Сега не е задължително. При годишното изравняване - вероятно ще дължи
Тъй като продължавам да мисля, че всичко се прави само и само да се збегнат глобите, бих обърнала въпроса отзад напред: Има ли някой някаква представа какво ще се изисква от КЗЛ при една проверка? Какво ще гледат - документите или действията? На какво най-много ще държат? Нямам написани правила, списъци, регистри и т.н. на ЛД, но това не означава че позволявал изтичане на ЛД.
Знам, че няма да гледат дали са измити прозорците на офиса, но въпреки това периодично ги почиствам.

Добре ще е, ако може с общи усилия да формираме един  минимален пакет от документи с някакво примерно съдържание.
Това за 12-те месеца ще Ви е необходимо, ако прекратят договора след 19.06.2018. Тогава вече няма да имате право на остатъка от старото обезщетение, а ще Ви бъде определено ново. За съжаление ще е само 4 месеца по 9 лв за работен ден. Няма значение нито как е прекратен ТД, нито на колко са Ви осигурявали. И следват нови три години, през който няма да имате право на "пълна борса".
И отчети за 2015, подадени в края на м.06.2016 все още "се обработват", ако от това ти е по-леко :)
Обяснение: никой не ги обработва. Причини: лоша организация, може би.
Ако сте спазила срока на "отписване" при започване на работата по ТД, договора бъде прекратен преди 18.06.2018, и се регистрирате отново в АЗ, ще имате право да получите  остатъка от определеното през 2017 г. обезщетение. Няма значение как е прекратен договора.

Във Вашия случай се замислям само за неплатения над 30 работни дни - не зная как се тълкува такова прекъсване на стажа в режим "временно прекъсната борса". Не виждам законово основание за проблем, но знам ли....

Колкото до 12-те месеца - след като имате прекъсване само от около половин месец (неплатен без стаж) и около 3 месеца борса, вероятно имате 12 от 18. Гледа се сумарно. Освен ако в началото на 2017 не сте имали друг неплатен.

1. Докато сте била на борсата не са внасяни осигуровки за безработица.
2. Докато сте била в неплатен отпуск също не са внасяни, но въпреки това 30 работни дни /около месец и половина/ от календарната година се зачитат за стаж при определянето на обезщетението за безработица. Т.е. - 30 работни дни се признават  все едно, че е имало осигуровки за безработица
3. Щом сте ползвала обезщетение за безработица преди по-малко от три години, няма начин да получаване пълно обезщетение. Трите години се броят от датата на отпускане на последното обезщетение.
4. Ако нямате 12 от последните 18 месеца с осигуровки за безработица, въобще нямате право на обезщетение.

Изключение: Ако сте ползвали само част от отпуснатото обезщетение, започнали сте работа, уведомили сте НОИ в 7-дневен, работили сте по-малко от 12 месеца, договора е прекратен и в 7-дневен срок сте се регистрирали отново в Агенцията по заетостта, то имате право да получите остатъка от вече отпуснатото обезщетение.
Прекъсвания до 6 месеца общо през последните 18 не пречат за борсата,
Може на 6, може на 4. Най-добре е на толкова часове, колкото ще работи в действителност, но не повече от 6.
Каква друга възможност виждате за основание, освен 111?
Освен да са имали предвид нетния размер на обезщетението. След приспадане на данъка
Не важи. Прочетете чл. 333
248.44=141.78*12*10%+145*12*4.5%
Нещо не разбрах от сметките Ви. Какви са тези 10%? 5%?
По Вашата схема:
Вариант III: Личен труд 145 лв месечно+ Дивидент
1.   Лични осигуровки на СОЛ Осигуровки: 1701,36 = 141,78*12
2.   Годишно няма да има осигуровки за довнасяне.
3.   Данък по Декларация чл.50: 3,86=(145-141.78)*10%*12
4.   Няма годишен данък за довнасяне по Декларация чл.50.
5.   Корпоративен данък: 400 = (10000-6000)*10%
6.   Данък дивидент : 180= (4000-400)*5%
Общо платени: 2285,22 = 1701,36+3,86+400+180

Ако пък му плащате по 141,78 лв месечно, можете да спестите още 3,86.

