- ГФО в ТР
- декларация за неактивност в НСИ
- декл. чл.92 обр.1010 в НАП
По отношение на назначаването на работници на трудов договор /пенсионери или непенсионери/ собствеността на дружеството няма никакво отношение.
Общинската собственост може да оказва влияние върху нормирани, лимитирани и т.н. разходи за заплати, щатни разписания, подбор на кадри и т.н., но не и върху осигуряването на работниците по ТД
За ДДФЛ - ако има телк над 50%  -да, ама за осигуровките..........????
Намери си работа или "работа" колкото може по-бързо. И на по-висока заплата.
По време на обезщетението за безработица не си осигурена за общо заболяване и майчинство. Не е добре първият болничен да те завари на борсата.
може ли в неговата фирма да стане на 1 или 2 часа
За можене - може. Щом е на ТД по КТ. Друг въпрос е, при евентуална проверка как ще  обосновете липсата на управление на фирмата през останалите 6-7 часа. Пък недай боже, да имате някой документ с отразен час на съставяне/подписване/пращане извън работното време на управителя...
И говорим за управител на фирма, т.е. този който сключва догооврите, подписва платежни и други документи, а не за управител на заведение, който управлява само подчинените си, нали?

А относно уведомлението по чл.62 - да си видяла някъде в него да се отразява работното време?
Чакай, чакай - нали си СОЛ - какъв работодател те гони? Ако си работил/а някъде на трудов договор, то за този период задължението за подаване на Д1 и за внасяне на осигуровките е задължение на фирмата-работодател. По твоето ЕГН не могат да се появят задължения, свързани с трудов договор.
Не съм чела "онова нещо" от сайта на НАП, но мисля, че щом в справката има задължение, значи то ВЕЧЕ е декларирано и не е нужно ПАК да се декларира. Плащате, чакате няколко дни и проверявате дали е изчистено.
Надявам се все пак ОКД5 да е била подадена. Иначе нямаше да сте СОЛ и нямаше да има задължения.
Та - плащате осигуровките, подавате Д1, плащате евентуални глоби ... и така
А внасяхте ли осигуровки като СОЛ, подавахте ли редовно Д1?
Ако смятате, че от Ваша страна всичко е наред - с платежните в НАП и изяснявате нещата. Ако има някакъв пропуск - грешта сметка, грешен ЕИК или ЕГН - там ще ви обяснят какво да направите.
Ако не сте внесли парите, но сте подавали Д1 - внасяте с лихвите.
Ако наистина не сте платили - плащате.
Ако сте платили - отивате с платежнитена в НАП, питате към кого да се обърнете за справка и молите да Ви оправят нещата.
Даже две Д1 - една за 11-31.01 и една за 01-11 /или 10-ти?/02.
За Д6 мога само да те объркам :(
Касовият апарат се купува и регистрира преди да получиш първото плащане в брой. Дори и да имаш дейност, ако плащанията са само по банка, изобщо не е нужен касов апарат.
Е, при търговия на дребно не може само по банка
може да го закупи например след една година когато започне реална дейност
Само помислете как ще оправдаене внасянето на осигуровки дез да имате дейност. И дано поне тези осигуровки са върху 420 лв, а не върху по-голяма сума ;)
Също както през 2012 и 2011.
Първитите 3 дни от работодателя 70% от заплатата, останалите от НОИ
Чл.326 не е основание за прекратяване на ТД. В КТ са изброени възможностите за прекратяване на ТД от работодател с предизвестие. Вижте чл.328, ако Ви върши работа.
Обезщетението за неспазено предизвестие е по чл.220
Няма проблем възлага сам на себе си управление на фирмата.
Колкото до образец - защо те пробва с Гугъл или Лекс?
Предполагам, че този клиент е наясно с дължимите осигуровки...
Аз съм за вариант 1. Не че има значение.
Зависи.
Ако няма 9 месеца стаж през последните 15, или е пенсионер, или е осигурен другаде - няма право на обезщетение за безработица.
Ако има 9 месеца стаж от последните 15, не е пенсионер и не е осигурен другаде, но е ползвал обезщетение за безработица през последните 3 години - има право на 4 месеца обезщетение по 7,20 на работен ден
Ако има 9 месеца стаж от последните 15, не е пенсионер и не е осигурен другаде и не е ползвал обезщетение за безработица през последните 3 години  - има право на 12 месеца обезщетение в размер на 60% от среднодневния осигурителен доход през последните 24 месеца.
Почвате от счетоводно начислената амортизация и следвате текста :)