Никъде нищо не се представя.
При месец април 2014, това не значи ли до края на месец май?

Месеца на възникване за подаване е м.май.
Следователно  "може да се коригира до края на месеца, следващ месеца на възникване на задължението за подаване на декларацията"  е м.юни
ДЛЪЖНОСТНА ХАРАКТЕРИСТИКА

ДЛЪЖНОСТ: ОРГАНИЗАТОР, РАБОТА С КЛИЕНТИ


Клас по НКПД: 3 – приложни специалисти
Код по НКПД: 3339 3020
Структурно, териториално звено, в което се намира: длъжността "Организатор, работа с клиенти" е в обхвата на отдел "Администрация и помощен персонал".


I. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
         
Обобщено описание на работата, която извършва изпълнителят на длъжността:
1. Посреща клиентите на Дружеството, обслужва ги и приема техните оплаквания.

Трудови задачи и задължения, характеризиращи съдържанието на длъжността:
2. Обработва договорите за наем.

3. Извършва проверка на договорите за наем.
 
4. Изготвя месечни справки, отчита приходите от краткосрочни продажби.

5. Следи за навременните и в срок плащания от туроператори и брокери.

6. Обслужва на място клиентите дошли в централния офис за (фирмата).
 
      7. Изпълнява и други задължения, свързани с работата, възложени му от прекия ръководител или от ръководството на Дружестовто.
      
      8. Повишава професионалната си квалификация.

II. ПОДЧИНЕНОСТ, ВРЪЗКИ И ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ

На кого е подчинена длъжността:
   1. В ежедневната работа „Организатор, работа с клиенти” е подчинен на Директор-оперативен и на Управителя.

С кои други длъжности във фирмата взаимодейства:
   2. Във връзка с изпълнение на длъжността взаимодейства с Координатор, Директор-оперативен, Управител, както и с всички останали служители в Дружеството.

Как се получават и отчитат задачите:                               
   3. Получава задачи от Директор-оперативен и от Управителя.
   4. Отчита извършените задачи пред Директор-оперативен и Управителя писмено (устно) с документи, текущо в процеса на работа.


ІІІ. ОТГОВОРНОСТИ НА ДЛЪЖНОСТТА

Материални и финансови:
1. Няма

По безопасност на труда:
   5. Служителят е длъжен да спазва утвърдените в Дружеството правила за здравословни и безопасни условия на труд и правилата за противопожарна безопасност.

По опазване здравето и работоспособността на другите:
   6. Няма.

По опазване на фирмената тайна и поверителната информация:
   7. При изпълнение на своите задължения Организатор, работа с клиенти е длъжен да не разпространява информация от личен характер, която би могла да накърни личното достойнство на ръководител, работник или служител на Дружеството. Да бъде лоялен към работодателя, като не злоупотребява с неговото доверие и не разпространява поверителни за него сведения, както и да пази доброто име на работодателя. Да опазва в тайна сведенията съставляващи търговска и фирмена тайна.

За резултатите от трудовата дейност:
   8. При изпълнение на задълженията си служителят носи отговорност за:
   - спазване на действащото българско законодателство;
   - качеството на извършваната работа.
 

IV. УСЛОВИЯ НА ТРУД И ПРОИЗВОДСТВЕНА СРЕДА

Специфични условия на труд:
   1. Работи с компютър.

Режим на труд и почивка:
   2. Осем - часов работен ден от 9,00 часа до 17,30 часа, с 30 минути почивка за обяд във времето между 12,00 часа и 14,00 часа, който период служителят избира сам, в зависимост от натовареността на работния процес.
   3. Ползва функционални почивки, определени със заповед на работодателя, съгласно Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи.

Работно и униформено облекло, лични предпазни средства:
   4. Не ползва.


Битови придобивки и привилегии:
   5. Периодични медицински прегледи.
   6. Ползване на фирмена почивна база.
   7. Служебен мобилен телефон.




V. СИСТЕМА ЗА РАБОТНА ЗАПЛАТА

1. Твърдо месечно възнаграждение с възможност за допълнителни материални стимули. Работната заплата се заплаща окончателно в края на всеки месец или до 5-то число на месеца, следващ този за който се отнася.


VІ. ИЗИСКВАНИЯ НА ДЛЪЖНОСТТА

   1. Постижения на изпълнителя:
   А) Вид и равнище на образованието: средно образование.
   
Б) Трудов опит: препоръчителен стаж по специалността.
   
В) Специални умения:
- компютърна грамотност и умения (Word, Excel, Internet);
            - ползване на английски език.

Г) Поведенчески характеристики: умение за работа в екип, комуникативност.

2. Личностни изисквания към изпълнителя (задължителни и препоръчителни): организираност, отговорност, прецизност, изпълнителност.