Е, в единия случай разхода за фирмата ще е 12*500=6000, а в другия 12*141,78=1701,36 и  вместо ДДФЛ, ще платите аналогична сума като корпоративен данък... Ама щом правите такива тънки сметки....

Да подкрепя Делфинчето - ако мине на вариант само с дивидент, тези 1700 лв, дето е внесал като осигуровки, няма от къде да се приспаднат и при равни други условия ще внесе в държавата 170 лв повече под формата на данък.
Ще имате право на обезщетение за майчинство след  като имате 12 месеца с осигуровки за този риск. Ако родите по-рано, платеното майчинатво ще започне малко по-късно. Във Вашия случай около десетина дни. Не е болка за умиране ;)
Благодаря! Да това беше "упражнението" за му покажа, че трабва да мине на личен труд+дивидент.
А какво се получава при варианта "личен труд 145 лв и дивидент", че не ми се смята
Минималното обезщетение е 4  месеца по 9 лв на работен ден (около 200 лв месечно).
За да не е минимална, не трябва да напускате по взаимно съгласие, по Ваше желание или поради Ваше виновно поведение. И не трябва да сте ползвали обезщетение през последните 3 години.
За регистрацията в Агенцията по заетостта - май вече може да става и по местоживеене, но не съм сигурна.
Критерии трябва да бъде брой продадени вещи за годината и общо приходи . Например 100 пратки или 5000 лева. Макар че някой ако си продаде професионалният фотоапарат за 5000 лева и ще трябва да му плаща данък.
Критетият е бройка продажби. Ако сте продал един фотоапарат за 5000 лв може да твърдите, че е старият Ви апарат. Ако продадете 5 фотоапарата по 200 лв, това си е търговия. Ако всяка година продавате по един фотоапарат, също може да се тълкува като търговия.
 А ако не е регистриран и не плаща няма, или някаква минимална по възраст ще му дадат ? Което звучи справедливо.
Кое звучи справедливо? Да не внася осигуровки, а да получава пенсия? Макар и минимална. Не! Това не е справедливо!
И тъй като съм на кеф - ще Ви посоча и още един проблем, следствие Вашето нехайство - за начина на плащане по граждански договор /документиране, удръжки за данък и осигуровки, авансово внасяне на данъка и т.н./ има голямо значение дали сте били осигурен по трудов договор, самоосигуряващ се или безработен.

Няма да питам защо като фирмата няма дейност или има някаква, но Вие не участвате в тази дейност, защо се самоосигурявате? Вноските за самоосигуряване са за Ваша сметка и колкото и лоша да е комуникацията, един ден ще трябва да ги връщате, ако до сега не сте ги дали.
И на Вас не Ви липсват опити за сарказъм, но не познахте - съвсем съм на кеф. Кефя се на слънцето, на цветята, на пчеличките, играя си с кучето и почивам след като съм си свършила работата за този месец.

А това, което не ми беше ясно във Вашата ситуация е не защо е станало, а как са станали неща, които би трябвало да стават със Ваше съгласие или поне след писменото Ви уведомяване /прекратяване на трудов договор/ или само по Ваш избор и с Ваш подпис /начало и вид на самоосигуряване/.
И още един жокер  - внасяните пари по Вашето /само/осигуряване, без декларация за начало на самоосигуряване и да е подавана Декларация 1, са отишли ... никъде. Най-вероятно стоят неразпределени по нечия партида /Вашата или на фирмата/. Докато счетоводителят на фирмата не вкара нещата в ред, няма никакъв ефект от тези вноски.

Подценили сте много неща и някой е забъpкал сериозна каша от Ваше име и за Ваша сметка. Оправяйте се.
В сайта на НАП и а указание за данъчното облагане на приходи като Вашите.
http://www.nap.bg/page?id=704

Май е по-изгодно да си регнете едно ЕООД
Най-добре провери отново всички цифри. Особено в т.14 и 15
Между другото от 24,02-до 28,02 са работни 3 дни.

ПП Отново пробвах с програмата на НАП. Оказва се че приема както с 0388, така и с 0488 за периода 24-28.02. Защо и как - не мога да кажа :(