За да прецените кое е вяярно и кое не, ще трябва да прочетете няколко основни закони и наредби. Другия вариант е да сключите договор за счетоводно обслужване със съответните задължения на двете страни. Не говоря за епизодичните платени или неплатени консултации - такива са допустими преди стартирането на бизнеса или при някой извънредно възникнал казус. По форумите можете да търсите помощ само по конкретни въпроси след като представите всички данни. Въпросите, които задавате вчера и днес, изискват много обяснения, много писане, много "ако", много информация от Ваша страна и голямо търпение от наша.
Казвате, че за първи път ще подавате Д1, значи работите по-малко от два месеца.... Периодът е малък за да можете да смените (или само да посетите)  двама счетоводителя и достатъчно дълъг, за да натрупате редица грешки.
За сега: 1. не търсете колегата в неработно време. И той е човек и има нужда от почивка, 2. Крайният срок за подаване на Д1 за януари (само!) е 27.02., 3. Д1 се подава чрез ЕООДто на място в нап, чрез ел.подпис на ЕООДто, чрез ел.подпис на упълномощено лице, а може би и с ПИК на ЕООДто. За последното не съм сигурна.

Това е.
Успех в комуникацията с колегата!
Предполагам, че трябва да зададете въпроса си към комисията, издала решението. Писмено! Дайте характеристика на бъдещата длъжност, опишете дейностите, който ще вършите и (евентуално) възможните рискове и попитайте дали е противопоказно или не.
на 20.02 подписах допълнително споразумение, с което ...., но също така на 21.02 ми започва 45-дневния болничен

Важното е дали имате поне един отработен ден по новия договор.
Ако на 20.02. само сте подписала допълнителното споразумение, но то не е било регистрирано в НАП, не сте получила справката от НАП преди началото на работния 20.02., а на следващия ден вече не сте на работа - вероятността институциите да признаят преминаването Ви на безсрочен договор е минимална. Само ако някой не си догледа работата.
Това , че  Тд е подаден с основание на договора код 01 , се прекратява по чл.71 ал. 1 от КТ

А според Вас как трябва да бъде?

Според мен основанието на ТД трябва да е чл 67, ал... във връзка с чл.70, но не е болка за умиране. Не виждам проблем със справките и прекратяването.
Д1 не се подава и допълнителни осигуровки не се внасят.
Колкото за Декларацията за регистрация на самоосигуряващо се лице - би трябвало да се подаде, че започва дейност за втората фирма, без да се посочи осигуряване
Погледнах как ми  формира програмата тази точка за наети лица - в т.34 се изважда и обезщетението и данъка към него.

Значи обезщетението по чл. 224 се включва само в т. 31 и 31А?
В първото квадратче 31

Не е ли късно за Д1 за м.12.2016?
Аз бих обединила двете в едно. Нека пестим хартията :)
Ако не ползвам стандартна фактура от кочан, разбира се.
  Вижте като не можете да отговорите...защо правите хейтърски отговори.Аз ПРОЧЕТОХ КАКВО Е ОБЛАГАЕМ ДОХОД-НЕ Е НЕОБХОДИМО ДРУГ ДА ЧЕТЕ ВМЕСТО МЕН....ВЪПРОСЪТ Е ДРУГ!!!!!
 При положение, че брутното възнаграждение и осиг.доход се различават, какво се посочва в т.31 от Д1 - Начислен месечен облагаем доход по чл.24 от ЗДДФЛ...?

И какво точно не е ясно?
Облагаемият доход от трудови правоотношения е трудовото възнаграждение и всички други плащания в пари и/или в натура от работодателя или за сметка на работодателя
Какво общо има облагаемия доход с осигурителния доход?
Нали нямате потребление на гориво през 2016? Какво да попълвате? С нули ли?
Попълнен с нули пак няма до го приеме.
Шом е само предупреждение - не му обръщай внимание.
Погледна ли какво означава "облагаем доход" съгласно чл. 24 от ЗДДФЛ?

Чл. 24. (1) Облагаемият доход от трудови правоотношения е трудовото възнаграждение и всички други плащания в пари и/или в натура от работодателя или за сметка на работодателя, с изключение на доходите, посочени в ал. 2.
(2) В облагаемия доход от трудови правоотношения не се включват: ...
/не виждам да пише нещо за личните осигуровки/
Здравейте,пак продължавам  дискусията за гр.договор на СОЛ.Доуточнявам: СОЛ е през една фирма, а гр.договор е към друга фирма. Пак ли на СОЛ не се удържар осигуровки и ДОД? Благодаря отново!

Погледнахте ли КСО и ЗДДФЛ? Видяхте ли да се прави разлика между СОЛовете?
Отговорите на Делфинчето и Пъпешчето не са ли Ви достатъчни? Дори и моята ирония от 17.02.2017, 13:37 би трябвало да Ви насочи че нещо бъркате.
Името - каквото го е написал - такова.  За ЕГН-то - хубаво е да си въведете контрола за валидност. Декларацията по ЗЗЛД също може да е в електронен вид - с кликване в поле "съгласен". Предполагам, по такъв начин клиентите Ви се съгласяват и с общите условия за пазаруване. На видно място в страницата, където се отмята желанието за фактура, напишете, че такава не се издава пpи липса на някои данни и че не носите отговорност при неправилно попълнени лични данни. Можете да посочите, че не приемате рекламации и не връщате пари при несъответствие в личните данни. /Това е само идея. Не съм наясно със законите, регламентиращи бизнеса Ви/
Не мога да разбера как пращате стоките на лице, подписало се като WWW или ХХХХХ? Не искате ли име и адрес? Защо допускате техническата възможност тези данни да се разминават с данните от фактурата?
Точно това не мога да разбера, закона казва, щом физическо лице си поиска фактура, сме длъжни да издаваме, казва и че трябва да му пишем ЕГН-то, но казва и, че нямаме право да принуждаваме фл да си дава ЕГН-то ....
Вие не го принуждавате. След като иска определен документ, трябва да предостави всички данни за попълването му.
Е, има право да поиска писмена декларация, че данните му ще се ползват единствено за конкретната сделка и  няма да се предоставят на трети лица. Предполагам, че сте регистриран като администратор на лични данни.
те си натискат, че искат фактура, но не дават егн, а по някога не дават и имена...
Като искат - ще си дават данните, изискуеми по ЗСч. Като не дават - няма фактура.

Фактура с контрагент "Физически лица" с ЕИК 9-ки е не само безмислена, но и в протизоречие със закона
А защо издаваш фактури, след като не ги искат?
Има и други начини за доказване на доход - чрез оборота по касовия апарат, чрез банковите преводи ...
Тогава в НАП подайте ГДД за предприятие с дейност. Поне до преди две години ставаше. Сега не зная.