   3. Основни нормативни актове, които трябва да познава лицето, заемащо длъжността:
   - Правилник за вътрешния трудов ред;
   - Правила за здравословни и безопасни условия на труд;
   - Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи;
- други вътрешни актове на Дружеството.



   Настоящата длъжностна характеристика може да бъде изменяна и допълвана от работодателя при промяна на изискванията и задълженията, произтичащи от нормативни или структурни промени.


Изготвил: ........................ ........................ ..                  Утвърдил: ........................ ......................
      (подпис)                      (подпис и печат на работодателя)
 
Дата: ........................

Получих екземпляр от длъжностната характеристика: ........................ ...................
                                            (подпис на работника или служителя)
ХХХХХ прочетох какво си написал и реших да попитам за да съм 100% сигурен.

Ако да - може само здравно. Въпрос на избор. <--- Това го тълкувам така: никой не го задължава да се осигурява за каквото и да било, но ако той пожелае може да внася ЗО.

 :good:
Ако питате дали ама право на платен за периодът на неплатения /чл.167а/ - да, има право
Имам и един необичаен случай. Лицето твърди, че е работило 10 месеца през 2012 г. в една фирма, т.е. има трудов стаж , но не са му го отразили в трудовата книжка  :blink: През 2013г. работи на друго място и там вече всичко му е както трябва в трудовата книжка.

Та, възможно ли е според вас, със закъснение да му бъде вписан този стаж в книжката, защото човека много държи да покаже пред нас, че е работил именно през тези 10 месеца?

Щом така твърди, да отиде във въпросната фирма, за да му нанесат стажа в ТК.
Няма проблем на първата свободна страница да се нанесе
И за декларация 1 срокът е до 25.08.2014, а не 25.07.2014
От наредба 8:
Чл. 3. (1) Декларация образец № 1 се подава в съответната компетентна териториална дирекция на Националната агенция за приходите:
3. от осигурителите, клоновете и поделенията им за лицата, работещи без трудови правоотношения - до 25-о число на месеца, следващ месеца на изплащане на възнаграждението;

Благодаря :)
Моите ТД и ГД ги подавам веднага след плащането - и Д1, и Д6
Това малко ме обърка и го разбирам така:
през м.06.2014 е положен труда, през м. 07.2014 е платено възнаграждението, през м.08 се подава Д6 с период 06/2014 и дата на изпл. м.07.2014, така ли е?

Вярно е, но може още през м.07.2014, след плащането на хонорара да се подаде Д6, а Д1 трябва да подадете до 25.07.2014 /мисля, че беше и за ГД/
Вие му издавате Прил.2 за стажа при вас.
С него и събрани от другите работодатели, в ИТ ще му издадат нова ТК и ще нанесат стажа до момента
НО сега ми казаха, че трябва да им изпратя специана молба за да ми го изплатят.

Това не е вярно! В последната ведомост, работодателят трябва да начисли обезщетение за неползван отпуск. Освен това и в заповедта за прекратяване трябва да е вписано колко дни обезщетение за неползван отпуск имате
dalila,Вие как определихте 26дни?Калкулатора за ТС ли ползвахте?

Не :) с молив,

2014 04 37
2014 01 11
--------------
00     03   26
В трудовата книжка пиша ТС и ОС  0 г.3м.26д. Правя УП 2 с период 11,01,2014 до 06,05,2014 и получавам  0г. 3 м.  27 дни???Моля, помогнете!

3м.26д са
да, декларация 1 все още не е подадена, днес мислех да превеждам осигуровките и да подавам декларациите и се спрях - да не оцапам повече нещата...
alfa, значи все пак правилно съм вписала в тази точка първия ден, в който нямаме отношения с това лице?
И тази дата би трябвало да я впиша и в Д1, нали така?

20.05. в Д1
От къде идват тези прекъсвания? Лицето е напускало ли?
Чл. 68. (1) (Изм. - ДВ, бр. 100 от 1992 г., предишен текст на чл. 68, доп. - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 31.03.2001 г.) Срочен трудов договор се сключва:
1. (изм. - ДВ, бр. 100 от 1992 г.) за определен срок, който не може да бъде по-дълъг от 3 години, доколкото в закон или в акт на Министерския съвет не е предвидено друго;


След като няма упоменат срок в договорът, остава  3 години, съгл.ал.1
Трябва ли да уведомя работодателя си когато съм записана редовен студент, но в същото време съм и по майчинство? Дали има някакво значение за осигуровките?

Работодателя - не
университета - да
Щом данъкът е платен през м.04. в Д6 трябва да попълните в т.9 м.04., в т.18 - 30.04.
Да, може да прехвърлите майчинството