Погледнато обективно освобождаването по взаимно съгласие не изисква предизвестие - след като и двете страни са съгласни проблемът е никакъв мисля.
djidja83 ,
то тази година и срокът за ГДД чл.50 беше 02.05.2017 точно по същата причина. Мисля, че аналогично днес може да подадеш и корекцията на декларацията.
Не помня как беше законово с пращането по пощата - гледаше се датата на клеймото на пощата при изпращане. Това последното го казвам тихичко.
Ще го направя, както и Catch-22 предложи по-горе с предизвестие от майката и после по взаимно съгласие. Не ги обичам тези работи особено като касаят майки, плащания от НОИ и т.н., но пита ли ме някой. Добре поне, че двамата са съпрузи и не се очакват проблеми от субективно естество. :smile1:
Много  ви благодаря, marpan_64 и Catch-22  !
Да, това с предизвестието е добра идея.А до втората година ще я измислят схемата .
 :give_rose:
Ами прекратявайте го. Ако е със срок на изпитване - по чл.71. Ако не е - по взаимно съгласие. След като вече има издаден болничен за 45 календарни дни преди раждане тя ще си получи обезщетението до 410-тия ден от НОИ дори с прекратен договор.

Назначена е на безсрочен трудов договор. Мога да го прекратя по взаимно съгласие ли ? И да продължа да подавам документите до третия болничен ? Или няма да имам този ангажимент ?
Ситуацията е следната :
Фирма ООД , а в нея е назначена по трудов договор жената на управителя. Считано от 25.09.2017 тя излиза в болнични за бременност и раждане. Днес двамата / управител и назначено лице / съпрузи / ми казват да намеря начин да прекратим договора с майката. Тя, подчертавам е в болнични 45 дни преди раждане. Не анализирам причините за такова искане , а само възможно ли е това ? И как, че нещо напълно блокирах...
Къде е сега роботът на колегата от темата за бъдещето на счетоводството да помага ?
Преди регистрацията
304  / 401          -      120

След регистрацията
304/401       -     100
4531/401    -        20
304/401     -    -100
401/709    -         20       


След регистрацията на практика Ви остава само 4531/709
На приход отиват 20 лв, а тези 20 лв. ще са ви разход, когато продадете стоката, която е заведена не със 100, а със 120 лв. и така приход 20 и разход 20 елиминират влиянието на ДДС-то от описа.  :smile1:
Да, определено така ми е много по-ясно  :give_rose: Но преди това сторнирам записванията, които съм направила преди регистрацията по ДДС.

В никакъв случай. Това, което съм дала като отговор не изисква да сторнирате записванията преди регистрацията по ЗДДС !

Проиграйте едно записване на практика и ще се убедите .
Подавате описа фактура по фактура. Ако не можете технически да въведете в дневника 4531/709 трябва да потърсите друг вариант, който да е съобразен с програмата Ви.
Лично аз правя следното :
1: фактура по фактура
Дт 304              100
Дт 4531              20
Кт 401              120

2.304/401     - -100
3.401/709     -    20

Първата стъпка ми въвежда документа от описа в дневниците
Втората елиминира вече въведена от мене операция, която с първата стъпка дублирам
След третата на практика ми остава само въведеното 4531/709
Само да поясня, че втора и трета стъпка не ги правя документ по документ, а обединявам данните за всеки един доставчик и всъщност става доставчик по доставчик.
А може и да намерите Ваш по рационален начин. :smile1:
Здравейте !
Точно този ми отговор е на конкретно питане, при което питащата пояснява, че не желае да изяснява ситуации, възникнали преди нейната работа. В този смисъл пиша да си подава правилните декларации за нейния период и да си плаща точните суми по тях с цел да не ползва тези надвнесени пари , които са резултат / може би/  на неподадени декларации.
По никакъв начин това не оправя предходните пропуски и в случай на неподадени декларации от предходен период следва да бъдат уточнени кои именно са и да се подадат. :smile1:
https://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,5347.0.html

Дълга е темата, но съдържа всичко необходимо по въпроса , мисля. Въоръжете се с търпение и пуканки . :good:
С какви дати трябва да са Д6 за двата месеца с корекция псоред вас?

С датите на вече подадените Д6, които ще коригирате.
raynavh ,
 то хубаво да си намалят по някакъв начин касата, но после като реализират печалба ще им трябват пари и ще си ги търсят обратно...
10500 лв не е сумата за изплащане, че 9975 да е част от тази сума.
Би следвало да се гледа сумата за изплащане да не надвишава 10 000 лв, нали все пак е Закон за ограничаване плащанията в брой. 10 500 лв не е общата сума за плащане в брой !

А дано, ама надали...
Ами постъпете според собственото си убеждение.  :smile1:
Или почетете малко повече...
сега,ако правилно съм разбрал варианта да върна парите дадени от собственика приз 2007 ,като допълнителни парични средства по силата на протокол от общо събрание  със срок за връщане през 2017 г  не е толкова екзотична .....  а вероятността да се търси произхода  от 2007 е минимален имайки предвид ,че давностните срокове са минали


 :good:
http://www.bcci.bg/bulgarian/infobusb/year2008/number39/item7.htm
 
аз също, но ме притеснява промяната в ЗДДС , че сме длъжни при разваляне на сделка да коригираме дан.кредит , независимо дали са върнати парите  :blink:
   - да, така е / намерих това разяснение в този смисъл /

В договора , както разбрах, ще се упомене, че сумата няма да бъде връщана , а считана от дата....да се счита за аванс по новата сделка. КИ за старата и фактура за аванс по новата доставка ?
пак с много протоколи на общото събрание за връщане на сумите до 10 000 лв ,това да е проблема ,за мен е по важно  каква е вероятността да се търси произхода на тези пари от 2007 ...

Бих казала с много протоколи за даване на сумите от ФЛ на ЕООД-то, а връщането не се нуждае от Протоколи, а от РКО примерно. При ревизия ще търсят произхода на пари от времето на ревизирания период.
Бих заложила на втория вариант. Ако издадем КИ ще следва да издадем друга фактура за аванса с упомената вече новата доставка. Срокът за това е обаче назад във времето , и ще имаме висяща една сума без фактура...
защо да не може 50 по 10500 ..?? след  платения данък сумата за изплащане остава 9975,00 лв според мен

Не си прав, да не се връщаме в изходна позиция - прочети в Гугъл има много материал по въпроса. С една дума казано тези 9975 са плащане като част от 10500, а то е над 9999 и т.н..