не попълвате т.27 и 28
Въпросът ми е като каква да се осигурявам докато нямам доходи във фирмата?
Например като собственик на фирма, който упражнява дейност
Като домашен майстор извършвате услуги по занятие, т.е - извършвате търговска дейност без да сте регистриран като ЕТ.  Данъчното облагане е по чл. 26, ал.7 от ЗДДФЛ (15 процента данък върху печалбата), а осигуряването е по чл.4, ал.3, т.2 от КСО.
Ха честито!

Ако бяхте питали предварително може би щеше да се намери по-икономична форма на упражняване на дейност като домашен майстор, отколкото като физическо лице без регистрация.

Не съм наясно с бюджетните институции и указанията, които министерствата спускат към тях, но:
При Вас не се сменя само кода, а се сменя длъжността. Това не може да стане с едностранно решение на шефа или счетоводителя, а само с двустранно подписан документ (допълнително споразумение).
Не зная какво уведомление КЪМ НАП е трябвало да подписвате . Подписва се справката ОТ НАП за прието уведомление за сключеното допълнително споразумение. Самото ДС се подписва преди това
Има ли опасност да намалят заплатите - размера на заплатата се посочва в ДС и Вие тряба да се съгласите или не
Има ли опасност от уволнение - вероятно. Особено ако ДС се сключи във връзка с чл.70 на КТ и се уговори срок на изпитване. Това също е вижда в ДС
Ако е основен ТД, бих избрала чл.114.
Ако е допълнителен - 110 или 111.
И в двата случая може да добавите "във връзка с... 67, 68, 70..."
Опитайте и ще видите. После споделете резултата
Чрез съпруга/та си
Чрез ГДД, ако има други облагаеми доходи над 7920 лв

С други думи: ако има удължан или дължим данък - ползва облекчението, ако няма - ползва до нулевия размер на удържания данък
НА данъчен документ ли е?
Калега Стефка Делла, ако не Ви се чете КСО, НООСЛБГРЧМЛ и Наредба Н-13, поне потърсете в Гугъл "СОЛ с две фирми" :(
Въпросът е дъвкан, дъвкан....

И да не забравите ОКД5 от втората фирма.
Е, чак и двата не е нужно :)
Или едното, или другото. На това основание и заповед е достатъчна. С оглед на защитата на личните данни е добре за всеки работник/служител да има отделна, персонална заповед
А защо да не минават за разход?
Вашият счетоводител какво казва по въпроса?

Колкото до анкетата, която сте поставили отгоре - въпросът е нееднозначен и трудно може за се даде хем общ, хем точен отговор.
 Айде сега :) Никой не е казал, че касата на дружеството задължително трябва да се намира в магазина или офиса на дружеството. Още повече, ако "офиса" е апартамента на собственика
:)
Цитат
не можах да намеря информация подава ли се някаква декларация или уведомление ,когато започваш да се осигуряваш на Договор за Управление и Контрол. 
Единствено Д1.

Цитат
 първо трябва да прекратя в НАП осигуряването като СОЛ
 
Така е, ако наистина вече няма основание за осигуряване като СОЛ - няма да извършва никаква друга дейност в дружеството освен управленската по ДУК.

Цитат
поради покачване на оборота желае да започне да се осигурява като ДУК 
Правите го само защото имате свободни пари или защото  искате да си намалите печалбата? Или искате да увеличите осигурителния доход на управителя? И в двата случая може да се намери и друго решение.
Изплащането на личен труд след като се приспаднат личните осигуровки на сол ли общо за годината трябва да бъдат 9999
Не съм наясно по въпроса, но не се ли гледа брутното възнаграждение?
Ако смятате, че написаното от Вас е вярно, моля да се аргументирате и да посочите указание, становище или друг документ на компетентен орган.
Щом питате за "единия" управител, значи има и друг управител.  Няма проблем управител А (от позицията на представляващ работодателя) да сключи ТД с другия управител (от позицията на работник/служител) за длъжността "управител" или друга.
тоест ако правилно Ви разбирам - 933.17.8%

ако може един съвет - заслужава ли си да се закупува тоя стаж - ще може ли да се избият тея пари - или да си карат колкото им е СЕГАШНАТА. пенсия
Купуването на стаж има смисъл само когато недостига при пенсиониране
Не съм се ровила и не съм сигурна, но не мисля че такава "покупка" влияе върху размера на пенсията
Предполагам че питате не за СОЛ- управител (не зная дали има такова понятие), а за самоосигуряващ се собственик/съдружник.
Въобще не бих осчетоводявала. Нито ще ги начислявам, нито ще отразявам плащане.
Ако има плащане на личния труд няма да приспадам тези осигуровки преди облагане с данък
ИМАМ ФАКТУРА ЗА ПРОДАЖБАТА
ФЛ е издало фактура за продадените от него отпадъци? С какво по-точно се занимава това ФЛ? Има ли някакви регистрации (СОЛ, ДДС, ....)?
Вместо да викате, обяснете по-подробно конкретната ситуация
До вчера не беше актуализиран ПП на НАП за Д1 и Д6, който включва и справките по чл.73.
Не ми се вярва и днес да го пуснат. Нали още са в профилактика
Според мене не би трябвало да има никакъв проблем да се ползва облекчение за две деца и чрез работодател и чрез ГДД.
Подкрепям. Още повече че в Прил.10 може да се отбележи, че при работодателя е ползвана част от облекчението