнамерява да ползва, а не всички неползвани дни?

Винаги съм се чудел каква е практическата стойност и полза от такова провизиране.
...или ако не го допусна на работа (защото не съм допуснала служителят на работа както е по ТД)....

Това едва ли е така, защото вие изпълнявате законово изискване (забрана), особено при писмени доказателства, че сте подали Ув. 62 в срок, но забавянето е от страна на НАП.

delphine е права, но въобще не бих рискувал да пусна работника да работи, нулите в евентуалната глоба са много.

Чл. 63. (1) Работодателят е длъжен да предостави на работника или служителя преди постъпването му на работа екземпляр от сключения трудов договор, подписан от двете страни, и копие от уведомлението по чл. 62, ал. 3, заверено от териториалната дирекция на Националната агенция за приходите.

Ако послушаш телефонния НАП няма да спазиш горното, понеже като си отпечаташ заверката от НАП там има дата и ще се види, че работникът е почнал преди датата на заверката/отпечатването.
224 (1) се отнася за всички, когато има неползван отпуск, независимо от начина на прекратяване на ТД.
Ами то май излиза, че човекът е платил от джоба си (от собствената си ePay сметка) и сега трябва и да му възстановите парите?
Дали не може да го завъртите като подотчетно лице, той да ви представи документ, че е платил и да уредите разликата с дадения аванс? Примерно: давате му документално аванс от 100 лв, той представя документ за разход 80 лв и възстановява 20 лв? Така ще съвпадне името му на авансовия отчет и на ePay-ския документ. Но не знам как принципно е уредено плащането през ePay, най-добре знаещите да кажат.
Аз бих го освободил.
Няма никакво значение дали във фактурата пише "в брой", "по банка", двете, нещо друго или въобще не пише нищо.
Щом няма взаимно съгласие, и не е в срок на изпитване, възможен вариант е дисциплинарно уволнение. Не съм го прилагал, но от прочетеното знам, че не е лесно и бързо, цяла процедура си е и ако не се направи както трябва работодателят може да изгърми.
А за момента, на първо мислене, бих заличил уведомлнието и бих водил работника в самоотлъчка. Теоретично може да се появи оправдание за неявяването му.
В изпитателен срок ли е? Дисциплинарно ли го уволнявате? Щата ли закривате? Работата ли намалява? Квалификация ли няма? Нещо друго ли? То е ясно де, ама трябва да се впишете в някой член от КТ.
Струва ми се, че преждевременно сте го уведомили в НАП.
Тук не действаше ли чл. 34 от ЗАНН?
Кой знае дали ще проработи реално - превеждате (следобед, но проверете) в последния работен ден на банките, при вас ще се отчете през този ден, при тях ще стигне догодина :)

Не знам дали този последен работен ден банките няма да работят до обяд и преводът да мине същия ден, което ще е неприятно.

Погледнете това http://www.minfin.bg/document/19029:2 , може да пише нещо полезно.

Тъкмо да питам аванс ли е, по фактура ли е и дочетох, че било по граждански договор...
Не съм ползвал системата, но не е ли електронно подаването?
Добре де - къде ли се очаква да излязат тези официални неща, че да ги четем?!? Аз се сещам само за ДВ.

ПП Няма.
Ако кодът е отразен правилно този срок едва ли е от значение, както и заплатата.
Понеже споменавате касов апарат предполагам, че питате за касовата книга към касовия апарат. Ако да - в касовата книга се залепва дневният отчет, изкаран от КА в края на деня, и евентуално ако има касови бележки от кочан, в т.н. сторно бележки. В края на месеца и месечния отчет. На клиентите издавате касовите бележки.

Писането на касови ордери се налага в малко случаи (защото при взимане на пари за услуга се дава задължително касова бележка), но това ще стане според някакви вътрешни правила. Писането на ордери не е толкова нормативно регламентирано, както касовите бележки.
Как хем приходен ордер, хем се внасят в сметката на училището?
В случай, че аз като училище получа пари от наем бих издал фактура (но на кого?!?), а ако е по каса - и касова бележка. Разбира се ще начисля и внеса 3% данък.

Зарежете адвоката и евентуално се допитайте до счетоводството на ПРБ, въпреки, че няма какво толкова да се пита. По-притеснителното е договорът за наем как е сключен и между кого. Май училището отсъства от договора, което за мен е проблем, в общия случай, без да зная подробностите.

Набързо, може да пропускам нещо:

ЗКПО Чл. 205. Социалните разходи, които не са предоставени в натура, представляващи доход на физическо лице, се облагат при условията и по реда на Закона за данъците върху доходите на физическите лица.

ЗДДФЛ Чл. 24. (1) Облагаемият доход от трудови правоотношения е трудовото възнаграждение и всички други плащания в пари и/или в натура от работодателя или за сметка на работодателя, с изключение на доходите, посочени в ал. 2.
(2) В облагаемия доход от трудови правоотношения не се включват:
10. еднократните помощи за лечение, предоставени от работодателя за сметка на социалните разходи - до стойността на лечението;

КСО Чл. 6. (12) (.... в сила от 01.01.2017 г.) Върху средствата за социални разходи, давани постоянно или периодично пряко на лицата по чл. 4, ал. 1 в пари или в натура, се внасят осигурителни вноски, определени съответно по реда на ал. 3 и 5.

Наредба за елементите на възнаграждението
Чл. 2. (1) Осигурителни вноски се изчисляват и се внасят върху стойността на средствата и сумите, изплатени или начислени и неизплатени за сметка на социални разходи пряко, постоянно или периодично на лицата по чл. 4, ал. 1 от Кодекса за социално осигуряване в пари или в натура.
(2)Осигурителни вноски не се изчисляват и внасят върху ....... , както и върху еднократните помощи в пари или в натура, изплатени на работниците и служителите за лекарства, при продължително боледуване, за раждане, при смърт на член от семейството или при други случайно настъпили събития.
Трябва да изясните по какъв начин парите преминават от настоятелството към училището. Може, примерно, да е дарение, защото вие не отдавате на настоятелството и не то е контрагента?
Всъщност, има ли право настоятелството да отдава под наем училищен (общински) имот и да получава парите, вместо училището? Не се ли е провел търг за отдаване под наем? Не съм запознат, но не ми звучи добре.