В т.17 пишете 420 или част от 420, отговаряща на дните в болнични. Осигуровките са 4,8% от тази сума. За дните извън болничния попълвате т.21 с такава част от 550, която отговаря на отработените дни. За тази сума се внасят всички осигуровки.
Дните в болничен и отработените дни се посочват в различни подточки на т.16.

И си намерете счетоводител!!
Приспадат се осиг.вноски. Не съм сигурна дали само тези за м.ноември или всичките от януари до ноември. Проверете в ЗДДФЛ. Останалото се облага с данък 10%.
При подаване на ГДД се прави годишно изравняване на дохода и там се отчитат тези 3000 лв. При внесени осигуровки върху  12*420 , явно няма да довнася :)
дел

Първо да видим какво още ще сътворят законотворците за 2016 :)
Това за статистиката да не Ви притеснява. В ГФО пишете кода на дейността с най-големи приходи. Не вярвам с подадените до сега данни да сте изкривили националните статистически данни :)
По-голям проблем е, че още не сте променили кода на дейността за целите на осигуряването. Щом от две години имате само търговска дейност, то 100% от работниците са заети с тази дейност и е трябвало да отразите това в Д1, да се съобразите с МОД за търговската дейност, процента за ТЗПБ и т.н. Е, и това не е болка за умиране - предполагам че строителната дейност е с по-висок МОД :)

Иначе - не подавате специална декларация в НАП. Почвате със следващата Д1
С уговорката, че не съм чела нито проекта за промени, нито съм наясно какво точно ще приемат:
Ако се иска да имате 60 месеца със здравни осигуровки, а Вие имате 50 с осигуровки и преди тях 10 без - най-вероятно пак ще сте здравнонеосигурен.

Поне така беше преди години, когато повишиха периода на 36 месеца.
По какви причини е смяната? И за какви цели - за статистиката, за ТР, за осигуряването?
Обявяването на промяната в статистиката е с ГФО, за осигуряването - с първите Д1 и/или уведомления по чл. 62, за ТР - когато речете да впишете новата дейност.
В повечето случаи нещата не стават само с желание, а трябват и факти :)
1. Как изчислихте тези 4,56 лв на месец?
2. Ако работникът работи и му се внасят осигуровки, ще е здравноосигурен. Здравната вноска е 7,60 на месец, разделена между работодател /4,56/  и работник /3,04/, а озвен това има и други осигуровки. Ако е в неплатен отпуск - вноската е 16,80 на месец /поне за 2015 г./ и пак е здравноосигурен.
А защо да не може в брой?
Това до Делфине.

Вижте изискванията в закона за договори, по които има многократни плащания. Все пак ДУ не е ТД, а договор по ЗЗД.
Вижте това указание:
Няма значение датата на заповедта. Може и понеделник. Считано от събота.
А относно данъка - удържан е на лицето, защото то желае да му бъде удържан.

Този данък няма отражение в Д6. Включва се в Д55
Да до 25.12 е, но от 01.12
Да, прави сте. Прегледах наредбата.
Защото се подават след 01.12.2015

Срокът не  е ли ДО 25.12? Тук няма Д6 за данъка, значи няма ОТ 01.12. Или бъркам?

А какво пише на основанието за неприемане?
Като ЗП задължително трябва да се осигурявате за пенсия и здравно върху 300 лв. месечно. По желание може да се осигурявате за болнични и майчинство. Ако вече сте пенсионер, можете да изберете да не се осигурявате за пенсия, а само здравно. От здравното няма измъкване :-)
Изключения:
1. По ТД сте осигурен върху 2600 лв или между 2300 и 2600.
2. Нямате дейност като ЗП.
Проблем: Нямате счетоводител.
Съвет: Добре е да си намерите счетоводител. Ще Ви е от полза.
Благодаря ви за отговора, къде се отбелязва за Дзпо?
Първо махате отметката пред ЕГН, после слагате отметка за ДЗПО /под ЕГН-то/, после отметка пред ЕГН и попълвате ЕГН-то и следващите данни.
Е, ако процента за ДЗПО вече е активен, значи след последните обновления програмата е станала по-интелигентна и си е отчела, че има ДЗПО. :-)
Щом е на "високия процент" задължително попълвате т. 34.
Ако има "личен труд" попълвате и т. 29-30
Щом това е първия месец на СОЛа - попълвате и т.14 - начало на осигуряване.
Преди да попълните ЕГН, трябва да отбележите, че лицето се осигурява за ДЗПО.
Да не пропуснете и т. 16.1
Нот.заверка ще трябва ако тази техника са селскостопански машини или други МПС.
Вариантите са покупко-продажба и дарение. Второто не е препоръчително при свързани лица. Може и договор за наем, ако Ви устройва.
Не е нужна нотариална заверка.
И какъв е проблема? Нямате фактури за труда? А работници имали ли сте? Все някой е трябвало да нареди плочките, защото само в кашоните не вършат работа, нали :)
Относно правото на ДК няма значение дали плочките са в кашони или наредени. Покупка има. Проблем може да възникне ако при евентуална ревизия някой реши, че нямате достатъчно хора сами  да си наредите плочките  и да приемат, че някой друг е свършил това. Ще се опитат да докажат, че имате неотчетени разходи, следователно и укрити приходи и т.н.
Ще бъде ли непризнато ДДС по фактурите за материали (натрупани от2006-2013г.)

Тези фактури не са ли включвани в дневниците за покупки през съответните периоди?

Колкото до разрешението за ползване - нали има такова още преди закупуването на сградата. Защо Ви е ново? Някаква реконструкция или смяна ан предназначението?
И какво отношение има разрешението за ползване относно признаването на ДК за вложените материали?
Няма краен срок. Можете да подавате нулеви справки много години. Поне докато променят закона.