Представят се само стандартните документи - не се носи болничния лист.  Само при отпуски искат заповедта за отпуск . :smile1:
ОКД5 с актуалната към датата на подаване фамилия .
Честито и много щастие и успехи !  :smile1:
http://www.tita.bg/page/354

В посочения линк ще намерите отговор на въпроса си - вижте Разяснението на НАП в частта за ЕТ в изложението от линка. Не, осигуровките не се дължат , защото са лични .

от Разяснението :
" Затова както правата, така и задълженията на самоосигуряващото се лице са погасени със факта на смъртта му, поради което не преминават чрез универсалното правоприемство в патримониума на наследниците и не се подава справка за определяне на окончателния размер на осигурителния доход. По см. на чл. 5, ал. 1 от КСО , правоприемника на предприятието на починалия ще поеме само евентуалните задължения на праводателя като осигурител по отношение на наети в предприятието лица."
Имах абсолютно същата ситуация. Без подпис на съдружника или на упълномощено от него лице да го представлява на ОС няма да можете да подадете отчета. Пълномощното беше нотариално заверено и въпреки това имахме отказ, защото поискаха покана до съдружника, който отсъства, за да се види, че е поканен , но поради отсъствие се явява негов пълномощник. Поканата беше връчена на пълномощника и подписана от него поради отсъствието на съдружника .
Да, няма за март подадена, но не знам как да станат нещата-да подам за март и корекция на април?

Точно това следва да се направи - за март редовна, а за април корекция .
За тези банкови такси трябва да имате информация и документ в какъв размер са с цел точното им осчетоводяване.

осчетоводяване на фактурата     Дт 411 / Кт 702 / примерно / - 150
плащане по банка                         Дт 503 / Кт 411                       - 125
таксата                                          Дт 60../ Кт 411                        -  25

или     таксата през разчетна сметка /примерно 499 - банката, удържала въпросната такса   
                                         
Дт 60.. / Кт 499                       -  25
Дт 499 / Кт 411                       -  25

И евентуално в договорните условия трябва да е упоменато, че тази такса е за Ваша сметка.
Мисля, че си отговорих. Кода е пак 12, но в клетка 16.4 - дни без осиг. вноски, зачетени за трудов стаж пиша дните.

Точно така , poli ! Лицето има подадена вероятно декларация ОКД5, че упражнява дейност и понеже е осигурено на друго основание на максимума за тази си дейност като СОЛ ще подаде дни , зачетени за стаж без осигурителни вноски .  :smile1:
СС 21 Ефекти от промените във валутните курсове


3.5. Периодичността на текущата оценка на позициите в чуждестранна валута се определя от предприятието. Тя задължително се извършва към датата на всяко съставяне на финансов отчет.
хъм и аз това си мисля,ако бяха две  различни длъжности са необходими два договора ,но тук все пак са два обекта а в договора се попълва местоработата и това не знам с един договор дали ще е правилно

Попълнете я  :smile1: - впишете двете работни места и упоменете, че работи по график във всяко едно от тях - това с един ТД.
Подкрепям мнението на Ирена по въпроса.  :good:
Нямате вече нает актив - отписвате ДНМА, защото вече няма такъв.
Премиер, аз също така си описвам каквото е равен, неравен. И ми е много странна репликата, че някакъв запис бил " недопустим " . Не са ме арестували до сега за това, че пиша повече информация .  :smile1:

Хубав ден на всички !
Аз никога не пиша това, а издавам УП-3.

УП3 си е задължително, а и забележката - също, мисля .  :smile1:
Привет!

   Ако дадено лице работи на ТД, например от 01.01.2014 г. до 31.12.2014 г., независимо дали на 8 часа или на 4 часа, то това се зачита за 1 година трудов стаж, начислява се клас прослужено време и при тези, работещи на 4 часа като за една година и при оформянето на трудовата книжка се пише една година /пак за тези на 4 часа/?
Когато се попълва УП-3 обаче, при работещите на 4 часа тази една година се зачита за 6 месеца, нали?

Да, правилно - в случая една година трудов стаж и 6 месеца осигурителен , а в книжката - забележка, че осигурителният стаж не е равен на трудовия.  :smile1:
Подайте си ги едновременно, системата ще ги приеме без проблем - не се прави засечка за вид осигурен 12.
Не, не пречи - щом не Ви притеснява плащането в аванс на данъка. Сумата ще стои надвнесена и ще се закрие с подаването на обр.6 за ДДФЛ .
Уведомлението е свободен текст. Попаднах на нещо примерно :
"До ТД на НАП гр. .........

Уведомление
от ........................ .

Уведомяваме ви, че за месец.......е допусната следната грешка:
........................ ........................ ..................

Моля да предприемете необходимите действия за коригиране на резултата по СД ДДС съгласно изискванията на чл. 126 от ЗДДС

дата.........                                    подпис................
bigdarkmad ,
Сега прочетох, че грешката е допусната март месец. Не изтривай контировката от март , защото вече имаш изпратен дневник с този запис. Разбирам, че фактурата не съществува , защото иначе задължително бих издала протокол по чл.116 и бих го включила в дневника за април. Сега при несъществуващата фактура бих приложила чл.126 ЗДДС .

Корекции на грешки при декларирането
Чл. 126. (1) Допуснати грешки в подадени декларации по чл. 125, ал. 1 и 2 вследствие на
неотразени или неправилно отразени документи в отчетните регистри по чл. 124 се коригират по реда на ал. 2 и 3.
(2) Грешките, установени до изтичането на срока за подаване на справка-декларацията,
се поправят, като лицето извърши необходимите корекции и подаде отново декларациите по чл. 125, ал. 1 и 2 и отчетните регистри по чл. 124.
(3) Извън случаите по ал. 2 грешките се поправят, като:
1. лицето извърши необходимите корекции в данъчния период, през който грешката е
установена, и включи неотразения документ в съответния отчетен регистър за същия данъчен период - при неотразени в отчетните регистри по чл. 124 документи;
2. лицето писмено уведоми компетентния орган по приходите, който предприема
действия за промяна на задължението на лицето за съответния данъчен период - при неправилно отразени в отчетните регистри документи.

Така всичко ще си е наред и няма да имаш притеснения, че ти нещо не си довел до край.
" Тук изниква друг проблем, кога да го изтрия - от НАП нали искат за Март хронология по гр. 50 и гр. 70, та ако го изтрия ще видят, ако не го изтрия пак ще видят....."

Сигурно въпросът има връзка с "поведението" на ДелтаПро , но какво значение има кога го изтривате ? Искате да кажете, че остава следа от изтриването ли ? И какво от това ? Нали никой няма гаранция , че няма да сгреши и за това са тези функции в програмите да си изправяме грешките .

А каква е пречката да изтриете погрешно въведения документ - самата контировка за него в Делта ?