Има ги.  :smile1:  П[size=78%]ритеснението ми е, че ще се тълкува като дивидент ако не ги върне.[/size]

Ще се тълкува според това, как е оформено :)
А каква е разликата дали ще ги върне в касата или в сметката?
Да, от разчет в касата на фирмата с ПКО /увеличава касата и изчиства разчета/ и ги внася  в сметката за да намали касата.

Щом целта Ви е такава - може. Макар че не виждам разлика между пари в банка и пари в каса.... Важното е да ги има :)
Другия вариант е да ги нареди от неговата сметка /пак изчиства разчета/ но основанието какво да бъде?

Същото, каквото и ако ги върне в брой в касата. Остатък от служебен аванс, например
Работодателят трябва да подаде данни за болничния до 10-то число на месеца, следващ месеца на представянето му.
Ако сте занесла януарските болнични през януари, би било редно работодателят да ги е представил в НОИ до 10,02. Ако още не сте ги занесла - побързайте, за да могат да ги подадат до 10.03.
Дали болничните са продължение или не, решава лекарят, който ги издава.  Това не е проблем на работодателя.
А за какви празници става дума - предстоящи официални ли, рождени дни ли, именни дни ли  ?  :(
Всичките изброени + съботите, неделите и онези понеделници, които са след официален празник през уикенда ;)
Трябва да ги изтегли от личната и да ги внесе в банковата сметка на фирмата.
Иначе с какво основание да ги върне по банка?

Защо да ги връща в бенковата сметка? Нали искате да ги "върне" в касата на фирмата?
Не се ли сещате нещо за разчети с подотчетни лица....

Кое е второто?

 В банкноти (1) или по документи (2)?
Ако върне разликата в касата на фирмата ще му се размине ли тълкуване като дивидент?
Как да върне разликата в касата? В банкноти или по документи?
В първото няма голям смисъл, освен при ревизия. И стига да няма голяма "куха" каса.
А второто -  защо още не сте го направили?
За да прецените кое е вяярно и кое не, ще трябва да прочетете няколко основни закони и наредби. Другия вариант е да сключите договор за счетоводно обслужване със съответните задължения на двете страни. Не говоря за епизодичните платени или неплатени консултации - такива са допустими преди стартирането на бизнеса или при някой извънредно възникнал казус. По форумите можете да търсите помощ само по конкретни въпроси след като представите всички данни. Въпросите, които задавате вчера и днес, изискват много обяснения, много писане, много "ако", много информация от Ваша страна и голямо търпение от наша.
Казвате, че за първи път ще подавате Д1, значи работите по-малко от два месеца.... Периодът е малък за да можете да смените (или само да посетите)  двама счетоводителя и достатъчно дълъг, за да натрупате редица грешки.
За сега: 1. не търсете колегата в неработно време. И той е човек и има нужда от почивка, 2. Крайният срок за подаване на Д1 за януари (само!) е 27.02., 3. Д1 се подава чрез ЕООДто на място в нап, чрез ел.подпис на ЕООДто, чрез ел.подпис на упълномощено лице, а може би и с ПИК на ЕООДто. За последното не съм сигурна.

Това е.
Успех в комуникацията с колегата!
Предполагам, че трябва да зададете въпроса си към комисията, издала решението. Писмено! Дайте характеристика на бъдещата длъжност, опишете дейностите, който ще вършите и (евентуално) възможните рискове и попитайте дали е противопоказно или не.
на 20.02 подписах допълнително споразумение, с което ...., но също така на 21.02 ми започва 45-дневния болничен

Важното е дали имате поне един отработен ден по новия договор.
Ако на 20.02. само сте подписала допълнителното споразумение, но то не е било регистрирано в НАП, не сте получила справката от НАП преди началото на работния 20.02., а на следващия ден вече не сте на работа - вероятността институциите да признаят преминаването Ви на безсрочен договор е минимална. Само ако някой не си догледа работата.
Това , че  Тд е подаден с основание на договора код 01 , се прекратява по чл.71 ал. 1 от КТ

А според Вас как трябва да бъде?

Според мен основанието на ТД трябва да е чл 67, ал... във връзка с чл.70, но не е болка за умиране. Не виждам проблем със справките и прекратяването.
Д1 не се подава и допълнителни осигуровки не се внасят.
Колкото за Декларацията за регистрация на самоосигуряващо се лице - би трябвало да се подаде, че започва дейност за втората фирма, без да се посочи осигуряване
Погледнах как ми  формира програмата тази точка за наети лица - в т.34 се изважда и обезщетението и данъка към него.

Значи обезщетението по чл. 224 се включва само в т. 31 и 31А?
В първото квадратче 31

Не е ли късно за Д1 за м.12.2016?
Аз бих обединила двете в едно. Нека пестим хартията :)
Ако не ползвам стандартна фактура от кочан, разбира се.
  Вижте като не можете да отговорите...защо правите хейтърски отговори.Аз ПРОЧЕТОХ КАКВО Е ОБЛАГАЕМ ДОХОД-НЕ Е НЕОБХОДИМО ДРУГ ДА ЧЕТЕ ВМЕСТО МЕН....ВЪПРОСЪТ Е ДРУГ!!!!!
 При положение, че брутното възнаграждение и осиг.доход се различават, какво се посочва в т.31 от Д1 - Начислен месечен облагаем доход по чл.24 от ЗДДФЛ...?

И какво точно не е ясно?
Облагаемият доход от трудови правоотношения е трудовото възнаграждение и всички други плащания в пари и/или в натура от работодателя или за сметка на работодателя
Какво общо има облагаемия доход с осигурителния доход?
Нали нямате потребление на гориво през 2016? Какво да попълвате? С нули ли?
Попълнен с нули пак няма до го приеме.
Шом е само предупреждение - не му обръщай внимание.
Погледна ли какво означава "облагаем доход" съгласно чл. 24 от ЗДДФЛ?

Чл. 24. (1) Облагаемият доход от трудови правоотношения е трудовото възнаграждение и всички други плащания в пари и/или в натура от работодателя или за сметка на работодателя, с изключение на доходите, посочени в ал. 2.
(2) В облагаемия доход от трудови правоотношения не се включват: ...
/не виждам да пише нещо за личните осигуровки/