На теория и на практика - работодателя плаща обезщетение от 1 месец за оставане без работа. В конкретния случай - плащате обезщетение от 13.01 до 21.01 и от 21.02 - разликата в дните.
Според мен като чета и ЗДДФЛ трябва да попълните и подадете приложение № 2. Не е лошо да си изтеглите ГДД с баркод, защото има контроли.
Как да процедирате с трудовата книжка? След като лицето не се е явило на работа, заличавате договора и нищо не попълвате в трудовата книжка.
Как така само се начисляват по д.1 и д.6?
И след 21.02 - до 1 месец.
Ще посочите сумата от 300 лв. в корекция (в увеличение)на финансовия резултат в ГДД.
Може би е заличена.
Може би не попълвате нещо правилно. Кога Ви е термина?
Но той не е собственик на ЕТ, а на ЕООД.
С електронен подпис декларацията се попълва онлайн, проверява се, подписва се с ел.подпис и се подава.
Се прави? Може би имате предвид - се превежда?
Ако до 30.04 не прекратите договора на лицето, той си става безсрочен.
Как така иска управителя? То да не е концерт пожелание?
Може ли да напишете какъв код е посочен в уведомлението на т.8?
За лекия автомобил - да, поравно на двамата.
Може в НАП да са регистрирани два ТД, на едно лице, от различни работодатели, по чл.67 ал.1 т.1 от КТ / Вид ТД - 01/.
Имам справка от НАП за това.

А лицето казало ли е на втория, че работи на друго място?
От коя дата е тази фактура?
Защо не потърсите помощ от счетоводител?