1.1.  Трудовият стаж при предходния работодател може за бъде нанесен и след този от настоящия.
1,2, Ако стажът е след 1997 г, не би трябвало да има проблем.
2. Трудовият стаж не е от значение за пенсионирането. Важен е осигуртелния стаж. Ако става въпрос за стаж при непърно работно време /особено след 2000 г. /, то би трябвало да имате УП3 за този период.
Добре е все пак в ТК да е нанесен трудовия стаж, както е по правилата. Обърнете се към бившия работодател за корекция.
  а на 15 плащаме ДДС

На 15-ти? И всеки месец ли така?
 Трябва ли да прекъсвам самоосигуряването или не след като ще минат на ТД?
Ако правилно съм разбрала - остава си самоосигуряването на 460 лв. плюс осигуровката по трудовия договор. :blush:
Няма значение, че са вписани като управители. Има значение дали наистина управляват. Ако те си работят само по ТД (няма значение осиг. доход, щом е под максимума), а третия управител подписва всички документи, може да прекратят самоосигуряването
Значи трудов договор на друга длъжност  различна от управител.
На друга длъжност може.
Ако освен работата по трудовия договор И управляват, то за правлението трябва да се осигуряват /СОЛ или ДУ - според случая/.
Изобщо - за всяка дейност трябва да има осигуряване :) Само като СОЛове могат да вършат всичко слещу една осигуровка ;)
Eх, тези програми....Явно са разработвани от хора, дето нямат понятие от българското законодателство. ТД на ЕТ със самият себе си е юридически абсурд. То и "ТД за управление и контрол" е също толкова абсурдно. Или е ТД, или е договор по ЗЗД. Или е за управление, или е за контрол.
Явно по финансираните програми се изискват финансирани глупости. Изчакайте мнението на някой колега, който се е сблъскал с проблема и е успял да заобиколи закона и да спази изискванията на програмата.
Щом 20.06.2014 е бил първия работен ден, то 19.06.2017 трябва да е последния
Няма бланка. Няма законово основание за такава декларация.
Все пак накарайте го да подпише. Най-малкото за да не каже, че Вие сте я изгубили. Не поставяйте декларацията в досието, а някъде отделно. Може някой проверяващ да се подразни :)
Поискайте и декларация, че няма друг ТД. И нея сложете при първата.
Обяснете ще признаета правото на болничен и отпуска след 6 (8) месеца работа при Вас.
Изтривате
Може
Моля
има (вече!) назначен 1 работник. - значи фирмата (вече!) има дейност и Вие сте (били!) длъжен да се регистрирате (поне) като самоосигуряващо се лице и да внасяте минимум здравни осигуровки. Освен това трябва да подавате Д1 за Вас и работничката всеки месец. Един договор със счетоводител би спестил много проблеми както на Вас, така и на бъдещата майка.
Скъпи Павел, раждането и отглеждането на дете НИКОГА не трябва да се нарича кошмар! Колкото и да не е леко да свързвате двата края.
Доброто в случая е, че сте здрав и можете да работите.  Някои са преминали и през ситуацията социално майчинство + безработен и болен /нетрудоспособен/ баща +  нарастваща инфлация. Е, оцелели сме. :wink1:
n_alex76, не мога да оценя дали това , дето си го направила е правилно или не. Ти си знаеш. Явно за теб е било по-важно /или по-необходимо/  да ходиш на работа. Проблемът на Павел, е че съпругата му не трябва да се връща на работа. Т.е. - хем тя да не работи, хем той да взема майчинство. Ей това не виждам как може да стане.
Така де, трябва да я издаде наемодателя, но на Вас нищо не Ви пречи да я съставите и представите за подпис.
Аааа, тези "Вход мениджър" са само представители на ЕС. Нещо като домоуправител. Наемодателят си е ЕС.
За да е ясно какво плащате и какво удържате, направете си разписка с подробен текст. Например: плащане по договор (номер, дата...) за месец... в размер на..... лв. Еди колко си се удържа от наемателя по реда на чл.... от ЗДДФЛ. Изплатена сума... Платил, получил, дата.
След като етажната собственост е регистрирана като ООД, вече не е ли ЮЛ? Тогава удържа ли се ДДФЛ?
Осигуровките се внасят само на едно основание.

Наредба за обществено осигуряване на самоосигуряващите се лица, българските граждани на работа в чужбина и морските лица
чл.2, ал.3
Самоосигуряващите се лица, които извършват дейности на различни основания, внасят авансовите си вноски за едно от основанията по избор на лицето.

Едва ли от НОИ ще приемат управител на 3 бр ЕООД като СОЛ с осигуряване през едното на 460лв - ще приеме и още как :)
В едната декларация посочваш ЕИК на фирмата, чрез която ще се осигурява, датата на започване на дейност, избраните рискове за остгуряване.
В другата посочваш ЕИК на втората фирма и дата на започване на дейност. Само това. Не отбелязваш нищо за рисковете.
За другото не зная, но щом плащаш патентен данък, не плащаш корпоративен. Или едното, или другото.
Патентен данък плащат само ФЛ и ЕТ, които не са регистрирани по ДДС.

Не разбирам от туризъм, но туристическа такса и патентен данък не са ли различни и независими неща?
При граждански договор няма осигуровки за фонд Общо заболяване и майчинство. База - 0.
Доколкото разбирам въпроса е не как ще повлияе ГД върху болничния, а как болнчния ще повлияе върху осигуряването по ГД?
Ако осиг.доход на питащата е бил 2600 лв и по време на болничния /приемам цял месец болничен/ получава например 2080 лв, върху каква сума трябва да се внесат осигуровки по ГД, ако дохода след приспадане на НПР е 500 лв?
Здравейте!Имам болничен от 29.05.2017 г.до 02.07.2017 г.Обясните ми колко ще ми плати работодателя за 3 дни и колко ще ми плати НОИ за останалото време.Предварително Ви благодаря.
За да Ви бъде пратено някакво обезщетение, трябва да имате поне 6 месеца /общо/ с осигуровки за общо заболяване и майчинство.
Работодателят ще плати за 29.05., 30.05. и 31.05. по 70% от надницата, като от тази сума ще удържи и осигуровки. НОИ ще прати за останалите работни дни от болничния на база осигурителния Ви доход 18 месеца назад. За повече инфоpмация - чл. 41 от КСО
ЗдрАВЕЙ!
Ако не ви осигурена на друго основание (друг трудов договор, фирма и т.н.) и не си студентка (предполагам, че не си пенсионер :)), ще имате право на обезщетение за безработица. Заради взаИмното съгласие, обезщетението ще е само 4 месеца по 7,20 на работен ден (около 145 - 160 лв месечно).
Документи:
- от работодателя - заповед за прекратяване на трудовия договор и оформена трудова книжка;
- от Вас - лична карта, дипломи и други документи за образование и квалификация, номер на банкова сметка. Попълвате и разни заявления и декларации, които ще Ви дадат на място.
Срокът за регистрация в Агенцията по заетостта е 7 работни дни след прекратяване на трудовия договор.