При положение, че не дължи осигуровки като СОЛ през второ и не получава личен труд, то предполагам че не би следвало да подава Д1 през второто?
Щом и във втората фирма упражнява дейност, то задължително и от там подава ОКД5  като маркира само "започвам дейност".
Защо трети път?
Вече имате отговор в другата тема
За да получавате обезщетение за бременност и раждане трябва да имате 12 месеца осигурителен стаж с осигуровки за ОЗМ.  Този стаж се брои от най-първия Ви работен ден при най-пърмия работодател. Т.е. не е задължително да са 12 последователни месеца или да да при последншя работодател.
Ако нямате нужния стаж когато излезете в болничен 45 дни приди термина,  няма да имате право на обезщетение,  но по време на болничния ще Ви се "трупа" стаж. Когато съберете 12 месеца ще почнат да Ви плащат обезщетение.  От този момент нататък. Няма връщане назад.
С договор по чл.114 от КТ? Но в декл.1 май ще трябва да се попълва всеки понеделник като дата на започване на осигуряване, а четвъртък като дата на прекратяване.
Точно така
Чл.114 е точно за целта - работа в определени дни от месеца. Посочвате, че ще работи всяка седмица от понеделник до четвъртък вкл. Не виждам проблем с ТД. Само дето стажа няма да е като за пълно работно време.
Е, и с Д1 ще трябва да си поиграете
Много добре трябва да прецените дали тези "постъпленията са от спорадични плащания в Интернет" наистина са ""нестопанска дейност" на ФЛ"  или са "дейност по занятие", стопанска дейност на ФЛ, регистрирано като СОЛ. Границата е много тънка. Най-добре е да обсъдите всички подробности с Вашия счетоводител. Само по форумите няма да стане.
Колкото за здравните по време на болничните и майчинството - счетоводителят Ви няма начин да не го знае.
 реално виждали ли сте домашен майстор да ходи с касов апарат в джоба на работния гащеризон 😀
Че защо не.  Има едни такива малки преносими касови апарати точно за такива цели.
просто се чудя как хем са изрядни, хем успява да го избегнат.
Няма начин И едното И другото. Или са изрядни и издават касов бон при плащане в брой, или го избягват и не са изрядни.
Не, няма право да ползва платен годишен отпуск за 2024 г.

Не можете да му разрешите такъв през 2023 г.

 Преди да пишете, четете въпрросите, колега.
Никъде не е казано, че отпуска за 2024 ще се ползва през 202 Точно обратното: "иска да ползва 11 дни отпуск  от края на януари следващата година"
Доколкото имам спомен, някъде беше записано, че работникът декларира прид втория работодател дохода от първия. Сега не мога да го откршя къде беше.
Та: искайте поне декларация за месечния осиг.доход
Сериозно ли не си подавала? Не е вярно, че не става. Дните са в дни с осигурителни вноски, зачетени за осигурителен стаж и в т.21 осигурителния доход е нула.
За дните, зачетени за стаж става (прилагала съм го за лица в неплатен, осигурени на друго основание). Попитах за дните, които не се зачитат за стаж (при код 28 в т.12)
Мисля си, че щом "този ще му е 2-ри допълнителен ТД", то основанието трябва да е по чл.111. Това е водещото. След това ако искате допълнете "във връзка с чл.114 или 67". А след като ще замества отсъстващи, защо не и във връзка с чл.68/1/3?
В ТД все пак трябва да има някакво работно време , работни дни или СИРВ. При СИРВ също ще трябва някакъв предварителен график. Не мога да дам съвет как ще го правите, ако предварително не знаете кой кога ще отсъства.

ПП. Понеже споменавате неплатен: може ТД да е на 8, 4 часа или колкото Ви трябва при петдневна работна седмица. Когато Ви трябва -работи, когато не Ви трябва - "пожелава" да ползва неплатен. Остава само да фиксирате датата "до кога". Или да я нанесете или коригирате в последствие
Не може ХЕМ РАБОТОДАТЕЛЯ,  ХЕМ РАБОТНИКА да има задължение. Задължението е на работника.
Съгласна съм - задължението е на работника. Защо тогава в Д6 няма отделна позиция за ЗО, дължими от работника, а всичко излиза като задължение на работодателя?

 Подава се нулева Д1,  за да има какво да коригирате после.
Вие лично подавал ли сте "нулева" Д1 за работник в неплатен, незачетен за стаж, или само раздавате съвети? Аз съм опитвала. Не става.

Д1 със задължение се подава СЛЕД ВНАСЯНЕТО НА ОСИГУРОВКИТЕ ОТ РАБОТНИКА.
Ще повторя въпроса на fsomontagivarna: в кой закон, наредба или указание е регламентирано това? Моля за точен цитат!
КИ към фактура от 2020 г или КИ, издадено 2020 г?
Първо сте набутали работодателя да внася осигуровки, които не дължи, защото не знаете как да напишете Д1 и Д6,
Лично аз никъде в Д1 за работник /код 01 или 28/ не видях къде да сложа отметка, за плащане или неплащане  на ЗО.
Бихте ли разкрили тайната как да попълним Д1 и Д6 за работник в неплатен, който не си плаща здравните, така че в Д6 да не излиза задължение?
Щом полага и труд в ЕООДто, различен от управлението, дори задължително трябва да се самоосигурява. Няма значение дали този труд се заплаща /възнаграждение за личен труд/ или не.
Освен осигуряването по ДУКа.
Най- удобно е плащането през сайта на НАП с дебитна или кредитна карта. Вход - с ПИК или КЕП на ФЛ - Услуги - Справка за задълженията с възможност за плащане - плащане - плащане чрез виртуален ПОС на НАП (или чрез  epay, ако Ви е по-удобно)
Първо трябва да е подадена Д1 и да са формирани задълженията.
В т.14. 24/0/0/0/0
За т. 31 и 31а - вижте указанията към Д1. Има ги в наредбата.
Не виждам да сте попълнили процентите на осигуряване след т.21

ПП. Някои неща ме стават само чрез форумите. Ако сам/а ще сте си счетоводител, трябва повечко да почетете
Софтуер, поддръжка на софтуера, поддръжка на хардуера, канцеларски материали /хартия, папки, тонери.../, книги, справочници, абонамент за периодични издания....
Външни услуги - консултации, семинари, преводи и др.
Кафе, вода, чай ... почистващи препарати, тоалетна хартия /осигуряваме безопасни, здравословни и хигиенични условия на труд/ Разбира се в разумни количества :)
Фактури от СТМ. Очила за работа с компютър, лекарства за аптечката, ел.крушки или други осветителни тела ...