На минимума ли се е самоосигурявал този ЗП ?
Благодаря за споделеното мнение и прикачения файл. Ще го помисля малко и ще преценя какво да направя - най-вече ме занимава мисълта да не се злоупотребява с тези фактури в бъдеще . Наистина не са анулирани де факто и наистина няма глоби, но нашето законодателство не знам къде ми е " подложило" крак в тази ситуация .

Благодаря, create !

абе това коте много неуморно и в такт се кефи, чак и мене кефи.... :ok:
Фирма е регистрирана по ЗДДС. Има кочан с фактури с трайно отпечатани реквизити от номер 1 до номер 50 / примерно /. Променя се обаче адресът на фирмата и се сменя управителят. Поръчват се други фактури от 51 до 100 .

Следва ли според вас неизползваните и вече неизползваеми фактури от първия кочан да се опишат в дневниците за продажби като анулирани ?
Много се притесних за намалените заплати във Великобритания . :lol:
В т.6 Професионален маршрут трябва ли да записваме годините,през които лицето е работила напр.в МВР,ДАНС и т.н. ,след като за тези год.няма информация в трудовата книжка?

А Вие откъде имате информацията тогава ?
Нулев отчет не се издава от фискалното устройство. В касовата книга чеквате ден без продажби и се подписвате.

 :good:
Мисля дневен отчет се вади при наличие на дневен оборот.
Неудържането на данък за четвърто тримесечие позволяваше на получателите на тези доходи да си ползват отстъпката при подаване на декларацията и внасяне на данъка до 10 февруари. При авансовото удържане и за четвърто тримесечие няма да могат да се възползват от това си право, освен, ако не се предвиди от законодателя.
......... може би трябва да се представи споразумение, че няма да възнаграждение по ДУ?

По-скоро да няма ДУ и да не упражнява дейност . :smile1:
 :smile1:

Скрит текст :
Г-жо Керчева,обезщетението се отнася за период непосредствено след съкращението.Не може след това.


Откъде тази категоричност ? Не съм срещала тази забрана в някакъв норматив .

http://www.karieri.bg/trudovopravna_konsultaciq/2227146_obezshtetenie_chl222_al1_i_vremenna_nerabotosposobnost/

Аз лично предпочитам да изчакам лицето да представи пенсионно решение и тогава начислявам обезщетението.

 :good:
Благодаря!
Ако решат да се възползват от освобождаването нали няма да има проблем в това, че лицето получава доходи от наем, но не се осигурява по никакъв начин в България?

Нали все пак ще си е законно освободен от това задължение евентуално:smile1:
Редно е да се подаде корекция на обр.1 за лицето и надвнесените пари да бъдат поискани за възстановяване или да си останат надвнесени и усвоени от последващи задължения на СОЛ-а.
Всъщност мнението ти повтаря напълно това, което е изказано в посочената тема и особено цитирането на чл.54а КСО.  :smile1:


Не виждам нищо интересно или особено в темата. Чл. 54а от КСО е красноречив.
Ако има основание за самооситуряване  -няма право на обезщетение за безработица. Ако спре самоосигуряването преди прекратяване на ТД  - това ще даде възможност за ползване на обезщетение. Естествено, ако отговаря на другите изисквания за отпускане на обезщетението.
Само да подчертая - изискването на КСО е "не упражняват трудова дейност, за която подлежат на задължително осигуряване по чл. 4." Те  -не е достатъчно само да подаде деклаpация за спиpане на самоосигуpяването, важното е и  да няма дейност, изикваща самоосигуряване.
Имам да попълвам и издавам УП3 на лице, работило на 4 часа при 7 часа законоустановено работно време. Искам да попитам калкулаторите изчисляват ли този вариант, защото не виждам да мога да избера при попълване на данните в тях колко е законоустановеното работно време ?
http://zakonnik.bg/document/view/qanda/140926/229190

Не преобразувате финансовия резултат с тази сума.