За да се даде правилен отговор питащата трябва да каже наемателят или наемодателят правят този ремонт и какво е предвидено в договора за наем. Дали е за сметка на наемателя или на наемодателя. И всъщност думата ремонт не е точна в случая, защото това са разходи водещи или не до подобрения на наетия актив и увеличаващи или не неговата стойност.
На въпроса - има ли право СОЛ на възнаграждение за личен труд и в какъв размер - има право и размерът е какъвто е определен от сключения договор за личен труд или от решението на собственика на ЕООД. Т.е. за размера на личния труд няма ограничения. Относно попълването на обр.1 и обр.6 ти прикачвам едно писмо, което, надявам се ще отговори на въпросите ти. Само да поясня, че обр.6 се подава за СОЛ само с данъка, а ако има наети по трудов договор лица обр.6 се подава заедно с ДДФЛ на наетите лица и на СОЛ.
Юридическото лице като минимум дължи лихви за ненавременно плащане на  данъка, за физическото лице не виждам да има проблем - все пак той е получател на дивидента и единственото му " задължение" е да си го получи , намален с размера на начисления данък. Признавам, че не зная дали има и административни глоби за невнесен данък - дивидент, но те биха били за юридическото лице.

да не би юридическото лице да е изплатило дивидента на физическото лице без удръжка на данък дивидент?
Не казвате точно кой на кого плаща тези дивиденти, но ако това са дивиденти, начислени от юридическо на физическо лице/лица, то задължението за тяхното плащане по сметката на НАП е на юридическото лице. Друг въпрос е, че после дължимият и платен данък се удържа от дивидента, изплатен на физическото лице.
След като уведомлението с некоректно име е върнато с тази забележка то на практика не е прието и е трябвало да се подаде не корекция , а ново уведомление с правилните данни за лицето. На практика ми се струва, че за това лице просто няма уведомление.
Чудесно решение . Знаете ли, че има още хора , които правят ДДС дневници на ръка и други им правят дискетите....
ЮЛНЦ не са търговски дружества и не подлежат на пререгистрация в ТРегистър.
Доколкото разбирам от написаното от тебе през текущата година - 2011 - нямаш осчетоводен разход, който да е за 2010. В такъв смисъл не следва да правиш никакви счетоводни записвания. На една справка ще си направиш изчисления за 2010 г какъв би бил данъчният ти резултат, ако грешката - посочване на тези заплати в увеличение - не е била допусната. С една дума ще си изчислиш в тази справка правилния резултат , който трябва да ти фигурира в ГДД 2010 г. като сума за облагане с корпоративен данък. Ще изчислиш и правилната сума за дължимия корп. данък за 2010 г., какъвто би бил, ако не беше допусната грешката. С получената разлика между декларирания данък и правилния, вече изчислен от тебе коригираш дължимия корп. данък в ГДД за 2011 г..
В самата ГДД по чл.92 ЗКПО има ред за това - нямам я пред себе си, за да посоча кой е, но на него записваш разликата, с който коригираш резултата за 2011 г. , но само в
ГДД за 2011 г.
Много дълго стана, дано съм обяснила разбираемо...
 
Грешката за 2010 г. можеш да коригираш през 2011 г. като приложиш чл.75 от ЗКПО.
" Мога ли в ГДД за 2011г. същата сума, която тогава съм дала в увеличение да я дам в намаление и в коя точка? "
Не, в чл.75 ЗКПО е пояснено как да стане корекцията.
Не, тази сума няма как да ти е оборот. Тази сума по силата на сключения договор за извършване на въпросната услуга са пари на клиента ти, които ти предоставя , за да извършиш плащането на неговите осигуровки. Оборот ти е дължимата сума, която си договорил за оказаната услуга.

виждам , че по-горе и МарЧето ти е дала отговор.........
Като БЕЗРАБОТНА може да се осигурявате само здравно.
Ще начислявате счетоводни, а няма да начислявате данъчни ?
Ясно е, че нямате нужда от  разходи, но това не е основание за неначисляване в случая на данъчни амортизации . Ако не упражнявате дейност и не използувате активите бихте могли да ги консервирате, но , както разбирам, не става дума тези активи да са изведени от експлоатация.
Вие ли продавате ? И на вас са платили част от сумата ? Авансово ?
Ако е така - в 5 дневен срок от плащането сте длъжни да издадете фактура. А какво значение има кога ще е окончателното плащане, ако прехвърлите собствеността 2011 г. и издадете за това фактура ? Дайте малко повече инфо по въпроса.
"Ако Д6-2,се подаде заедно с Д1-лихви течат от момента на подаването им до Д6-3 с плащане./така си спестявам поне да 20 дни лихви/."

Това би било така, ако плащате осигуровките заедно със заплатите, но ако осигуровките ви са платени при подаване на Д6 с код 2  при Д6 с код 3, когато вече са платени и заплатите няма проблем да се начисляват лихви.
Имам фирма където плащаме осигуровките до 10 число и подавам Д1 и Д6 с код 2 на една дата, а Д6 с код 3 при плащане на заплати.Обикновено началото на следващия месец. Не са ми начислявали лихви при това положение.
Благодаря, Таня-ЛС, дано. Като имала глава да пати...
Направо изключих, че самият болничен не е у мене, можех поне с днешна дата 08.12.2011 да подам заплатите., но станалото - станало.....
Имам болничен от ноември . РЗ платени на 7.12.2011 и информацията подадена също на 7.12.2011 г..Лицето обаче ще ми донесе самия болничен в понеделник 12.12.2011. Винаги си ги нося на деня и сега се паникьосах - понеделник ми е трети работен ден след подаване на информацията и плащането на заплатите. Освен да дам входящ номер с дата 12.12.2011 , когато ще ми го донесе. Дали това ще оправи нещата......В какъв срок от плащане на заплатите се представяше по принцип?
Декларацията се подава в 7 дневен срок ОТ започване, прекъсване, възобновяване или прекратяване на дейност. Утре  е последният срок.
Дали правилно разбирам въпросът ти ? Искаш да кажеш дали би имало проблем, ако годишният отчет бъде подписан от собственика вместо от счетоводител? Той така или иначе се подписва от собственика, но освен това и от счетоводител и ти питаш дали би могъл собственикът да е и на двете места ? Въпреки, че не съм срещала глоба за това много ще се радвам да има такава и да започнат да обръщат внимание дали всички "счетоводители", подписали отчетите са правоспособни. А иначе сега на практика за съставител на много фирми ей така безотговорно си се подписват собствениците / счетоводителят обикновено е или неправоспособен или нелегитимен и не иска да плаща данъци / .
Ако не съм те разбрала правилно моля за извинение за дългото и не на място писане.
Точно разсъждавах в момента защо пък му е на лицето да има записано в трудовия договор каква е причината поради която искам да е назначено на срочен договор и не намирах логика да го пиша това. Отговорът ти, Таня-ЛС, идва в точния момент  :thumbup:

Благодаря ви за мненията и от мене пожелания за един хубав празник днес!