Не знам, но има лесна проверка - ако без такова упълномощаване може да подаде декларация - не трябва :) Пробвахте ли?
Е, бланка..

Заповед № дата
На основание (закон, наредба и т.н.) ....
Нареждам / прекратявам и т.н.
.... описание на съдържанието...
Заповедта да се връчи на..
Със заповедта да се запознае ...

Ръководител подпис/печат
За фактурата има 5-дневен срок на издаване след данъчното събитие или плащането, тъй че всичко е ОК.
Защо да не е коректно - дали сте пари от касата на 24.10. и сте получили бон с дата 24.10... или обратно. Не виждам казус.
Не виждам и проблем едната дата да предшества другата, но ако КБ е със следваща дата теоретично трябва да минете през подотчетни лица... ама чак пък толкова :)
Добре е да се разделят мирно и тихо и без ексцесии, но по т.10б няма нужда от "разбиране" от страна на работника.
За работните дни трябва да питате във фирмата, може да е просто техническа грешка. А иначе щом сте изработили целия месец би трябвало да е зачетен един месец.
Е, щом в нито един момент/ден не сте работодател на повече от 100 човека какво ви притеснява? Ако ви попитат ще доказвате.
Доколкото знам, критериите за непедагогическия персонал са еднакви за всички длъжности - от заместник директор (ако не е педагогически) до чистачката. Няма как да няма разлика в точките, произтичащо от задълженията и изпълнението.
Не съм виждал указание, може да греша, но имам усещането, че бройката е месец за месец. В момента сте "работодател със 100 или повече наети лица". Не е казано "при средносписъчен брой", например.
Не разбрах много добре какво питате, но има определена обща сума, която се разпределя пропорционално на точките.
Може да прочетете тук, чл. 24 и надолу https://lex.bg/bg/laws/ldoc/2137089558
На теория и в някакъв идеален случай е така, но на практика докато работникът не постъпи реално, не знаеш дали ти е работник и дали да го включваш в графика. Не е рядкост работник да не се яви и да постъпи, така се налага да се промени графика.

А и какво става, ако един работник е писан по график на работа от втория ден, който график той още не знае, а е дошъл първия ден - постъпил ли е на работа първия ден или ще постъпи в деня по график (втория ден)? Този първи ден отработен ли е или не е? Но както и да е.
В ТРЗ-програмата ли, в счетоводната ли, непогасени са от работника към фирмата ли?
Трябва да върнете писмо на публичния изпълнител по точките, които са описани в запорното съобщение.
Изчислението е според чл. 213 ал. 5 ДОПК - малко е засукано, но потърсете, имаше примери в нета, т.е. за несеквистируемата част от заплатата - което сте отбелязали в червено.
Един пример.

Спорен мен ЕТЗ не трябва да се подава, понеже запорът е по ДОПК, а не по ГПК, но не съм сигурен.
Когато се съмнявам в нещо първо поглеждам норматива, после пробвам дали ще стане както си мисля :)

Чл. 13 (2) Работодателят и органът по назначаването могат и по своя инициатива да впишат, коригират или заличат данни в единния електронен трудов запис, като подадат електронен трудов запис....

Добре е да имате входящ номер или негова резолюция на вашето копие на заявлението/ молбата, или нещо друго писмено, защото без такова нямате доказателство, че сте го подали. Управителя може да каже "не съм получавал".

Според мен можете да нарушите предизвестието, пак удостоверено писмено и доказано. Обикновено видът и размерите на обезщетенията (от страна на работодателя или на работника) се вписват в заповедта за прекратяване. Заповедта може да е доста по-ранна от датата на напускане и можете да имате практическо време да платите преди същинското напускане, ако работодателя се страхува, че може да не платите.
Законодателят, изглежда, не е стигнал до регламентиране на практическото приложение на закона в това отношение. Записал е само:

Чл. 20 ал. 2 От датата на въвеждане на еврото в Република България всяко лице, което приема плащания, за които е задължено да издаде фискален/системен бон, е длъжно да ги регистрира и отчита в евро и центове.

Излиза, че ще издаваме КБ само в евро, а ако клиентът даде левове трябва да ги конвертираме "на ум" колко лева да вземем или върнем за съответното количество евро, без да отбелязваме колко левове сме приели или върнали? Поне на простите касови апарати, в магазините със комютърни системи може би ще има възможност.

Нашият касов апарат в момента е настроен при въвеждане/изкарване на служебни пари да отбелязвам дали са левове или евро, като в края на деня на отчета излизат налични и в левове и в евро (засега само левове). Ако обаче след 01.01. по време на продажба не може да се отбелязва валутата на плащане/връщане, такъв дневен отчет няма да може да излезе и няма да знаем какво и по колко имаме в касата.

Май трябваше да има промени в наредбата за касовите апарати.
Един вид дори да обърне лева в евро щом е без документ няма евро - стоят си в лева? И накрая нито евро,нито лева?
Добре де, и в момента се обръщат левове и евро - без документ ли го правите? Не е без документ, щото трябва да се документира курса, нали? На тази база се Дт/Кт сметките. След нова година курсът ще е равен на фиксинга, но според мен е добра практика пак да имаме документ - трудно мога да си представя как, ей тъй, от касата изчезват левовете и се появяват евро.
Ще поживеем, дай Боже, ще видим.
Е, който има налични левове ще ги води в "Каса в лева", докато не ги обърне в евро в брой или не ги внесе в банката. Тая работа с превалутирането просто така, без документ - не я виждам изрядна.