Според мене в случая с плащане от ПОС - терминал не се явявате никакъв регистратор на лични данни.Не събирате данните, не ги обработвате, не ги съхранявате и т.н. , за да се регистрирате в КЗЛД.
Датата на вписване в ТР няма общо с началото на осигуряването. Вписването в ТР има уведомителен характер относно това кой е управител. Самият той следва да бъде осигуряван от датата, уточнена в договора му.  Как ще запишете в договора "от датата на вписване", като тя не е известна, а и няма отношение към осигуряването ? И по принцип в договора се упоменава датата на начало на упражняване на дейността му като управител, а не на осигуряването. То е само следствие от започване на дейността.
"състави или използва документ с невярно съдържание, неистински или преправен документ при упражняване на стопанска дейност, при водене на счетоводство или при представяне на информация пред органите по приходите"

Това горното най-много ме "впечатли".
От уговорената в договора дата на започване на дейността му като управител. :smile1:
Заличавам дек 1 и от НАП ми връщат отговор в протокола ,че не е приета дек.и липсва дек 6. Защо дек 6? За първи път ми се налага да заличавам,

Нали като заличавате обр.1 се променят данните за обр.6 на този ЕИК. Заедно със заличаването следва да подадете и корекция на обр.6 .
http://www.tita.bg/page/359

Осчетоводявате рекламните материали на разход, а за ДДС-то, ако сте регистрирани вижте посочения в линка по-горе материал.

още по въпроса:

http://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,12885.msg76823.html#msg76823

http://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,8996.msg52210.html#msg52210
http://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,13068.msg78045.html#msg78045

/ докато го копна по-горе и времето изтекло......../
Благодаря ! Страхотни сте ! Весели празници ! :good:
НОИ!
НОЙ е библейски персонаж!

Я виж , Пъпешче, какво казва за НОЙ едно готино мамче .хихих  :yes3:
Това е всичко , пасат .Стандартно . И здраве накрая !  :good:
Всичко е , както сте го описали.  :smile1:
Предполагам фактът, че лицето е съдружник означава, че е осигурено и следователно не е безработно / в противен случай наемът би се участвал в Т2 и следват евентуални изравнителни вноски за здравно осигуряване / .
Готино мамче, дали не бихте ни копнали тука мотива на АВ за отказа и на по-късен етап и отговора, който сте поискали писмено от НОИ ?  :bow:
http://www.standartnews.com/biznes-zemedelie/zemedeltsite_izbirat_danatsite_si_za_2015_g-267382.html


"........веднъж подадена декларацията важи за целия петгодишен период, през който лицето ще се облага по реда, предвиден за едноличните търговци."
"Видях ,че съм направила правописна грешка на предишния си цитат и съм писала НОЙ,но като се замислих грешката е вярна защото те наистина са НОЙ/Национално ограбваща йерархия/"

Никога вече няма да мисля, че НОЙ е неправилно написано.  :lol:
Да,така е .Въпреки всичко,аз подадох Г-1 в Агенцията,на третия ден получавам отказ,в който ми обесняват,че не е необходимо да се впише.Чакам да стане 9.00ч и да се обадя в НОЙ

Много ме развесели това, което е станало. :smile1: Браво - една институция, която да застане зад закона . Сега ми е повече от интересно какво ще отговори НОИ / не НОЙ, готино мамче  :yes3: / и много се надявам да споделите.
Смятам, че правилното решение на въпроса зависи от малко повече информация  . Кога точно през 2013 г. е издадена фактурата за аванса и кога през 2014 е издадена фактурата за окончателното плащане ? Също така и този оборот от 2014 г. кои месеци обхваща ?
Би могла да съществува такава ситуация - авансова фактура 12.2013, окончателна фактура - 11.2014 и, ако този оборот от 47 000 е достигнат до 30.11.2014 г. то до 14.12.2014 е следвало да се подадат документи за регистрация по ЗДДС.
Според мене единственият вариант, при който не следва регистрация по ЗДДС до 14.01.2015 е , ако авансовата фактура е от 2013 , а окончателната е издадена 12.2014 и този оборот от 47000 е окончателен за 2014.
/ все пак не е излишно повече инфо по въпроса /

Иначе по въпроса за авансовата фактура - включва се в определяне на облагаемия оборот , ако е в обсега на тези 12 месеца, за които го изчисляваме за целите на регистрацията.
Благодаря на Алфа за полезната информация от съдебната практика.
Подавате правилните данни в обр.1 и 6. Ако имате надвнесени суми ще си ги приспаднете по фондове от дължими суми следващ месец, а ако имате за довнасяне ще го довнесете сега.
Те хората четат и се интересуват и честно казано поиска ли ми някой бележка за възстановяване ще му я издам - да си подава ГДД и като не му възстановят данъка от НАП те да му обяснят защо.
Аз напълно подкрепям мненията в полза на това, че ДУК не се вписва в АВ. Който обаче не е имал болничен за ДУК не знае за какво става дума, ако се почне този "спор" с НОИ. Трябва да има голямо търпение, за да се пребори с мнението на НОИ по въпроса особено, ако попадне на служител, който ще иска именно вписване на ДУК или иначе няма пари по болничния. Даже / не съм търсила /  може би има и някаква съдебна практика по въпроса и някой би могъл да я сподели ?

Нормативно и законово няма никъде изискване ДУК да е вписан в АВ. Там се вписва единствено обстоятелството кой е управляващ на съответното дружество.