Само се посочва в клетка 80 на СД по ДДС.

Точно така . :smile1:
Подава ли се и Приложение 6 за 3700 лв. - при положение, че отпадна от 01.04.2017 г.?

Не подавате.Вече и не може. :smile1:
Няма определен срок - важното е към датата на прехвърляне на майчинството да е осигурена за всички осиг. случаи и да има поне един работен ден.
Вземете сторнировъчни на вече взетите от Вас операции, касаещи тези стоки .
ЗДДС
Чл. 21. (Изм. - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г.)

(2) Мястото на изпълнение при доставка на услуга, когато получателят е данъчно задължено лице, е мястото, където получателят е установил независимата си икономическа дейност.

За целите на ЗДДС / ако издавате ф-ра на ДЗЛ с регистрация по ЗДДС в Германия / имате място на изпълнение в съответната страна на ЕС, не начислявате ДДС и изписвате текст обратно начисляване за получателя на услугата.
Месец 01. задавам.

Е, не. Процедурата ти почва 02.2017.
Да, така изписва - въведох възникване 02.2017. Може би под приключила процедура в калкулатора се има пред вид такава, при която ще се възстановява ДДС по първоначалния месец на възникване .
/ само предполагам /

Така е - ако въведеш 02.2017 100 възстановяване, 03.2017 - 150 възстановяване и 04.2017 - 50 внасяне остава да се възстанови 50 по февруарската СД и изписва, че процедурата е приключила. С ДДС за теглене - при плащането не отчита такова събитие.
 давам в м. 04 ДДС за внасяне, по- голяма цифра от това за приспадане през м.01 и м.02 и резултата е ,че не  приключва процедурата  по приспадане през м.04., което не мога да си обясня защо е така.

Кой месец задаваш като възникване на процедура ?
А 12.2016 как е било ?
Иначе , ако нямате нещо започнато преди 01.2017 процедурата Ви започва 02.2017 и приключва 04.2017 .
Ще се съобразите със СС 16 .

" 4. Първоначално всеки дълготраен материален актив се оценява по цена на придобиване, която включва покупната цена (включително митата и невъзстановимите данъци) и всички преки разходи.

Вижте в същата точка кои са преките разходи и това ще Ви ориентира.
Как следва да  обяви тези 5 дни  това от гледна точка здравното осигуряване, след като не следва да подава декларация Окд-5 ?

Защо да не следва ?
 Включването на клауза с т.нар. гратисен период не освобождава длъжника от плащане, а само го отсрочва. В този смисъл наемодателят трябва да издава фактури през гратисния период, които съгласно договорености трябва да бъдат платени по-късно.

 :good:

В питането е казано обаче не "гратисен период ", а направо безвъзмездно ползване. Последното обаче си е категорично отклонение от данъчното облагане.
Защо изобщо е взета фактура на ЕТ-то  ? То нито ДМА , че няма как да съществува самостоятелно без сградата нито нематериален актив , защото това с договора не е много наред. Може да служи за други цели / както казва Калина за категоризацията на обекта / , но за счетоводни май не става.
Защо не дадеш тази дограма на разчет със собственика и той да си внесе парите за нея ?
Излязло е това, което е въведено.  :smile1:
Ако нямате други данни - всичко си е ОК и за ТР.
В крайна сметка имате своя практика по въпроса - следвайте си я. След като питате може би нещо в нея ви смущава ли ? Иначе не намирам логика във въпроса. Тази аналитичност "нефактурирани аванси 4 ми се вижда напълно излишна - имате задължението в законоустановен срок да си издадете фактура за аванса , а не да го оставите нефактуриран. Иначе има доста теми по въпроса , който поставяте и нюанси в осчетоводяването, но не и принципни различия.

https://www.kik-info.com/forum/index.php?topic=13073.0

http://qwerty1/765-5-5-16-poluchen-avans-za-prodajba-na-materiali/

https://www.kik-info.com/forum/index.php?topic=8379.0

Всъщност и Вие бихте могли да ги намерите с помощта на Гугъл. :smile1:
bogpan,

Темата Ви е озаглавена "практика". А Вашата практика или предложението Ви по въпроса каква е ?

и друго мнение за повече примери от практиката :
http://qwerty1/763-5-5-14-poluchen-avans-za-prodajba-na-produkcija/