Е, ако човекът е бързал да се регистрира на борсата за тези две седмици, наистина е по-добре с две Д1
Не е въпросът до попълване на т.14 и т.15. При такова прекратяване начинът на попълване е следният: в т.14 първото поле празно, във второто 25, в т. 15 09 в първото поле.
След като договорите са различни, по-логично е да има две Д1, но ако длъжността, работното време и т.н  са еднакви, не е проблем да пуснете само една Д1
Не.
Не е чак толкова категорично Не :)
Не, но ако основният работодател е направил годишно изравняване на доходите
В нито един НА не съм видяла да е написан такъв текст.
Въпрос на практика на конкретния нотариус.
Има и така и иначе.
Ако няма конкретен текст, явно разпределението на таксите е според ЗМДТ.
За месеците с платено майчинство се взема дохода, от който е изчислено майчинството
За месеците, през които сте вземали по 340 лв, се смята минималната работна заплата (420 лв за 2016 и 460 през 2017)
За месеците, през които работите - дохода, върху който Ви осигуряват.
Според проверяващ представител на инспекцията по труда това е нарушение  на чл. 245 ал 1 от КТ  ,съгласно който трябва да се гарантира изплащане на възнаграждение в размер не по-малък от МРЗ за страната

Ама наистина ли сте имали проверка и така са Ви казали? А написали ли са го?
Или просто се безпокоите дали няма да стане?
Ще се включа от позицията на работодател и ще повторя това, което каза  delphine:
 Всяка монета има две страни и винаги ще има и доволни и недоволни. Който получава си мисли, че получава малко . Който дава си мисли, че дава много.
Тези, които мислят, че заплата от 800 лв. / примерно / е мизерна нека станат работодатели и да предложат повече.

Заплатите не падат от небето, а се изработват. Освен заплатата, трябва да се изработи и нещо отгоре - за осигуровки, за СТМ, за... за ДДС, ако щете.
Като счетоводител не може да не оцените, че на всеки 100 лв заплата работодателят плящя около 19 лв осигуровки и намалява данъка си с около 12 лв. /Стана 107 лв/. Тъй като за този разход не може да се ползва данъчен кредит, добавяме и 20% или около 22 лв. /Стигнахме до около 130 лв/. Освен това има допълнителни разходи - СТМ, задължителна застраховка за трудова злополука, работно облекло и лични предпазни средства и т. н. и т.н. Не съм си правила труда да смятам точния разход, но по груби сметки - около 1-3% от заплатата. И какво се получава - за да можете Вие да получите "чисто" 78 лв от всеки 100 лв брутна заплата, аз трябва да имам приход от Вашия труд поне 130-135 лв. При това без да калкулирам моята печалба.
Е, ако имам приходи - ще си позволя да направя и по-големи разходи, но ако нямам приходи - ще ми позволите ли да удържа половината Ви заплата за да платя тока, интернета и таксата за счетоводната програма?

ПП Само за информация  - с работниците имаме консенсус на тема заплати. Когато има работа - работят и знаят за какво. Когато няма работа - отиват на борсата или ползват по-дълъг неплатен отпуск.  От 15-20 години въртим почти едни и същи хора. Че и синовете им :)
Попълва се. Вижте указанията към Д1 в наредба Н-8

Освен ако наистина не сте задължени да правите текива вноски (не помня кои фирми са изключенията) и не бъркате нулевата вноска с липсата на задължение.
А какво сте попълнили в т.12.4?
Не видях да е казано, че дните се ползват само веднъж. Ползват се при всеки отделен случай. Ако стъпвате в брак два пъти годишно - и двата пъти ще имате право на по два дни :)
За една година работа по трудов договор на 3-часов работен ден се полагат минимум 8 работни дни отпуск. Т.е. - почива общо 8 работни дни в годината по 3-те часа, които би трябвало да ходи на работа. В ТД се записва: "Полагаем годишен отпуск - 8 работни дни"
Това: "за 6 м. 4 дни" не разбирам от къде идва и какво питате
Основния си е отделно. При 5 часов работен ден отпуска е минимум 20 дни. Не зная дали на шофьорите се полага и нещо допълнително.

Отпуска е пропорционалто на трудовия стаж. За1 ден  трудов стаж се зачита времето, пред което са отработени минимум 4 часа.
 По тр. договор по чл.110 -за 3 ч. от 11до14 ч. ,който е в рамките на раб.време 8.00 ч. какъв пл.отпуск би следвало да пиша  в ТР по чл.110
благодаря
(20:8)*3=7,5 ~ 8 работни дни
 Това което не ми е много ясно корпоративния данък къде трябва да се отрази в ОПР-то?
В "Разходи за данъци"
Ако работата като шофьор позволява работа по втори ТД и не се изискват определени часове почивка, разбира се ;)
Пропуснал съм да кажа че договора за срок от 6-месеца и за двете страни.
В случая няма разлика. Работодателят има право да се възползва от чл.71. Няма забрана (или поне аз не зная такава) договорът да се прекрати по време на болничен. Трябва само да можете да връчите заповедта по надлежен начин (с обратна разписка, напр.)
Изчакването на края на болничния е по-добрият и практичен вариант, но не е задължителен.
Тъй като става въпрос за бъдеща майка, нещата опират не само до пари, но и до човещина. Тук не мога да дам съвет, тъй като не познавам ситуацията.

При Вас забелязвам и нещо друго: ТД е по чл.68, ал.1, което значи срочен ТД. Не сте посочил точката, но няма значение - рано или късно този договор трябва да бъде прекратен с изтичане на срока, завършване на работата или връщането на титуляра. Много неприятно за майчето ще е, ако това стане докато е в болничен или в майчинство. Особено в момент, когато няма възможност да отработи поне един ден по друг ТД. Може би прекратяването на договора при Вас в момент, в който все още може да работи, да се окаже в нейна полза.
Най-добре е да разговаряте и да се разберете.
И Вие сте първият ме работодател?
Ако е "да", ще трябва да връщате парите
И аз като твоя счетоводител, не съм чувала за подобно нещо. Трябва да се осигуряваш, поне като СОЛ върху 460лв-26.8%.
Освен за периодите,през които нямаш дейност. Ако са разграничими и документирани.
Ако разчиташ само на нета, а не на КСО, виж това:
http://www.nap.bg/document?id=14016
ред 13.1.2
Стъпваш в поле 1. Код корекция и натискаш бутон F1. Всичко си е написано.
1.Код Корекция - избира се между 0 - основна декларация; 1 - коригираща декларация; 3 - заличаваща декларация.

По същия начин можеш да видиш какво се попълва и в други полета
даже работника да е уволнен,работодателя е задължен да подава болничния до 6 месеца

Това на какво основание?