В трудовата книжка се вписва основната заплата. Това няма отношение за пенсионирането.
За осигурителния доход, който ще се взема за пенсиониране, се издава УП2 или се ползват данните от персоналния регистър на осигурените лица.
Аз бих заложила на:
402/401  9000.00 лв
453.1/401  1800.00 лв
401/503  10800.00 лв

204/402 9000.00
453.1/401  0.00

Е. не съм сигуpна :)
Аз пък не зная ти какво искаш да направиш
Фактурата трябва да изглежда горе-долу така:
1.  сграда  1000 лв
2. такси по прехвърлянето 50 лв
3. приспаднат аванс  300 лв
 дан.основа 750
ДДС 150

Това, че няма документ за остатъка от стойността на сделката си е проблем на собственика. Да си търси парите от клиентите или да пие една студена вода, след като е направил невярна декларация пред нотариуса. Пък ДДС-то ще трябва да си го внесе. Независимо дали си е събрал вземанията или не.

Ако имаш други идеи, можеш да ги споделиш. Мнението: "Не начислявам ДДС, защото няма плащане", е меко казано несъстоятелно.
как да начисля ддс

ДДС се начислява върху стойността на сградата и върху дължимите такси. Виж ЗДДС. Колкото и да не Ви харесва. Плащането няма общо с начисляването на ДДС.

Е, ако сградите са стари, можете /можехте!/ да изберете да е без ДДС. За подробности - ЗДДС.
Не бъркайте понятията сделка, фактура /ДДС по фактурата/, задълженния, плащания /парични потоци/ и приходи.
И като имате документ само за 30% от сумата, поискайте да Ви платят останалите 70%. Нали не продавате сградите само за 30% от договореното?
Вижте в КТ кога неплатеният може да е по желание на работодателя. Аз не намирам подобно основание. Освен това за майките. То и в ЗЗО така си е написано.
По-добре оправете нещата навреме. Както казах - един ПКО ще свърши работа. Не става въпрос за символичната сума, а за неспазване на КТ и ЗЗО..
Вижте в КТ кога и при какви условия е отпуска по производствена необходимост и май ще се откажете от него.
Казах Ви и в другия форум - потърсете всички документи по сделката- предварителни договори, плащания и т.н. Ако не знаете кога и какво е станало, няма начин да го осчетоводите. И никой по форумите не може да Ви помогне.
Ще спомена само, че при продажбата сте били длъжни да издадете фактура за цялата стойност на сделката по НА + дължимите такси + ДДС върху всичко това. Пък плащането е само паричен поток...
Не зная как "избрахте" осигурителни вноски за сметна на работодателя? Ако работодателят не е успял да си вземе парите от работника, това си е негов проблем. Вземането си стои. Може да поиска доброволно плащане от работника. Може да го съди. Ако мисли, че си заслужава за 1-2 лв. По-добре да "оправи" нещата "по документи" и да си гледа работата. Един ПКО ще свърши работа.
Доходът, върху който се дължат ЗОВ е 1/2 от минималния осигурителен доход за СОЛ, пропорционално на работните дни в месеца. Понеже виждам, че не сте наясно със ЗЗО, ще дам пример: При месец с 21 работни дни и 2 дни неплатен, в т. 27 се попълва 20 лв /420:2:21*2/. В т. 28 - 8%. И няма отделно за сметка на осигурен или за сметка на осигурител. Пpочетете ЗЗО, а не само указанията към Д1!
С 01.
Особеното е, че трябва да отразите дните като дни без осигуровки, зачетени за стаж /в подточките на т.16/. Попълвате и т. 27 и 28 за ЗОВ за тези два дни. ЗОВ са за сметка на лицето и ги удържате от заплатата.
Капиталът е 5040лв, толкова беше минималния когато го учредявахме. Беше позволено да се внесат по малко и сме внесли 3600. Това вързва ли ни до тази сума?
"Връзва" Ви до 5040 лв. + всички налични активи.
А разликата от 3600 до 5040 отдавна трябваше да е внесена в дружеството. Отсрочката на тогавашния закон отдавна е изтекла.
ЗКПО, чл.65, ал. 13
Заявяват желанието си в свободен текст. Не съм разглеждала СИС за 2015 - може да има някоя отметка.
За Д1 - ако е работил няколко пъти по един или няколко дни с паузи, то подавате една декларация с коректно попълнени полета за начало и край на осигуряването. Напр. -в т.14 - 01, 08, 18, 25, в т. 15 - 03, 08, 21, 29. Е, не съм гледала дали са почивни или не :-)
За Д6 с данъка - подавате от 01-ви до 25-ти на месеца, следващ плащането. След като плащате веднага, логично е да се подава заедно с Д6 за осигуровките

Има указание на НАП за декларациите при еднодневните ТД. Тези в НАП Казанлък би трябвало да са запознати...
Проблемът ще е само в Д1 и Д6 за осигуровките.
Д6 за данъка се подава според датата на плащане на заплатата и удържане на данъка. Това може да е станало вчера или да стане  на по-късна дата
На давността не можете да се позовете. Доколкото помня, за подобни вземания давността е 5 години и се прекъсва с поканата за доброволно изпълнение.
Едва ли ще има полза и от закриването - ще Ви направят ревизия и пак ще си вземат дължимото. За обявяването в несъстоятелност - нищо не мога да кажа.
След като се предлага и прекратяване на ТД с предизвестие, редно е да се посочи дали предизвестието ще бъде отработено или не. Някак си не е логично да има предизвестие и веднага са се иска оформяне на трудовата книжка. Няма ли да е по-добре, ако текста е:
С прекратяването на договора, моля, да оформите трудовата ми книжка и необходимите документи...
Или: Моля, да оформите трудовата ми книжка и необходимите документи, предвидени в законодателството и да ми ги предадете в последния работен ден.
Следва да си платите осигуровките + лихвите.
Закъснението на вноските може да доведе до проблеми с болничните,  ако се осигурявате и за ОЗМ /на високия процент/.
Колеги за по голяма точност отидох до НАП и ми отговориха ,че щом заплатите са за м.09 няма значение. Нищо да не правя.Погледнах и за задължения в страницата на НАП - не дължа нищо.

Не казах ли същото?
Отговор 3 | Вчера в 17:39
Код корекция с нулеви стойности и дата 30.09.2015 г. в първата колона. А във втората сумите на осигуровките и дата 15.10.2015 г.   :smile1:

Това сигурно ли е?
Пък и какво значение има тази дата? Още повече, че на 30.09. може да са начислени.
Какво очакваш? Наистина втората фирма не е уведомена по официалния ред, но... Предполагам че си сигурна, че е по-добре да се яви. В най-добрия случай да ползва това "доброволно" явяване и мързела на служителите на ИТ като коз при проверката или като "смекчаващо вината обстоятелство".

Още по-лошо щеще да бъда, ато въпросната касиерка не беше уведомила втората фирма :(
Не мисля, че могат.
Пенсията се плаща от НОИ, а задължението за ЗОВ е към НАП. За да се правят удръжки от пенсията трябва да има сериозно основание - влязло в сила постановление, наложен запор...